Ferrari GT86
Aan de haven van het Spaanse Dénia viel mijn oog op een bijzondere auto. eentje die je vrijwel nooit ziet. Een Ferrari GT86!! Die moest ik even met de wereld delen natuurlijk!!
Aan de haven van het Spaanse Dénia viel mijn oog op een bijzondere auto. eentje die je vrijwel nooit ziet. Een Ferrari GT86!! Die moest ik even met de wereld delen natuurlijk!!
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
tortuga zegt
Altijd leuk om zeldzame Ferrari´s tegen te komen
heckblende zegt
oud geld en rat-racers werden woest toen ze dit zagen
Hawkeye72 zegt
Eigenlijk zou Ferrari zoiets moeten bouwen.
a110 zegt
En ook zo mooi origineel gehouden!
pomoek zegt
Leuke spot, maar een beetje flauw van de eigenaar van deze GT86 om te kiezen voor het merk Ferrari. Doe dan iets obscuurs Japans zoals Dome of Mitsuoka.
DeWitteCondor zegt
Misschien humor van de eigenaar, maar het heeft iets droevigs. Een GT86 is niks om je voor te schamen, dus waarom zou je daar Ferrari logo’s op plakken. Humor zou zijn als je dat op een Fiat Panda doet. Dit neigt naar wel willen niet kunnen.
Edge zegt
Of een rode Volvo met die eland scuderia op de zijkant, dat vind ik ook humor.
kniesoor zegt
Dit is wel héél tragisch. En inderdaad nergens voor nodig, zo’n GT86 is interessant genoeg van zichzelf.
rollingstoned zegt
Is de eigenaar al aangeklaagd door Ferrari? 😁
https://carbuzz.com/features/7-times-ferrari-filed-lawsuits-against-its-own-fans/
Edge zegt
Een aantal van die voorbeelden vind ik gewoon redelijk. Als je de auto dermate verbouwt dat het geen Ferrari product meer is, vind ik het niet meer dan logisch dat je die merknaam niet meer mag voeren. Ferrari deed dat met die F40 in het artikel dat je linkt en doet dat ook met bijvoorbeeld de auto’s van Touring Superleggera, maar we hebben zoiets ook al van Porsche gezien toen Singer met behulp van Tuthill de All Terrain Study maakte.
rollingstoned zegt
Ja, in sommige gevallen is het ook gewoon terecht. Maar in andere gevallen gaat het dan weer nergens over:
“Ferrari has never been an easy company to deal with. The brand is obsessive about protecting its image and doesn’t have a problem calling up its lawyers when it perceives a problem. That has led to a lot of people being sued, including everything from a website providing wiring diagrams for classic Ferrari models, to social media influencers having fun with memes, and fashion designers having a Ferrari in a product photo. Whether it’s Henry Ford II, journalists, influencers, or even its own customers, only one thing matters to Ferrari, and that’s Ferrari.”
mashell zegt
Als ik de foto’s zo zie dan denk ik dat achterop inmiddels een Fiat logo zit…
redneckdarian zegt
Wij lachen erom maar mijn vrouw zou dit gewoon geloven denk ik
rendomjoeser zegt
Die van mij ook, en daar zou ik dan weer om lachen. 😀
rendomjoeser zegt
Ik hen hem door, dit is geen echte. Het paardje zit veel te hoog op de motorkap.