Volgens Finnik is dit een Ford ‘Saloon’ met 3,5L 150 pk sterke V8, uit 1970. Zal dus een Ford USA sedan als basis hebben? Wel een knappe replica, want mij zou je er mee voor de gek hebben gehouden. Sinds 2008 in Nederland.
Leuk ook, te zien hoe die kinderen naast het zebrapad de telefoon al in de aanslag hebben om er ook een foto van te maken (laatste twee foto’s).
Klopt is een omgebouwde 250 GTE. Dus wel gewoon een 12 cilinder Ferrari, maar met het koetswerk van de (onbetaalbare) SWB. Vind het zelf een hele knappe auto. De 250 GTE is meer een GT uit de jaren ’60 en niet zo sportief kwa uiterlijk, en de SWB body is toch wel heel fraai, en buiten dat is en blijft het een echte 12 cilinder Ferrari die je ivm de waarde wel kan rijden en de originele die miljoenen waard zijn die staan allemaal achter slot en grendel. Kortom prachtig dit..!
Dat laatste valt wel mee hoor. Wordt vrij veel mee geraced zelfs. Je kan ook maximaal een miljoen of 4 schade rijden, aangezien een complete nieuwbouw ongeveer zo’n bedrag kost.
Echte 250SWB’s doen de afgelopen jaren tussen de 8 a 10 miljoen op veilingen, dus dat je een compleet nieuwbouw heb voor 4 miljoen lijkt mij een apart verhaal…
Robert zegt
Volgens Finnik is dit een Ford ‘Saloon’ met 3,5L 150 pk sterke V8, uit 1970. Zal dus een Ford USA sedan als basis hebben? Wel een knappe replica, want mij zou je er mee voor de gek hebben gehouden. Sinds 2008 in Nederland.
Leuk ook, te zien hoe die kinderen naast het zebrapad de telefoon al in de aanslag hebben om er ook een foto van te maken (laatste twee foto’s).
machielvdd zegt
Het kenteken was verkeerd ingevoerd, is nu gefixt. Als je het juiste kenteken invoert zie je bij Finnik 250 GT.
ghengiskhan zegt
Ik weet het niet zeker maar dit lijkt me geen echte SWB. Achterkant is te lang. Wellicht een omgebouwde GTE? Desalniettemin gave spot.
vbarchetta zegt
Klopt is een omgebouwde 250 GTE. Dus wel gewoon een 12 cilinder Ferrari, maar met het koetswerk van de (onbetaalbare) SWB. Vind het zelf een hele knappe auto. De 250 GTE is meer een GT uit de jaren ’60 en niet zo sportief kwa uiterlijk, en de SWB body is toch wel heel fraai, en buiten dat is en blijft het een echte 12 cilinder Ferrari die je ivm de waarde wel kan rijden en de originele die miljoenen waard zijn die staan allemaal achter slot en grendel. Kortom prachtig dit..!
kareljansen zegt
Dat laatste valt wel mee hoor. Wordt vrij veel mee geraced zelfs. Je kan ook maximaal een miljoen of 4 schade rijden, aangezien een complete nieuwbouw ongeveer zo’n bedrag kost.
vbarchetta zegt
Echte 250SWB’s doen de afgelopen jaren tussen de 8 a 10 miljoen op veilingen, dus dat je een compleet nieuwbouw heb voor 4 miljoen lijkt mij een apart verhaal…
kniesoor zegt
‘t Is dan misschien een neppert, maar wel een heule mooie 👌
ttr6 zegt
Een hele hele mooie neppert dan. Ik wil hem wel.
hotze zegt
Liever de targa op de achtergrond, jammer dat deze niet prominter in beeld is.
Een deel van de targadeur lijkt zwart gespoten? Dat is dan weer jammer.
golf1985 zegt
Dat is origineel zo. Dit is de 911 target alex edition als ik het zo snel kan zien. Zijn er 25 stuks van gemaakt