Het show en imagogehalte ervan is voor velen al genoeg zogenaamde functionaliteit vermoed ik.. Sowieso is het puur voor de show als je ermee in Amsterdam rijdt.. Zoals gezegd is dit een auto die eigenlijk bedoeld is voor op het circuit.. Wil je minder vleugel dan is er nog altijd de gewone GT3, of GT3 Touring..
De vraag is ook gerechtvaardigd, of dit überhaupt legaal is. Uitstekende scherpe delen die (al dan niet achteraf of tijdelijk) op een auto zijn geschroefd, daar hebben de RDW én de meeste autoverzekeraars een grote hekel aan.
rollingstoned zegt
“vlakbij de PC Hooftstraat”
Dan is zo’n gigantisch kledingrek achterop natuurlijk hartstikke handig ;-)
540ix zegt
Die vleugel… ik kan er maar niet aan wennen, en voor het gros van de berijders ook totaal niet functioneel. Beter weglaten dus of een “gewone” gt3.
inflatable zegt
Het show en imagogehalte ervan is voor velen al genoeg zogenaamde functionaliteit vermoed ik.. Sowieso is het puur voor de show als je ermee in Amsterdam rijdt.. Zoals gezegd is dit een auto die eigenlijk bedoeld is voor op het circuit.. Wil je minder vleugel dan is er nog altijd de gewone GT3, of GT3 Touring..
lekkerlinksrijden zegt
Daar mag je max 30 km/h toch, heb je die vleugel wel nodig ja
William zegt
Ideaal ding voor mensen die aandacht tekort komen en graag willen showen. Ze zullen ook blij zijn met alle carspotting jongetjes op de achtergrond.
Robert zegt
Helemaal als deze ook nog eens foutgeparkeerd staat (want laad/losplaats, zo te zien?)
Wel een mooie auto. Die velgen in kleur vind ik geweldig.
dree16v zegt
Dan toch echt 100x liever een GT3 Touring. Dit is veelste opzichtig en heeft op de openbare weg geen functie.
Robert zegt
De vraag is ook gerechtvaardigd, of dit überhaupt legaal is. Uitstekende scherpe delen die (al dan niet achteraf of tijdelijk) op een auto zijn geschroefd, daar hebben de RDW én de meeste autoverzekeraars een grote hekel aan.
gezondverstand zegt
Met de auto moet je helemaal niet naar Amsterdam willen…