Ik ben benieuwd of Porsche ooit weer terug kan gaan naar een wat strakker en cleaner design, terug naar de oervorm van de 356 en 911, kleiner, smaller en zonder al die spoilers, lipjes, openingen en stickers.
@escort77 : een basis Carrera is clean en strak genoeg. Alleen versies met circuit-aspiraties zien er wat wild(er) uit. Maar zulks met een duidelijk doel : zo snel mogelijk een circuit rond kunnen. Daarvoor is alleen een ducktail, zoals die op een RS uit de 70-er jaren, allang niet meer genoeg.
Denk dat de kopers van nu dan afhaken, niet extreem genoeg, ik zou er ook geen kopen, als het geld er voor was, vind de GT3(RS)’s juist de enige die ik zou willen met alle spoilers
Tsja, als je harder wilt met dit type platformen moet je nog eenmaal meer aero, lipjes en flapjes op de auto monteren. Mooier wordt het er mijn inziens niet op, wel functioneler op de baan…leuk voor de rondentijden, meer ook niet.
Ik heb hem donderdag nog volledig gecamoufleerd op de Nordschleife zien rijden! Daar werd hij aardig op de limiet gereden, we zaten bij Breidscheid we hoorden hem denk ik al voordat hij bij Wehrseifen reed! Als.je niet beter weet zou je denken dat er een oude F1 auto aan komt!
cossiekiller zegt
Dan heb je toch echt wel veel te compenseren 🤐
escort77 zegt
Ik ben benieuwd of Porsche ooit weer terug kan gaan naar een wat strakker en cleaner design, terug naar de oervorm van de 356 en 911, kleiner, smaller en zonder al die spoilers, lipjes, openingen en stickers.
erik911 zegt
…terug naar de 964 dus…
Richmond zegt
De 993 was ook prima in balans.. daarna ging het mis
kniesoor zegt
@escort77 : een basis Carrera is clean en strak genoeg. Alleen versies met circuit-aspiraties zien er wat wild(er) uit. Maar zulks met een duidelijk doel : zo snel mogelijk een circuit rond kunnen. Daarvoor is alleen een ducktail, zoals die op een RS uit de 70-er jaren, allang niet meer genoeg.
petroldrinker zegt
Denk dat de kopers van nu dan afhaken, niet extreem genoeg, ik zou er ook geen kopen, als het geld er voor was, vind de GT3(RS)’s juist de enige die ik zou willen met alle spoilers
dieselrat zegt
Tsja, als je harder wilt met dit type platformen moet je nog eenmaal meer aero, lipjes en flapjes op de auto monteren. Mooier wordt het er mijn inziens niet op, wel functioneler op de baan…leuk voor de rondentijden, meer ook niet.
mashell zegt
Maar die frutsels en de luchtrem zitten er toch niet op vanwege het circuit maar toch vooral voor het “kijk mij eens” effect?
tmon zegt
Bij zo’n beetje alle andere autos wel ja…
HZW zegt
Daarom zijn een GT3 Touring en ST ook veel mooier dan de rest.
Jurgen zegt
Die 991 Turbo van de veiling vind ik stukken mooier
Poulusma zegt
Ik heb hem donderdag nog volledig gecamoufleerd op de Nordschleife zien rijden! Daar werd hij aardig op de limiet gereden, we zaten bij Breidscheid we hoorden hem denk ik al voordat hij bij Wehrseifen reed! Als.je niet beter weet zou je denken dat er een oude F1 auto aan komt!
PrettyAwesome zegt
Het onvermijdelijke moment dat Porsche een spoiler werd…