Maar dat geldt voor voor alles wat modern is. ‘Grote’ D-segmenters uit de jaren zeventig en tachtig vallen qua afmetingen in het niet bij de moderne evenknieën. Qua breedte en hoogte worden die tegenwoordig zelfs voorbij gestreefd door menige auto uit het B-segment.
Als ik uit het bovenstaande zou moeten kiezen, koos ik evenwel voor CS. In volle overtuiging.
De moderne 850 zou absoluut mijn keus zijn, maar de klassieker is wel het mooiste om te zien vind ik.
Misschien niet het sociaal wenselijke antwoord, maar ik zou de 850 kiezen.
Geef mij maar dat opaatje! Moet zalig toeren zijn…Maar kan iemand vertellen welke de meeste waarde heeft?
Geef mij maar een 3.0 CSL batmobiel met vleugel achterop.
Alletwee
De klassieker met de techniek van de 850i
Wat waren auto’s toen toch mooi en nu vooral lomp, lelijk en patserig.
Maar dat geldt voor voor alles wat modern is. ‘Grote’ D-segmenters uit de jaren zeventig en tachtig vallen qua afmetingen in het niet bij de moderne evenknieën. Qua breedte en hoogte worden die tegenwoordig zelfs voorbij gestreefd door menige auto uit het B-segment.
Als ik uit het bovenstaande zou moeten kiezen, koos ik evenwel voor CS. In volle overtuiging.
Eens. De oude, zonder meer!
De oude, wat een beauty. Echt autorijden!
Wat een ordinair en schreeuwerig hok is die 850 ook…
De CS, hoef ik geen nano seconde over na te denken.
De 850 is nog wel redelijk gelukt, maar zo naast een ranke klassieker valt wel op hoe obees moderne autos zijn geworden.