@martinus-tussengas: waarom een afknapper? Omdat hij niet direct in Nederland geleverd is? Ik snap niet waarom dat zo’n probleem is.
Je weet toch dat de auto van een bepaald bouwjaar is en boeiend dat hij eerst in Duitsland of waar dan ook geleverd is voordat hij naar Nederland kwam.
@martinus-tussengas: leg eens uit. Blijft een kenteken lekker belangrijk waar auto als eerst is geregistreerd. Net zo als mensen een auto met duplicaat code 1 minder waard vinden. Omdat je als eigenaar ooit je kentekenbewijs bent kwijt geraakt maakt auto nog niet minder waard.
@lodewijkyolo: een duplicaatcode krijg je als er een plaat ontbreekt of kenteken bewijs kwijt is. Heb jij een beschadigde plaat door een ongeval en je deze inleverd krijg je gewoon een nieuwe zonder duplicaat code.
@thomas20vt: dat snap ik. Ik bedoel dat er bij een schade geval vaak 1 van de 2 platen ontbreekt. Hierdoor krijg je na reparatie en nieuwe plaat een duplicaat code.
Wat is zo’n importkenteken toch altijd een afknapper. Meer moeite mee dan de velgen;)
@martinus-tussengas: Ik vind het juist gaaf! Hoe kleiner hoe beter (geldt over het algemeen alleen voor kentekens…
)
@martinus-tussengas: waarom een afknapper? Omdat hij niet direct in Nederland geleverd is? Ik snap niet waarom dat zo’n probleem is.
Je weet toch dat de auto van een bepaald bouwjaar is en boeiend dat hij eerst in Duitsland of waar dan ook geleverd is voordat hij naar Nederland kwam.
@martinus-tussengas: leg eens uit. Blijft een kenteken lekker belangrijk waar auto als eerst is geregistreerd. Net zo als mensen een auto met duplicaat code 1 minder waard vinden. Omdat je als eigenaar ooit je kentekenbewijs bent kwijt geraakt maakt auto nog niet minder waard.
@raym: de duplicaat code is vaak omdat er schade is geweest. Hierdoor vinden mensen dit een afknapper.
@lodewijkyolo: een duplicaatcode krijg je als er een plaat ontbreekt of kenteken bewijs kwijt is. Heb jij een beschadigde plaat door een ongeval en je deze inleverd krijg je gewoon een nieuwe zonder duplicaat code.
@thomas20vt: dat snap ik. Ik bedoel dat er bij een schade geval vaak 1 van de 2 platen ontbreekt. Hierdoor krijg je na reparatie en nieuwe plaat een duplicaat code.
Schijnt duur te zijn in het onderhoud tov een e55. De M113k is overigens wel een legendarische motor.
@mondial: raar dat die duurder zou zijn, zelfste onderdelen?!
@tortuga: Mercedes vraagt veel meer voor de onderdelen van een SL dan voor een E. Thats why
Heusden?
@rikr4: jazeker!