Ferrari Purosangue
De gemiddelde Purosangue kost zo’n 650k in NL, maar deze eigenaar heeft blijkbaar net wat meer opties besteld. Deze heeft namelijk €712.519 (!) gekost. Ben nog steeds geen fan van de auto, maar wel een mooie uitvoering.
De gemiddelde Purosangue kost zo’n 650k in NL, maar deze eigenaar heeft blijkbaar net wat meer opties besteld. Deze heeft namelijk €712.519 (!) gekost. Ben nog steeds geen fan van de auto, maar wel een mooie uitvoering.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
lekkerlinksrijden zegt
De wielen vind ik persoonlijk niet mooi en ook niet bij de auto passen
ponnie zegt
Verder vind ik het best een dikke bak, maar ik snap die 00’s autostyle tunerlook eigenlijk ook totaal niet, toch zie je dit tegenwoordig bij zo veel oem wielen.
bietje zegt
Helemaal mee eens. Ik vind die two-color wielen sowieso cheapish overkomen, zoals die diamond-cut dingen van de afgelopen 10-15 jaar, ook al zijn deze ongetwijfeld onbetaalbaar. En natuurlijk is het gaaf dat er een Ferrari V12 in ligt, maar >600K voor zo’n SUV is krankzinnig. Hij is mooier dan een Instafluencer-must-have Urus, maar niet zó mooi.
Dat maakt het voor mij vooral een soort oud-geld poser-auto voor iemand die iedereen wil laten zien hoeveel geld hij (m/v/x) stuk kan smijten op een zinloze auto die eigenlijk overal tussenin valt.
Omdat-het-kan.
Zoveel mooiere en smaakvollere keuzes dan deze auto binnen en buiten het merk.
GJZ zegt
Als het een SUV moet zijn dan deze, zoveel beter dan een Urus……. De uitvoering is in ieder geval smaakvol.
madhatter zegt
Dit is een cross-over. En een hele lelijke.
Je kan beter een Range Rover en nog 2 andere leuke auto’s kopen, een echte Ferrari bijvoorbeeld, dan hierin voor paal staan
mjpamsterdam zegt
Hoeveel euro ? Ik snap het niet meer.
kromatic zegt
Ach als het van de eigenaar is van Alfasan, dan kan ie het wel lijen hoor. Staat in de Quote ;)
okdoei zegt
Dat was niet de vraag. Waarom moet zoiets €7ton+ kosten?? Ongeacht hoe rijk je bent, slaat het nergens op.
kromatic zegt
Bij high-end luxe producten slaat de prijs sowieso nergens op. Van kunst tot auto’s overal zit een extreme marge op. Daar moet je mee kunnen omgaan en dat is vaak een kwestie van geld.
adbrotjeknor zegt
Echt? Een opvallende auto voor liefhebbers wordt gespot in Nederland. En van een Nederlandse eigenaar nog wel. En wat kan een Hollander daarover melden; dat deze auto heel veel geld heeft gekost. Wat een armoede!
O plaat zegt
Een liefhebber koopt geen crossover.
Aon zegt
een pursanque koop je in het rood punt
tenaci zegt
Wat een draak van een auto. Dan weet je echt niet wat je met je geld moet….
verdebosco zegt
Krankzinnige prijs voor zo’n auto. Mijlen te duur voor wat je krijgt, maar ja, de klant bepaalt en betaalt. Heeft volgens mij ook een relatief lage BPM, dus dit aankoopbedrag is netto ook hoog. Veel geld voor een niet zo exclusieve Ferrari (wel lang wachten bij de koop). Alternatief? Geen Urus, Cayenne of Maybach. Is daar het antwoord waarom je een Purosangue koopt?
pa045 zegt
Hoeveel mijlen te duur is een kale Polo in het wit voor €26,000 dan volgens jou?
Ik heb nieuws voor iedereen hier: auto’s zijn duur en een Ferrari, Lamborghini, Rolls, Bentley, enz. zijn nog duurder.
cdlop01 zegt
Totaal geen mooie auto m.i, uiteraard persoonlijk, rare verhoudingen, geen auto die mooi oud gaat worden zoals eigenlijk elke moderne Ferrari helaas inmiddels
scrmeagle zegt
Ben benieuwd of de eigenaar een bloemetje van de minister van financiën heeft ontvangen. In ieder geval een mooie bijdrage voor de vergroening van Nederland.
Jurgen zegt
Helemaal fan van de Purosangue. Heb wel iets leukere uitvoeringen gezien. Lijkt wel een business edition zo;)
Marco Pachen zegt
Ik koop liever een tweedehands Roma van 2 ton (uiteraard in het rood!) voor naast m’n Defender. Dan heb ik 5 ton over voor een huis met dubbele garage. Dat gaat nog wel lukken hier in het mooie Limburg 😃
Robert zegt
Er is ook werkelijk niets subtiel aan deze auto.
awesome zegt
Het zal je baas maar zijn.
‘Als jullie dit jaar ook weer zo hard werken, dan koop ik volgend jaar weer een nieuwe’
kromatic zegt
Tja wat heb je liever een baas die gewoon open voor zijn passie uitkomt of in het geniep 4 Ferrari’s in de garage heeft staan. Waarom zou je, als je een goedlopend bedrijf hebt, niet mogen genieten van de resultaten? Ondernemen is niet zonder risico. In loondienst werken, is dat voor het grootste gedeelte wel.
nameel zegt
dat ontiegelijk sneue ‘directie’ bord op je knullige industrieterrein waar toch al helemaal niemand wilde parkeren.