Ik vind de land cruiser eigenlijk gaver. Probleem is dat de Defender waarschijnlijk fijner is in de praktijk. Bovendien start de Defender 110 bij €88k en de Land Cruiser bij €180k! Dus voor de particuliere Nederlander totaal niet relevant helaas.
‘In de praktijk’; je bedoelt als je lekker over de A4 banjert richting Damsko om daar de sier te maken? Als je gaat doen waar deze auto’s eigenlijk voor bedoeld zijn lijkt mij de LC vele malen fijner in de praktijk. Die blijft namelijk wel werken.
In de praktijk gebruiken mensen de defender niet tot zijn maximale kunnen, laat staan de land cruiser. In de praktijk zal je ook grotendeels alsnog op asfalt rijden. Vandaar ‘in de praktijk’
Deze landcruisers staan op mobile.de voor 125k zag ik, nog steeds veel geld, in Amerika beginnen ze bij 70k$ en daar klagen ze allemaal over de prijs op YouTube zag ik, de nieuwe sequoia’s staan voor 125/130k op mobile, wat zou de bpm zijn als je deze naar Nederland zou importeren?
Als je in bent voor zo’n mooie suv (vind ze beide echt prachtig, die Landcruiser is exclusiever) en een hekel hebt aan garage bezoeken.. is er maar 1 slimme keuze te maken.
Hopelijk gaan we van beide auto’s er veel terug zien op de snelwegen.
En hier in Abu Dhabi ook uiteraard. Het duurde wel erg lang voordat dit model geïntroduceerd werd hier. Waarschijnlijk veel oudere die nog even de deur uit moesten.
Paar jaar geleden een zand duinen experience in Dubai gedaan met zo een (oude) Land Cruiser. Leuke ervaring maar dat vond niet iedereen in onze wagen 🤢😂
Robert zegt
Het ontwerp is een mooie retro vormgegeven knipoog naar de aloude J6/J7 generaties.
mjpamsterdam zegt
Zo’n Japanner is heel veel meer geslaagd dan de “ Chelsea-tractor “ (hier lokaal bekend als de PC-kruiper) die er naast staat.
flatsix010 zegt
Ik vind de land cruiser eigenlijk gaver. Probleem is dat de Defender waarschijnlijk fijner is in de praktijk. Bovendien start de Defender 110 bij €88k en de Land Cruiser bij €180k! Dus voor de particuliere Nederlander totaal niet relevant helaas.
DeWitteCondor zegt
‘In de praktijk’; je bedoelt als je lekker over de A4 banjert richting Damsko om daar de sier te maken? Als je gaat doen waar deze auto’s eigenlijk voor bedoeld zijn lijkt mij de LC vele malen fijner in de praktijk. Die blijft namelijk wel werken.
flatsix010 zegt
In de praktijk gebruiken mensen de defender niet tot zijn maximale kunnen, laat staan de land cruiser. In de praktijk zal je ook grotendeels alsnog op asfalt rijden. Vandaar ‘in de praktijk’
cdlop01 zegt
De Landcruiser, met wat km’s op teller via Duitsland importeren dan maar.
slickrick zegt
If you want to go off-road you take the Landrover, if you want to come back you take the Lamdcruiser
smoked zegt
Er staat er nu ook 1 bij de dealer in Veenendaal, imposante auto on te zien.
isobmw zegt
Deze landcruisers staan op mobile.de voor 125k zag ik, nog steeds veel geld, in Amerika beginnen ze bij 70k$ en daar klagen ze allemaal over de prijs op YouTube zag ik, de nieuwe sequoia’s staan voor 125/130k op mobile, wat zou de bpm zijn als je deze naar Nederland zou importeren?
Hawkeye72 zegt
Heel erg fuc**** veel! 100k plus.
Marco Pachen zegt
Op grijs kenteken valt dat wel mee denk ik 😀
Snelle zegt
Als je in bent voor zo’n mooie suv (vind ze beide echt prachtig, die Landcruiser is exclusiever) en een hekel hebt aan garage bezoeken.. is er maar 1 slimme keuze te maken.
Hopelijk gaan we van beide auto’s er veel terug zien op de snelwegen.
mashell zegt
Hoezo op de snelwegen? Deze horen tot de assen in de blubber. Deze hebben op de snelwegen eigenlijk niks te zoeken.
Freewarefreak zegt
Ik heb het liefst gewoon een splinternieuwe J70. In Dubai zijn deze gewoon uit de showroom te koop met LHD.
Eric zegt
En hier in Abu Dhabi ook uiteraard. Het duurde wel erg lang voordat dit model geïntroduceerd werd hier. Waarschijnlijk veel oudere die nog even de deur uit moesten.
Marco Pachen zegt
Paar jaar geleden een zand duinen experience in Dubai gedaan met zo een (oude) Land Cruiser. Leuke ervaring maar dat vond niet iedereen in onze wagen 🤢😂