Dat moment, dat je vroeger dacht: hoe kan je nou niet weten wie er op nummer 1 in de top 40 staat.
Dat moment komt nu bij auto’s. Op zich, 15 jaar geleden, had ik het erg vet gevonden dat Lotus met een soort Cayman concurrent komt met, op dat moment, een concurrerende hoeveelheid pk’s. 4.2 seconden naar de 100; erg leuk.
Maar ja, het is 2023; er zijn zoveel supercars van zoveel merken, dat dit ding eigenlijk niet bijzonder interessant it. Daarnaast zijn er ook gewoon hatchbacks, coupe’s en stations met indrukwekkendere cijfers, meer luxe en ook nog eens goedkoper dan deze Lotus.
Nu zie ik m zo en denk ik: ja vet.
Toch denk ik dat ik bijv liever een 911 zou hebben, eentje die ongetwijfeld 30x per uur langs het zelfde kruispunt rijdt.
Btw; als ik zo op papier kijkt, is de 2.0 AMG versie een stuk interessanter dan de v6 Toyota versie; en voor de belasting gok ik dat het in NL ook een aardig verschil maakt.
Vroeger was een Lotus ook echt lichter dan de concurrentie. Nu is een Boxster gewoon ruim 100kg lichter dan deze en een stuk beter afgewerkt. Maar ja de buurman heeft er vast ook een, dat dan weer wel.
Wat een luxeproblemen
Dit is wat je krijgt als je als designer een designerblok hebt en neergeknuppeld wordt door een McLaren-medewerker terwijl je daar aan het bespioneren bent. Ik vind hem dus niét mooi.
De laatste echt mooie Lotus was, voor mij althans, de Lotus Esprit (V8, maar de GT350 is ook erg mooi en rijdt nog steeds fantastisch).
078spotter zegt
wow..Machtig om dit tijdens het spotten te mogen tegenkomen
gregorius zegt
Dat moment, dat je vroeger dacht: hoe kan je nou niet weten wie er op nummer 1 in de top 40 staat.
Dat moment komt nu bij auto’s. Op zich, 15 jaar geleden, had ik het erg vet gevonden dat Lotus met een soort Cayman concurrent komt met, op dat moment, een concurrerende hoeveelheid pk’s. 4.2 seconden naar de 100; erg leuk.
Maar ja, het is 2023; er zijn zoveel supercars van zoveel merken, dat dit ding eigenlijk niet bijzonder interessant it. Daarnaast zijn er ook gewoon hatchbacks, coupe’s en stations met indrukwekkendere cijfers, meer luxe en ook nog eens goedkoper dan deze Lotus.
Nu zie ik m zo en denk ik: ja vet.
Toch denk ik dat ik bijv liever een 911 zou hebben, eentje die ongetwijfeld 30x per uur langs het zelfde kruispunt rijdt.
Btw; als ik zo op papier kijkt, is de 2.0 AMG versie een stuk interessanter dan de v6 Toyota versie; en voor de belasting gok ik dat het in NL ook een aardig verschil maakt.
JanJansen zegt
Vroeger was een Lotus ook echt lichter dan de concurrentie. Nu is een Boxster gewoon ruim 100kg lichter dan deze en een stuk beter afgewerkt. Maar ja de buurman heeft er vast ook een, dat dan weer wel.
Wat een luxeproblemen
kniesoor zegt
Leuke oto 👌
JaxDryke zegt
Dit is wat je krijgt als je als designer een designerblok hebt en neergeknuppeld wordt door een McLaren-medewerker terwijl je daar aan het bespioneren bent. Ik vind hem dus niét mooi.
De laatste echt mooie Lotus was, voor mij althans, de Lotus Esprit (V8, maar de GT350 is ook erg mooi en rijdt nog steeds fantastisch).
porker zegt
Idd. Lijkt of hij net uit een kop staartje komt en nog net kan rijden
pignon zegt
Ik vind ‘m wel mooi. Maar liever een Alpine
dree16v zegt
In deze configuratie erg gaaf. Alleen de neus spreekt me wat minder aan, lijkt wat simpel tov rest vd auto.