Ferrari Purosangue
De gemiddelde Purosangue kost zo’n 650k in NL, maar deze eigenaar heeft blijkbaar net wat meer opties besteld. Deze heeft namelijk €712.519 (!) gekost. Ben nog steeds geen fan van de auto, maar wel een mooie uitvoering.
De gemiddelde Purosangue kost zo’n 650k in NL, maar deze eigenaar heeft blijkbaar net wat meer opties besteld. Deze heeft namelijk €712.519 (!) gekost. Ben nog steeds geen fan van de auto, maar wel een mooie uitvoering.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
De wielen vind ik persoonlijk niet mooi en ook niet bij de auto passen
Verder vind ik het best een dikke bak, maar ik snap die 00’s autostyle tunerlook eigenlijk ook totaal niet, toch zie je dit tegenwoordig bij zo veel oem wielen.
Helemaal mee eens. Ik vind die two-color wielen sowieso cheapish overkomen, zoals die diamond-cut dingen van de afgelopen 10-15 jaar, ook al zijn deze ongetwijfeld onbetaalbaar. En natuurlijk is het gaaf dat er een Ferrari V12 in ligt, maar >600K voor zo’n SUV is krankzinnig. Hij is mooier dan een Instafluencer-must-have Urus, maar niet zó mooi.
Dat maakt het voor mij vooral een soort oud-geld poser-auto voor iemand die iedereen wil laten zien hoeveel geld hij (m/v/x) stuk kan smijten op een zinloze auto die eigenlijk overal tussenin valt.
Omdat-het-kan.
Zoveel mooiere en smaakvollere keuzes dan deze auto binnen en buiten het merk.
Als het een SUV moet zijn dan deze, zoveel beter dan een Urus……. De uitvoering is in ieder geval smaakvol.
Dit is een cross-over. En een hele lelijke.
Je kan beter een Range Rover en nog 2 andere leuke auto’s kopen, een echte Ferrari bijvoorbeeld, dan hierin voor paal staan
Hoeveel euro ? Ik snap het niet meer.
Ach als het van de eigenaar is van Alfasan, dan kan ie het wel lijen hoor. Staat in de Quote ;)
Dat was niet de vraag. Waarom moet zoiets €7ton+ kosten?? Ongeacht hoe rijk je bent, slaat het nergens op.
Bij high-end luxe producten slaat de prijs sowieso nergens op. Van kunst tot auto’s overal zit een extreme marge op. Daar moet je mee kunnen omgaan en dat is vaak een kwestie van geld.
Echt? Een opvallende auto voor liefhebbers wordt gespot in Nederland. En van een Nederlandse eigenaar nog wel. En wat kan een Hollander daarover melden; dat deze auto heel veel geld heeft gekost. Wat een armoede!
Een liefhebber koopt geen crossover.
een pursanque koop je in het rood punt
Wat een draak van een auto. Dan weet je echt niet wat je met je geld moet….
Krankzinnige prijs voor zo’n auto. Mijlen te duur voor wat je krijgt, maar ja, de klant bepaalt en betaalt. Heeft volgens mij ook een relatief lage BPM, dus dit aankoopbedrag is netto ook hoog. Veel geld voor een niet zo exclusieve Ferrari (wel lang wachten bij de koop). Alternatief? Geen Urus, Cayenne of Maybach. Is daar het antwoord waarom je een Purosangue koopt?
Hoeveel mijlen te duur is een kale Polo in het wit voor €26,000 dan volgens jou?
Ik heb nieuws voor iedereen hier: auto’s zijn duur en een Ferrari, Lamborghini, Rolls, Bentley, enz. zijn nog duurder.
Totaal geen mooie auto m.i, uiteraard persoonlijk, rare verhoudingen, geen auto die mooi oud gaat worden zoals eigenlijk elke moderne Ferrari helaas inmiddels
Ben benieuwd of de eigenaar een bloemetje van de minister van financiën heeft ontvangen. In ieder geval een mooie bijdrage voor de vergroening van Nederland.
Helemaal fan van de Purosangue. Heb wel iets leukere uitvoeringen gezien. Lijkt wel een business edition zo;)
Ik koop liever een tweedehands Roma van 2 ton (uiteraard in het rood!) voor naast m’n Defender. Dan heb ik 5 ton over voor een huis met dubbele garage. Dat gaat nog wel lukken hier in het mooie Limburg 😃
Er is ook werkelijk niets subtiel aan deze auto.
Het zal je baas maar zijn.
‘Als jullie dit jaar ook weer zo hard werken, dan koop ik volgend jaar weer een nieuwe’
Tja wat heb je liever een baas die gewoon open voor zijn passie uitkomt of in het geniep 4 Ferrari’s in de garage heeft staan. Waarom zou je, als je een goedlopend bedrijf hebt, niet mogen genieten van de resultaten? Ondernemen is niet zonder risico. In loondienst werken, is dat voor het grootste gedeelte wel.
dat ontiegelijk sneue ‘directie’ bord op je knullige industrieterrein waar toch al helemaal niemand wilde parkeren.