Die auto’s betalen is één ding. Je moet ze ook nog op de baan kunnen houden. Ik hoorde laatst van iemand met een goedkopere Maserati die een lichte aanrijding had en de totaalprijs was boven de 20k. Een nieuwe uitlaat steken kwam neer op 13k. Soms vraag ik mij af wat voor berg geld je moet liggen hebben om genoeg over te hebben om dit te veroorloven. En pas op ik heb twee klassiekers en een recente Cadillac, het is niet dat ik El-cheapo ben.
Bij een. nieuwe Ferrari krijg je 7 jaar onderhoud. Is nieuw sinds een paar jaar . Als je een oudere hebt gewoon rekenen op 10k running costs p.j.
Voor elke prijsklasse is een markt. Volgens mij ben je namelijk ook al zoiets kwijt voor een bandenwissel van een Bugatti.
Prachtige Platen,Machtig Mooie auto’s
Gaaf!
Wow awesome..!!
U riep mij?
Prachtig!
Die auto’s betalen is één ding. Je moet ze ook nog op de baan kunnen houden. Ik hoorde laatst van iemand met een goedkopere Maserati die een lichte aanrijding had en de totaalprijs was boven de 20k. Een nieuwe uitlaat steken kwam neer op 13k. Soms vraag ik mij af wat voor berg geld je moet liggen hebben om genoeg over te hebben om dit te veroorloven. En pas op ik heb twee klassiekers en een recente Cadillac, het is niet dat ik El-cheapo ben.
Bij een. nieuwe Ferrari krijg je 7 jaar onderhoud. Is nieuw sinds een paar jaar . Als je een oudere hebt gewoon rekenen op 10k running costs p.j.
Voor elke prijsklasse is een markt. Volgens mij ben je namelijk ook al zoiets kwijt voor een bandenwissel van een Bugatti.
Mooie platen, kentekens ook netjes weggewerkt!
Hoe vaker ik de MC20 zie, hoe mooier ik hem ga vinden.
Zeker naast deze Ferrari…
Zo’n prachtige auto’s en dan voor zo’n kleuren kiezen… Ik snap het niet.
Episch valt wel mee toch? Het is leuker als je het stuk zelf kan rijden IPV er naast te zitten natuurlijk.