Op de meeste campings kun je zo’n combinatie niet eens normaal kwijt.
Laat staan veel krappe weggetjes in de bergen en kleine dorpjes…
Lijkt allemaal veel vet. Maar praktisch is het niet.
Ik las Maybach in de titel, dacht een Maybach te zien, maar nee, het is gewoon een MB GLS met Maybach pakketje. Mooie auto, dat zeker, maar mensen die dit kopen noemen het toch ook geen Maybach?
Ik vraag me eigenlijk af of deze combinatie nog wel met een BE rijbewijs is te rijden? De massa van de auto + aanhanger samen zit al om en nabij de 6 ton…
Lijkt me ook. Of een circus directeur. Maar geen camping gast want hiermee op de camping staan oogst zoveel afgunst en inbegrip# dat is niet leuk meer.
Wat een combo!
Er zijn maar weinig auto’s die zo’n 3.500 kg sleurhut goed kunnen trekken. Amerikaanse pickups, Toyota Landcruiser, GLS. De Defender kan het in theorie, maar in de praktijk konden we hele stukken met slechts 60/70 km/h over de snelweg in heuvelachtig Engeland met onze trailer met klassieke auto (gezamenlijk ook zo’n 3.000 kg). Defender ingeruild voor GLS 350d en nu slepen we de trailer met gemak 100 km/h.
Haha een oude Defender? met de 4cyl heb je standaard amper 130pk zodra het naar 4 wielen is verdeeld misschien nog 100 paarden over…. flinke remap en enkele aanpassingen kom je een heel eind richting de 200pk dan is het geen probleem meer. Maar eerlijk KM’s vreten in zo’n oude defender is afzien
De caravan heeft al een hoekje meegenomen zo te zien. Zo te zien schuift die ook nog open
Het 2023 model weegt zelfs 3,5ton
Ja…. En wat is hier zo bijzonder aan?
Alles!
Specsavers? En dan nog een keer kijken ;-)
Bevestiging van zoveel clichés, slechte grappen, verouderde beeldvorming, in slechts een paar foto’s. Prachtig gedaan. Bijna kunst te noemen zelfs.
Zo’n aangeklede Tabbert gaat ook over de 130k.
Dure combinatie.
80k op hun website
Ik zeg toch : zo’n aangeklede tabbert.
Iemand met een Maybach koopt echt niet de basis tabbert.
Full options meer dan 130k
Voor dat geld ga je toch niet op een camping staan? Gekkenwerk!
Van kermis naar kermis…
Op de meeste campings kun je zo’n combinatie niet eens normaal kwijt.
Laat staan veel krappe weggetjes in de bergen en kleine dorpjes…
Lijkt allemaal veel vet. Maar praktisch is het niet.
Blijkbaar wel, maar bergweggetjes heeft hij al misbruikt als je de onder hoek ziet… campings aan de middellandse zee
Ik las Maybach in de titel, dacht een Maybach te zien, maar nee, het is gewoon een MB GLS met Maybach pakketje. Mooie auto, dat zeker, maar mensen die dit kopen noemen het toch ook geen Maybach?
De RDW anders wel
Dit is een geweldige spot! Mega combo!
Tabbert met uitdraailuifel boven de slide-out; wauw!
Haha, die caravan heeft best een toepasselijk kenteken. Vooral de laatste drie letters…
@potver7: scherp!
Ik vraag me eigenlijk af of deze combinatie nog wel met een BE rijbewijs is te rijden? De massa van de auto + aanhanger samen zit al om en nabij de 6 ton…
Auto Max 3.500kg op B, E achter B max 3.500kg. Totale combinatie maximaal 7.000kg dan toch?
Had KMPR in het kenteken moeten staan…
Dit moet haast wel een zeer succesvolle kermisexploitant zijn. Een soort ‘Dikke Deur’ (voor de ouderen onder ons)
Lijkt me ook. Of een circus directeur. Maar geen camping gast want hiermee op de camping staan oogst zoveel afgunst en inbegrip# dat is niet leuk meer.
Wie weet heeft die altijd al gekampeerd met een caravan en heeft hij lotto gewonnen en blijft deze persoon bij zijn passie
Of Frans Bauer doet erg goede zaken
Wat een combo!
Er zijn maar weinig auto’s die zo’n 3.500 kg sleurhut goed kunnen trekken. Amerikaanse pickups, Toyota Landcruiser, GLS. De Defender kan het in theorie, maar in de praktijk konden we hele stukken met slechts 60/70 km/h over de snelweg in heuvelachtig Engeland met onze trailer met klassieke auto (gezamenlijk ook zo’n 3.000 kg). Defender ingeruild voor GLS 350d en nu slepen we de trailer met gemak 100 km/h.
Het nieuwe Defender type of de OG?
vorige generatie. Wellicht doet de huidige generatie het beter.
Haha een oude Defender? met de 4cyl heb je standaard amper 130pk zodra het naar 4 wielen is verdeeld misschien nog 100 paarden over…. flinke remap en enkele aanpassingen kom je een heel eind richting de 200pk dan is het geen probleem meer. Maar eerlijk KM’s vreten in zo’n oude defender is afzien
Ha ha gaaf ! Praktisch lijkt het me niet maar in de wedstrijd ver pissen op de camping ben je met deze combi onverslaanbaar !