Idd een bizarre samenstelling die allicht in het midden oosten wat gangbaarder is dan hier. Maar wat is het punt waar je last van hebt als het stuur volledig is ingestuurd? Doe dat zelf ook wel, maar ben me van geen kwaad bewust.
@Ultimora Omdat bij het insturen je wielen niet kaarsrecht insturen maar onder een hoek wegdraaien (zie foto 5). Hierdoor staan je trekstangen, stuurhuis, onderstelrubbers onder constante druk die ze niet hebben te lijden als je het stuur terug naar het midden draait bij stilstand. Nu kan het spul wel tegen een stootje maar de boel slijt wel sneller zo, zeker bij langdurige stilstand.
Laat gaan. Iemand anders is vrij zijn auto te parkeren hoe hij het goed acht. Veel mensen hebben geleerd niet bij stilstand aan het stuur te draaien dus voor hen is dit volstrekt normaal.
Robert zegt
Ook deze Belg bewijst het: goede smaak is niet te koop.
luckyluke zegt
Deze (op belgisch kenteken rijdende persoon) bewijst ook dat je je niet teveel moet aantrekken van wat anderen vinden.
straatzakelijk zegt
Ik heb een hekel aan mensen die hun auto volledig ingestuurd parkeren. Bizarre samenstelling dit zeg, dit bewijst dat echt alles mogelijk is bij RR.
Ultimora zegt
Idd een bizarre samenstelling die allicht in het midden oosten wat gangbaarder is dan hier. Maar wat is het punt waar je last van hebt als het stuur volledig is ingestuurd? Doe dat zelf ook wel, maar ben me van geen kwaad bewust.
straatzakelijk zegt
@Ultimora Omdat bij het insturen je wielen niet kaarsrecht insturen maar onder een hoek wegdraaien (zie foto 5). Hierdoor staan je trekstangen, stuurhuis, onderstelrubbers onder constante druk die ze niet hebben te lijden als je het stuur terug naar het midden draait bij stilstand. Nu kan het spul wel tegen een stootje maar de boel slijt wel sneller zo, zeker bij langdurige stilstand.
mashell zegt
Laat gaan. Iemand anders is vrij zijn auto te parkeren hoe hij het goed acht. Veel mensen hebben geleerd niet bij stilstand aan het stuur te draaien dus voor hen is dit volstrekt normaal.
pignon zegt
Leuk dat iemand ook een keer het interieur fotografeert. Ook al zie je niet alles. Dan kan ik me iets meer voorstellen bij ‘configuratie’.
JelmerS zegt
Een Lynk & Co was toch goedkoper geweest als je een blauw wil met blauwe velg details