Het origineel weegt volgens Wiki 816-1043 kg. Maximum aanhanger massa van de V50 ligt op 1500 kilo als het een dikke V50 is. De aanhanger weegt leeg 600 kilo, Dus met de dikte V50 mag de GT40 (replica) 900 kilo wegen. Het zou dus zo maar kunnen dat het mag.
Om eerlijk te zijn denk ik dat deze heer/ dame het gewicht heeft overschreden van wat de V50 mag trekken. Het is een GTD GT40/P die een gewicht heeft van zo’n 1100-1150KG. Om op @melvinkorrels te reageren lijkt het me onwaarschijnlijk dat het blok eruit ligt als ik de uitlaten zo kan zien en weet wat er onderhuids ligt. Deze GT40/P heeft een uitlaatsysteem dat gebouwt is door ws_exhaust_systems en zonder het blok zijn de ophangpunten ver zoeken voor deze uitlaat.
Henkie zegt
Alleen moet de volvo v50 meneer/mevrouw nog leren hoe je een auto op een ambulance zet. Zal niet de eerste zijn die later op zijn kant ligt.
SpeedGeek zegt
Zuinig geweest met de spanbanden zo te zien.
sportabgasanlage zegt
Hij staat toch op de handrem? ;-)
nicolasr zegt
rEpLiCaAaaaAA!!1!
kniesoor zegt
Mag er met zo’n V50 wel zoveel gewicht getrokken worden ?
Melvinkorrels zegt
Mogelijk zit er geen motor in de GT
rwdftw zegt
Het origineel weegt volgens Wiki 816-1043 kg. Maximum aanhanger massa van de V50 ligt op 1500 kilo als het een dikke V50 is. De aanhanger weegt leeg 600 kilo, Dus met de dikte V50 mag de GT40 (replica) 900 kilo wegen. Het zou dus zo maar kunnen dat het mag.
kniesoor zegt
Dank je, duidelijk !
thooootje zegt
Om eerlijk te zijn denk ik dat deze heer/ dame het gewicht heeft overschreden van wat de V50 mag trekken. Het is een GTD GT40/P die een gewicht heeft van zo’n 1100-1150KG. Om op @melvinkorrels te reageren lijkt het me onwaarschijnlijk dat het blok eruit ligt als ik de uitlaten zo kan zien en weet wat er onderhuids ligt. Deze GT40/P heeft een uitlaatsysteem dat gebouwt is door ws_exhaust_systems en zonder het blok zijn de ophangpunten ver zoeken voor deze uitlaat.
frank2b zegt
Replica of geen replica, de autoambulance is wel de natuurlijke habitat voor een GT40.