Japanse evenknie van de Mercedes-Benz W126. Gaaf ding, hoor.
Die conform (toenmalige) Japanse wetgeving op de voorschermen geplaatste spiegels, dat vond ik vroeger altijd spuuglelijk, maar tegenwoordig kan ik dat wel waarderen.
Benieuwd hoe zo’n ding zich verhoudt tot een S-Klasse qua (zit)comfort, geluidsproductie etc etc. Leuk om je er als lid van de RvB mee voor te laten rijden bij externe vergaderingen e.d.
@kniesoor: Ik heb in zo’n Century gereden met de v12 en het rijdt fantastisch. Geen idee hoe de Mercedes rijdt.
Maar de Century was zo trillingsvrij dat het nog het meest leek op elektrisch rijden, het riep een herinnerigMaar ook het rijgeluid was erg laag.
Alleen bij stationair draaien kon je de motor zo af en toe voelen/horen. Maar dat kan ook een foutje zijn omdat deze auto’s ook niet nieuw meer zijn.
Je ziet ook veel aan de cultuur af.
Robert zegt
Japanse evenknie van de Mercedes-Benz W126. Gaaf ding, hoor.
Die conform (toenmalige) Japanse wetgeving op de voorschermen geplaatste spiegels, dat vond ik vroeger altijd spuuglelijk, maar tegenwoordig kan ik dat wel waarderen.
kniesoor zegt
Benieuwd hoe zo’n ding zich verhoudt tot een S-Klasse qua (zit)comfort, geluidsproductie etc etc. Leuk om je er als lid van de RvB mee voor te laten rijden bij externe vergaderingen e.d.
fanboy zegt
@kniesoor: Ik heb in zo’n Century gereden met de v12 en het rijdt fantastisch. Geen idee hoe de Mercedes rijdt.
Maar de Century was zo trillingsvrij dat het nog het meest leek op elektrisch rijden, het riep een herinnerigMaar ook het rijgeluid was erg laag.
Alleen bij stationair draaien kon je de motor zo af en toe voelen/horen. Maar dat kan ook een foutje zijn omdat deze auto’s ook niet nieuw meer zijn.
Je ziet ook veel aan de cultuur af.