Heb niks met SUV’s. Tot de jaren’70 waren het statige auto’s voor fabrikanten,filmsterren,etc. Mocht je pech krijgen met je Rolls dan kwam er een mannetje van de fabriek per helicopter om hem te repareren.Later werd de Rolls al een voetballersauto en dit is dus een bak om te laten zien van kijk ik rij in een vette leasebak maar heb eigenlijk niks met auto’s want het ziet er natuurlijk niet uit.
Samen met de komst van de €uro zijn mensen de pedalen toch een beetje kwijtgeraakt.
21miljoen 431duizend136 frank,en63 centiemen voor deze RR. Ok het is in onze oude Belgische franken. In ‘1990 verkocht ik mijn eerste Audi 100 met alle toeters en bellen op voor net 1.000000 bf (24.789€). Het is hard gegaan.
Zwarte velgen onder een RR horen niet imo. Gewoon lekker zilver. ( En ja, ik vind het ook niet altijd mooi staan. )
Gaaf zo met die zwarte wielen! ?
Perfecte velg keuze!
Toppunt van wanstaltigheid.
Heb niks met SUV’s. Tot de jaren’70 waren het statige auto’s voor fabrikanten,filmsterren,etc. Mocht je pech krijgen met je Rolls dan kwam er een mannetje van de fabriek per helicopter om hem te repareren.Later werd de Rolls al een voetballersauto en dit is dus een bak om te laten zien van kijk ik rij in een vette leasebak maar heb eigenlijk niks met auto’s want het ziet er natuurlijk niet uit.
@Alfarobert: Nee als hij iets met auto’s had reed ie wel in een rode 159!!!! Doe mij maar de Rolls..
Samen met de komst van de €uro zijn mensen de pedalen toch een beetje kwijtgeraakt.
21miljoen 431duizend136 frank,en63 centiemen voor deze RR. Ok het is in onze oude Belgische franken. In ‘1990 verkocht ik mijn eerste Audi 100 met alle toeters en bellen op voor net 1.000000 bf (24.789€). Het is hard gegaan.
Van welke ordinaire voetballer is dit wangedrocht