Marlboro livery’s kunnen heel mooi zijn maar op zo’n moderne Porsche staat het toch wat vreemd. Niet helemaal zeitgenössisch om maar een mooie Duitse term te gebruiken. Voor de echte retro-look hadden er dan weer betere opties geweest zoals Jagermeister, Martini, Gulf of Vaillant.
Tja, dat moet iemand van 35-45 jaar zijn die z’n jeugdposters tot werkelijkheid wilde brengen. Erg dik, alleen vind ik de achterkant niet zo mooi met die twee kleuren.
lekkaah zegt
Die eerste foto is zo goed dat ik even dacht dat dit GT8 was. Toplivery ook!
escort77 zegt
Marlboro livery’s kunnen heel mooi zijn maar op zo’n moderne Porsche staat het toch wat vreemd. Niet helemaal zeitgenössisch om maar een mooie Duitse term te gebruiken. Voor de echte retro-look hadden er dan weer betere opties geweest zoals Jagermeister, Martini, Gulf of Vaillant.
Robert zegt
En Fuchs velgen.
Ik vond die 911 Dakar wel tof, waarbij de ’tabaksreclame’ van Rothmans was vervangen door ‘Roughroads’:
https://www.autoblog.nl/nieuws/autoblog-spot-van-de-week-porsche-911-dakar-3446580
Zoiets zou je met de Marlboro toch ook wel kunnen doen.
flyerbunch zegt
Da’s weer eens iets anders dan drank (Martini) promoten!
Roadster1976 zegt
Ik zou zo niet rond willen rijden in ieder geval. Smaken verschillen gelukkig!
hippopotamus zegt
Tja, dat moet iemand van 35-45 jaar zijn die z’n jeugdposters tot werkelijkheid wilde brengen. Erg dik, alleen vind ik de achterkant niet zo mooi met die twee kleuren.
alcantara zegt
Binnenkort moet er verplicht ‘Hard rijden is dodelijk’ opstaan.
bobje zegt
Dat zowel Shell als Mobil zo’n auto sponsoren….. 🤣🤣🤣