Waarom ook van een V8 naar een 4L? er bestaat toch ook nog iets als een 6L….?? ze hebben nog zoiets als de M256 motor. die was toch veel lekker geweest… die lepelen ze oa. in een DBX en enkele 53 modellen.
TUNING zal veel minder gaan worden met electrificatie die nu aan de gang is. Deze c 2 liter krachtbom is er nog een van de ´oude´ garde, dus lekker veel mogelijk onder de motorkap.
Allemaal zure reacties hier. Als je een v8 wilt, koop je lekker de voorganger. Alsof Mercedes dit echt echt wilde, nee..de EU maakt het autofabrikanten echter onmogelijk om door te gaan op de huidige koers. Maar soit, zet maar voor de deur, 680pk kan ik prima mee leven.
Ondanks dat ik een 4 cilinder met potente turbo heb leren waarderen vind ik ze geschikt voor or basis tot middenklasse modellen maar voor je topmodel wil je toch een 6 of 8 cilinder.
680pk is het totale systeemvermogen (max. vermogen van de ice plus het maximale vermogen van de elektromotor(en).
Echter de maximale output (het maximale werkelijke vermogen van de auto) ligt een stuk lager omdat die twee nooit tegelijkertijd hum maximale vermogen afgeven. Ik meen (maar pin me niet op vast) dat bij de nieuwe C63 AMG de maximale output rond 620pk ligt (ook niet weinig)
Ja qua looks best ok, als je de oude mooi vond dan is de nieuwe ook prima. 680pk in een c klasse klinkt wel als heftig. Die van mij is met een derde van het vermogen al best vlot. Dit is echt een kanon wrs. En niet te vergeten, een stuk zuiniger dan de oude 63. Ook best fijn tegenwoordig. Maar toch blijft het jammer dat een v8 niet meer kan. Een 4cilinder voet gewoon niet speciaal.
Waarom ook van een V8 naar een 4L? er bestaat toch ook nog iets als een 6L….?? ze hebben nog zoiets als de M256 motor. die was toch veel lekker geweest… die lepelen ze oa. in een DBX en enkele 53 modellen.
De nieuwe 53 modellen zijn allemaal 4cil.
Eerste wat ik zou doen, is de c63 badge eraf halen en vervangen voor een c43 amg badge, daar hoort tenminste een 2liter in ipv bij een c63,
Nope, de c43 heeft een v6.
De 45 heeft dan weer een 2L.
Nieuwe niet hoor.
De nieuwe 63 ook niet…
TUNING zal veel minder gaan worden met electrificatie die nu aan de gang is. Deze c 2 liter krachtbom is er nog een van de ´oude´ garde, dus lekker veel mogelijk onder de motorkap.
4 cilinder, leuk. Kun je wedstrijdjes doen met Golfjes
Allemaal zure reacties hier. Als je een v8 wilt, koop je lekker de voorganger. Alsof Mercedes dit echt echt wilde, nee..de EU maakt het autofabrikanten echter onmogelijk om door te gaan op de huidige koers. Maar soit, zet maar voor de deur, 680pk kan ik prima mee leven.
Ondanks dat ik een 4 cilinder met potente turbo heb leren waarderen vind ik ze geschikt voor or basis tot middenklasse modellen maar voor je topmodel wil je toch een 6 of 8 cilinder.
Dit is een C-klasse maar het topmodel van Mercedes is de EQS, die heeft een elektromotor die nog soepeler loopt dan een 6 of 8 cilinder.
Leuk voor de EQS, al heb ik liever een S voor de deur. De top versie van de C klasse verdient 6 cilinders of meer.
Ben van de afdeling BMW, maar helemaal eens.
Hm, Michelin Pilot Sport (s)5 ?
Als losse band zie de zijkant van die band er geweldig uit, maar op een auto lijkt het wel wat slordig te tonen.
Even heroverwegen voor m’n eigen auto binnenkort
Ik geloof niet dat het ontwerp van de wang je zou moeten bepalen of het de juiste band is voor je.
In het echt ziet ie er niet slecht uit. Wel benieuwd hoe die motor het doet… 680 pk uit een 4 cilinder. Hitsig ding wellicht.
680pk is het totale systeemvermogen (max. vermogen van de ice plus het maximale vermogen van de elektromotor(en).
Echter de maximale output (het maximale werkelijke vermogen van de auto) ligt een stuk lager omdat die twee nooit tegelijkertijd hum maximale vermogen afgeven. Ik meen (maar pin me niet op vast) dat bij de nieuwe C63 AMG de maximale output rond 620pk ligt (ook niet weinig)
Ja qua looks best ok, als je de oude mooi vond dan is de nieuwe ook prima. 680pk in een c klasse klinkt wel als heftig. Die van mij is met een derde van het vermogen al best vlot. Dit is echt een kanon wrs. En niet te vergeten, een stuk zuiniger dan de oude 63. Ook best fijn tegenwoordig. Maar toch blijft het jammer dat een v8 niet meer kan. Een 4cilinder voet gewoon niet speciaal.