Je hebt het over het hangbuikzwijntje achter de X7? Want de X7 is net zo mooi en samenhangend als een Ford Transit, waar de X7 dan ook verdacht veel op lijkt.
Voor mij de X7 ivm met meer ruimte en 7- zitplaatsen en qua uiterlijk ook stukken mooier. XM is leuk en vooral een statement qua stoerheid. Zag m laatst, maar de kofferbak inhoud is niet groter dan mijn Opel Astra sporttourer en de passagiers achterin hebben ook niet veel meer ruimte en dat voor een mastodont van een auto qua afmetingen.
Het blijft bijzonder. Dan heb je ergens zo verschrikkelijk veel geld mee verdiend dat je toch wel een gezond stel hersens hebt en dan nog ben je zo kneedbaar dat het zo’n BMW verkoper niet alleen lukt om je een spuuglelijke X7 te verkopen maar dat deze verkoper je ook nog zo weet te manipuleren dat je bergen extra geld uitgeeft aan de Alpina uitvoering. Alpina is wat mij betreft legale oplichting van de rijken.
Afgezien van dat ik een Alpina boven elke M prefereer zijn de X7 en XM allebei onwijs afzichtelijke hokken gemaakt voor Chinezen die van bling houden en westerse idioten met te veel geld.
Mooie auto! Eén van de weinige BMW’s met een mooi en samenhangend design.
Achter- en voorkant: ja
Zijkant vind ik hem uit proporties/te lang.
Niet dat ie lelijk is, zeker niet.
Vind de X5 zijkant beter
Je hebt het over het hangbuikzwijntje achter de X7? Want de X7 is net zo mooi en samenhangend als een Ford Transit, waar de X7 dan ook verdacht veel op lijkt.
Deze niet LCI XB7 is echt prachtig!
Doe mij dan toch die XM maar, maar wel all black met normale wielen en absoluut niet mat.
Welk label of logo je er ook op plakt, het is en blijft een suf bestelbusje…
Ik zeg XM
Als ik hieruit moet kiezen dan de XM, gewoon omdat ie stoer is van lelijkheid, de X7 heeft mij nog nooit kunnen bekoren.
Voor mij de X7 ivm met meer ruimte en 7- zitplaatsen en qua uiterlijk ook stukken mooier. XM is leuk en vooral een statement qua stoerheid. Zag m laatst, maar de kofferbak inhoud is niet groter dan mijn Opel Astra sporttourer en de passagiers achterin hebben ook niet veel meer ruimte en dat voor een mastodont van een auto qua afmetingen.
Vergeleken met de XM is zo’n X7 een schoonheid. Dat zegt een hoop over de XM.
Wat een lelijk hok, zo’n X7. Die XM is in de juiste kleurstelling een toonbeeld van elegante ingetogenheid.
Ik mag hopen dat je de niet weet wat een x7 en xm zijn? Haal je ze toevallig door elkaar ofzo? Of bedoel je toevallig een oude Citroën?
Euh…. Die oude Citroën was toch ook echt heel lelijk….
Wat dacht je van een brilletje?
Op de Tweede foto staat aan de overkant van de weg een XM
Mooi dat wij in NL wonen. Hier is het wagenpark zo oud, je ziet nog veel meer mooiere auto’s rijden.
Na precies 0’4 seconden van wikken en wegen is het voor mij toch wel de CX-3 geworden
X7, want Alpina, al zal het tegenwoordig wat minder Alpina zijn (en wat te veel obese BMW), maar dan nog: kill the XM with fire!
Het blijft bijzonder. Dan heb je ergens zo verschrikkelijk veel geld mee verdiend dat je toch wel een gezond stel hersens hebt en dan nog ben je zo kneedbaar dat het zo’n BMW verkoper niet alleen lukt om je een spuuglelijke X7 te verkopen maar dat deze verkoper je ook nog zo weet te manipuleren dat je bergen extra geld uitgeeft aan de Alpina uitvoering. Alpina is wat mij betreft legale oplichting van de rijken.
@mashell ik ken voldoende hersenloze beroepen met te veel geld: profvoetballers, Instagram influencers etc
Eén vd weinige BMW’s die nog te pruimen zijn…helaas. Ik zie dit nog als “oude generatie “
Afgezien van dat ik een Alpina boven elke M prefereer zijn de X7 en XM allebei onwijs afzichtelijke hokken gemaakt voor Chinezen die van bling houden en westerse idioten met te veel geld.
De X7 is puur gemaakt om te concurreren met de GLS en wat Amerikaans spul, een X5 is gewoon een kleine auto in Amerika vandaar
De XM voor mij. Maar wel in een andere kleurstellin. Licht grijs met zwarte accenten.
Ieder willekeurig Alpina product wint het qua begeerlijkheid van een XM. Hands down.