Staat er ook een te koop in de showroom van de Mercedes dealer in mn dorp (8852 in CH). 350k . 2m22 hoog en vrij wijd. Lastig parkeren. Maar goed, deze Duitser is het dus gelukt!
Ik heb ooit een testrit in een “gewone” G63 mogen meemaken.
Wat me bijgebleven is is een tweestrijd van belevingen…..ten eerste de 0-200 km/h acceleratie….het geluid wat daarbij vrijkomt en het gemak waarmee de taak voldaan wordt…..gewoon verslavend!!
Aan de andere kant was de angst die bij elke bocht opdook telkens weer…..dat ding helt en deint als een malle, het gevoel vlak voordat je aan het stuur gaat draaien dat je de bocht nooit gaat redden is gewoon doodeng. (Ik vond de BMW X5 M50i die ik daarna mocht proefrijden veel fijner sturen en gevoelsmatig was ie niet veel langzamer, alleen de geluidsbeleving was minder dan bij de G63)
En met zo’n extra verhoogd model zal dat gevoel nog sterker zijn.
Desalniettemin, wat een machtig ding!!!….
Uiteraard stuurt en rijd X5 beter dat zal een GLE of Q7 ook doen.
Alleen die zie je bijna op elke hoek vd straat tegenwoordig als je wat bijzonders wilt en wat niet iedereen heeft kun je niet zo’n G heen.
bietje zegt
Zo’n 4×4ˆ2 is wel echt een gave stoere bak.
mashell zegt
En dan opeens weet je het: je gaat bij de Tyre Extinguishers.
gregorius zegt
Staat er ook een te koop in de showroom van de Mercedes dealer in mn dorp (8852 in CH). 350k . 2m22 hoog en vrij wijd. Lastig parkeren. Maar goed, deze Duitser is het dus gelukt!
alpina007 zegt
Leuk wonen daar! Rij er regelmatig (bijna) langs
Benny_Weisz zegt
Ik heb ooit een testrit in een “gewone” G63 mogen meemaken.
Wat me bijgebleven is is een tweestrijd van belevingen…..ten eerste de 0-200 km/h acceleratie….het geluid wat daarbij vrijkomt en het gemak waarmee de taak voldaan wordt…..gewoon verslavend!!
Aan de andere kant was de angst die bij elke bocht opdook telkens weer…..dat ding helt en deint als een malle, het gevoel vlak voordat je aan het stuur gaat draaien dat je de bocht nooit gaat redden is gewoon doodeng. (Ik vond de BMW X5 M50i die ik daarna mocht proefrijden veel fijner sturen en gevoelsmatig was ie niet veel langzamer, alleen de geluidsbeleving was minder dan bij de G63)
En met zo’n extra verhoogd model zal dat gevoel nog sterker zijn.
Desalniettemin, wat een machtig ding!!!….
Dickie zegt
Uiteraard stuurt en rijd X5 beter dat zal een GLE of Q7 ook doen.
Alleen die zie je bijna op elke hoek vd straat tegenwoordig als je wat bijzonders wilt en wat niet iedereen heeft kun je niet zo’n G heen.
B00G1E zegt
Wat lijkt dat ding enorm op deze foto’s. Als ik ze in de VS zie rondrijden zijn ze tegenwoordig best klein vergeleken met al het andere spul