Polestar 4 testwagen
Nog voor de eerste leveringen in augustus van de 4 test Polestar hem nog even op de Belgische wegen. Wat een mooie auto. Heel clean zoals we van Polestar gewend zijn.
Nog voor de eerste leveringen in augustus van de 4 test Polestar hem nog even op de Belgische wegen. Wat een mooie auto. Heel clean zoals we van Polestar gewend zijn.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Robert zegt
Hoe vaker ik dit ding zie, des te meer ga ik twijfelen over het weglaten van (zoiets triviaals als) een achterruit. Goed, technisch is het allemaal prima met één of meer camera’s op te vangen, maar de esthetiek is hier toch echt wel in het geding.
potver7 zegt
Dus vijftigplussers moeten dus maar even hun leesbril opzetten voordat ze iets in de ‘binnenspiegel’ kunnen zien?
Gelukkig heeft het ding wel gewone buitenspiegels.
joki zegt
Ik, als vijftigplusser, wil hierop reageren dat een leesbril zo 1990 is… Wij zijn geëvolueerd en gebruiken nu multifocale glazen! Maar goed… we gebruiken dat “achteruitrij kijkscherm” pas vanaf 2040…
rogerzz zegt
Ah ja.. dus als je hoofd 45 graden naar achteren kantelt om het multifocale deel te benutten, dan weten we dat het display voor de achterspiegel wordt gebruikt.
royaledeluxe zegt
Soms vraag je je toch af hoe de product managers het verzinnen. We laten de achterruit weg en zetten een camera in de plaats… zie hoe vooruitstrevend we zijn… tjonge toch.
JelmerS zegt
de technische redenen en voordelen vragen juist lef van de productmanager om zoiets weg te laten. Ik zie een eigenzinnige auto die toch heel herkenbaar is als Polestar. Over 15/20 jaar heb je die verhalen dat vroeger alles beter was en dat ze dit soort dingen niet meer durven.
kniesoor zegt
Kun je de ‘technische redenen’ en ‘voordelen’ nog even samenvatten ? Mij ontgaan ze tot dusverre.
mashell zegt
Goed anticiperen vergt door de auto voor je heen kijken naar wat er voor gebeurd. Daarom zouden busjes gewoon 90 tussen de vrachtwagens moeten rijden. Daarom is privacy glas al een middelvinger naar andere bestuurders maar dit is een tandje erger nog. Want hier had best een ruit in gekund, het is gewoon een sales gimmick.
kniesoor zegt
De Gebochelde . . .
René zegt
Ik denk dat een zwart wrapje wel een placebo effect kan hebben voor het gebrek aan achterraam.
harleytijn zegt
Deze 50-er, nu Polestar 2 rijder, ziet hier wel een potentiële opvolger rijden. Bijzonder fraaie auto, maar dat is dan mijn mening!
Vind het juist wel onderscheidend geen achterruit. En met een camera toch prima opgelost. Zal best even wennen zijn, maar dan weet je waarschijnlijk niet beter. Ook de busjes waar ik regelmatig in rij, hebben geen achteruitkijkspiegel, en daar is ook prima mee te rijden. Dus dan dit met camera helemaal, lijkt me.
iphonistvongates zegt
Test ‘m nog een middel kleine 6 maanden op de wegen in Wallonië en geef dan een update of het onderstel het overleefd heeft én hoeveel protest geluiden het interieur produceert. Lang leve actieve luchtvering!
Wolflow zegt
Over smaak valt te twisten maar zelden zo iets lelijks gezien, met name de achterkant
tortuga zegt
Nog niet officieel maar mag nu al aansluiten bij de Multipla…
Lijkt wel of ze een camionet(busje) een sport coupe willen maken
BertjeB zegt
Dat is ideaal ,zo zonder achterraam !
Nooit meer last in het donker vn verblindende verlichting in je binnen spiegel , is er die überhaupt wel ?? En nooit geen vieze achterruit , nix geen geklooi met 3e ruitenwisser