NIO EL7
Bijna een ton (€ 96.471,-) voor deze NIO. Gekkenwerk voor een Chinese SUV. Dan krijg je wel 653 pk, maar wel slechts een topsnelheid van 200 km/u.
Schiphol, Nederland
Bijna een ton (€ 96.471,-) voor deze NIO. Gekkenwerk voor een Chinese SUV. Dan krijg je wel 653 pk, maar wel slechts een topsnelheid van 200 km/u.
Schiphol, Nederland
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Johanneke zegt
Polestar verliest een rechtzaak omdat het logo te veel op dat van DS lijkt, maar dit mag wel? Of is Citroën nog niet op de hoogte
tijntje2 zegt
Pas op he, China is watching you. Man wat een camera’s.
debeier100 zegt
Ruil hem in over 2 jaar en je hebt €70;000 afgeschreven.
Wie wil een gebruikte chinees?
lekkerlinksrijden zegt
als er een beetje goede koplampen op zitten, waarom niet
Erik zegt
Misschien wel een gebruikte Chine(e)s-e … ?
DeWitteCondor zegt
Wie dit koopt is helemaal knetter. Dit ziet eruit als een auto van 28k. Dit raak je over 3 jaar aan de straatstenen niet kwijt.
rogerzz zegt
Ik zag er laatst één staan in Den Bosch, ik dacht dat het blok boven de voorruit een taxi-lichtbak was met twee lampjes er naast. Wat er boven de voorruit geplaatst is ziet er echt enorm aftermarket uit. Dat het middelste blok niet achter de voorruit kan is al vrij hevig lelijk, maar door de twee radars (denk ik?) op de hoeken van de voorruit is het echt een AliExpress-onderdelen-show geworden.
Richmond zegt
Ik denk dat dat lidar is
Marco Pachen zegt
De nieuwe Zweedse …. Correctie Chinese…. Volvo EX90 heeft dat ook, lelijke LIDAR taxi. In China vinden ze het wellicht mooi of zijn ze technisch niet in staat het anders te doen. Ik vind het lelijk.
harrie zegt
Zal wel een demo hok zijn.
auto62 zegt
Dacht altijd dat je geld kreeg om te spioneren! Nooit gedacht dat er iemand boor zou gaan betalen
verdebosco zegt
25-30 mille te duur. Liever een kale Taycan dan deze NIO.
Probleem met de Chinezen is de enorme berg voorraad in de havens. Zij gaan dat vroeg of laat afschrijven (ik denk binnen 1 jaar) en dan knalt de prijs naar beneden, de Europeanen door de knieën en zo heb je plotseling 25-30% van de markt. Ten koste van BMW, Volkswagen, Mercedes en Stellantis. Daarna hebben de Chinezen een cashflowprobleem, maar hun eigen markt is groot en ze hebben vaker met dit bijltje gehakt (vastgoed, zonnepanelen).
vbarchetta zegt
Wat een nietszeggende auto is dit. Zou voor dat geld als het een SUV moest zijn voor een Model X gaan of als een sedan ook een optie zou zijn voor een Lucid Air.
alfamail2018 zegt
op zich niet verkeerd deze Citroen of Smart of wat herken ik allemaal in dat logo…