Vind de x5 1 van de enige mooie BMW’s nu. Proporties kloppen. X1 is meer een busje, x2 is lelijk, x3 heeft een soort kermisattractie aan achterlichten. 1 en 2 zijn Kia’s. 3 en 4 hebben een rare neus. 5 is mwoa. 6 ziet er ook goed uit trouwens, zeker zonder M pakket. 7 en iX ga ik niet over beginnen.
Maar goed, het enige wat BMW goed kan ontwerpen zijn koplampen (daar kunnen heel wat fabrikanten van leren). Voor de rest zijn het vrijwel allemaal lompe, logge ontwerpen. Die grilles die van nieren zijn gemorphed naar bever-tanden zijn één ding, maar ook verder is er weinig elegantie te ontdekken in de BMW-line-up.
Jaa ben er wel wat vergeten bedenk ik mij. Haal de 6 en 8 door elkaar. XM vergeten, Z4 ook. Okay, de X5, Z4, en 6 en 8 serie zonder M pakket vind ik er goed uit zien ;-)
Heeft deze verstevigde vering achter (vanwege zware last in de kofferbak)? Ergens lijkt de achterkant te hoog. Het dak van deze generatie X5 is sowieso een paar centimeter te hoog om fraai te zijn.
ze draaien gewoon de oerdomme car-centered beslissingen van de vorige eeuw gewoon weer terug, naar wat het beste is voor mens en milieu. geen auto’s meer in de binnenstad. hoe bereik je dat? ontmoedigen.
Zalig zijn de simpelen van ziel. @heckblende: wat een oeroliedomme comment is dat. Als het voor alle auto’s zou gelden, die mooie hobby van Femke cs die we ZE zone noemen, soit. Maar het feit dat dezelfde X5 M competition op geel kenteken wel welkom is blijft een scheve situatie. Daarnaast blijkt uit de becijferingen van deze maatregel dat het ook nihil effect heeft.
PS. Wel eens van de manure crisis gehoord? Want ieder historisch besef ontbreekt je duidelijk. Dat idealistische beeld van een autoloze binnenstad is een weemoed naar iets dat nooit bestaan heeft……
Inschrijven in Spanje. Auto op Spaanse platen zetten. Kan de kentekenscanner van amsterdam niks meer mee, aangezien die alleen de RDW-database kunnen raadplegen.
Super eerlijk voor al die Nederlandse ondernemers die voor de miljoenmiljardste keer op kosten gejaagd worden, dat de Polen en Roemenen met 20 jaar oude busjes zonder roetfilter gewoon door de stad kunnen blijven tuffen.
Ja dat zijn allemaal van die simpele, haalbare en betaalbare oplossingen zeker. Fijn die kroegpraat hier, maar doe asjeblieft ook eens een realistische opmerking.
Begrijp die mensen niet die dit kopen. Dikste X5 maar dan als bedrijfswagen. Als je maar twee ziplaatsen nodig hebt en een snelle auto wil, zijn er toch betere opties bij BMW te krijgen. Als je indruk wil maken helpen die platen niet echt.
Vind de x5 1 van de enige mooie BMW’s nu. Proporties kloppen. X1 is meer een busje, x2 is lelijk, x3 heeft een soort kermisattractie aan achterlichten. 1 en 2 zijn Kia’s. 3 en 4 hebben een rare neus. 5 is mwoa. 6 ziet er ook goed uit trouwens, zeker zonder M pakket. 7 en iX ga ik niet over beginnen.
En de 8, Z4, XM? ;)
Maar goed, het enige wat BMW goed kan ontwerpen zijn koplampen (daar kunnen heel wat fabrikanten van leren). Voor de rest zijn het vrijwel allemaal lompe, logge ontwerpen. Die grilles die van nieren zijn gemorphed naar bever-tanden zijn één ding, maar ook verder is er weinig elegantie te ontdekken in de BMW-line-up.
Jaa ben er wel wat vergeten bedenk ik mij. Haal de 6 en 8 door elkaar. XM vergeten, Z4 ook. Okay, de X5, Z4, en 6 en 8 serie zonder M pakket vind ik er goed uit zien ;-)
Heeft deze verstevigde vering achter (vanwege zware last in de kofferbak)? Ergens lijkt de achterkant te hoog. Het dak van deze generatie X5 is sowieso een paar centimeter te hoog om fraai te zijn.
Wel leuk dat je dan over 2 jaar en 11 maanden Amsterdam, Rotterdam etc. niet meer in mag met je ‘busje’……
ze draaien gewoon de oerdomme car-centered beslissingen van de vorige eeuw gewoon weer terug, naar wat het beste is voor mens en milieu. geen auto’s meer in de binnenstad. hoe bereik je dat? ontmoedigen.
lekkere hawkeye ben je.
Zalig zijn de simpelen van ziel. @heckblende: wat een oeroliedomme comment is dat. Als het voor alle auto’s zou gelden, die mooie hobby van Femke cs die we ZE zone noemen, soit. Maar het feit dat dezelfde X5 M competition op geel kenteken wel welkom is blijft een scheve situatie. Daarnaast blijkt uit de becijferingen van deze maatregel dat het ook nihil effect heeft.
PS. Wel eens van de manure crisis gehoord? Want ieder historisch besef ontbreekt je duidelijk. Dat idealistische beeld van een autoloze binnenstad is een weemoed naar iets dat nooit bestaan heeft……
Inschrijven in Spanje. Auto op Spaanse platen zetten. Kan de kentekenscanner van amsterdam niks meer mee, aangezien die alleen de RDW-database kunnen raadplegen.
Super eerlijk voor al die Nederlandse ondernemers die voor de miljoenmiljardste keer op kosten gejaagd worden, dat de Polen en Roemenen met 20 jaar oude busjes zonder roetfilter gewoon door de stad kunnen blijven tuffen.
Ja dat zijn allemaal van die simpele, haalbare en betaalbare oplossingen zeker. Fijn die kroegpraat hier, maar doe asjeblieft ook eens een realistische opmerking.
Begrijp die mensen niet die dit kopen. Dikste X5 maar dan als bedrijfswagen. Als je maar twee ziplaatsen nodig hebt en een snelle auto wil, zijn er toch betere opties bij BMW te krijgen. Als je indruk wil maken helpen die platen niet echt.
Mega dik! Heb er al meerdere gezien op grijze platen. Deze heeft zo te zien nog niet veel hard gereden ;)
Veel mooier dan een XM