Mooie spot!
Ik ben nooit echt fan geweest van het verlagen van auto’s (en zeker bij SUV’s), maar bij deze wel; het grootste voordeel van de SVR uitvoering t.o.v. de reguliere versies is, dat de wiel gap tot aanvaardbare proporties is terug gebracht.
Het lijkt erop dat de personenauto’s van vandaag de dag een beetje te veel hebben genoten van de oliebollen en nu kampen met een gevalletje ‘autobesitas’. Ze zijn zo groot geworden dat ze bijna hun eigen postcodes nodig hebben! Misschien is het tijd om ze op een ‘metaal-dieet’ te zetten, waarbij ze wat van die extra kilo’s kwijtraken. Stel je voor, een wereld waarin auto’s weer in parkeervakken passen zonder dat je een vergrootglas nodig hebt om de lijnen te zien. Een beetje meer ‘compact chic’ zou niet misstaan op de wegen, toch?.
Robert zegt
Mooie spot!
Ik ben nooit echt fan geweest van het verlagen van auto’s (en zeker bij SUV’s), maar bij deze wel; het grootste voordeel van de SVR uitvoering t.o.v. de reguliere versies is, dat de wiel gap tot aanvaardbare proporties is terug gebracht.
Erwink zegt
Het lijkt erop dat de personenauto’s van vandaag de dag een beetje te veel hebben genoten van de oliebollen en nu kampen met een gevalletje ‘autobesitas’. Ze zijn zo groot geworden dat ze bijna hun eigen postcodes nodig hebben! Misschien is het tijd om ze op een ‘metaal-dieet’ te zetten, waarbij ze wat van die extra kilo’s kwijtraken. Stel je voor, een wereld waarin auto’s weer in parkeervakken passen zonder dat je een vergrootglas nodig hebt om de lijnen te zien. Een beetje meer ‘compact chic’ zou niet misstaan op de wegen, toch?.