@sanderp: goeiedag, weegt zo’n miniatuur stuiterbal 1000kg?! Mijn 4-zits cabrio weegt 1475kg rijklaar en die is véél groter, wel wat ouder ook, maar toch
@sanderp: even het kenteken nagetrokken, aantal dingen vallen me op. Ten eerste de nieuwprijs; bijna €28k! Natuurlijk, elektrisch is duur, maar wat een geld voor wat je krijgt.. Ten tweede het gewicht, het is nog iets hoger als wat je zei; 1085kg rijklaar!! Tot slot, het maximaal vermogen is volgens Finnik 82pk (60kw), tegenover een continu vermogen van 56pk.. Kan iemand me uitleggen waarom er 2 waardes qua vermogen worden vermeld? Iets met Eco modus o.i.d.? Koppel is daarintegen met 160nm lang niet slecht, dat zal toch zorgen dat je redelijk van zn plek komt
sanderp zegt
Vind 60pk op 1000kg nou niet echt bommetjesspecificatie’s
bierbuik zegt
@sanderp: goeiedag, weegt zo’n miniatuur stuiterbal 1000kg?! Mijn 4-zits cabrio weegt 1475kg rijklaar en die is véél groter, wel wat ouder ook, maar toch
bierbuik zegt
@sanderp: even het kenteken nagetrokken, aantal dingen vallen me op. Ten eerste de nieuwprijs; bijna €28k! Natuurlijk, elektrisch is duur, maar wat een geld voor wat je krijgt.. Ten tweede het gewicht, het is nog iets hoger als wat je zei; 1085kg rijklaar!! Tot slot, het maximaal vermogen is volgens Finnik 82pk (60kw), tegenover een continu vermogen van 56pk.. Kan iemand me uitleggen waarom er 2 waardes qua vermogen worden vermeld? Iets met Eco modus o.i.d.? Koppel is daarintegen met 160nm lang niet slecht, dat zal toch zorgen dat je redelijk van zn plek komt
sportevo zegt
@bierbuik: waarschijnlijk zit er inderdaad een stand op waarbij je meer vermogen van de motor(en) kan vragen maar wat dus wel meer energie kost.
sanderp zegt
@sportevo: en dus de range inkakt naar een kilometertje of 50