Hele gave auto, maar hoezo is dit origineel Nederlands kenteken? Toelating 1989, eerste afgifte NL 1996. Gewoon import dus. Het is wél leuk dat de huidige eigenaar de auto al 21 jaar in bezit heeft. En met een mooie zescilinder erin.
@frederik: Lezen… Er staat dat deze al jaren op NL-kenteken staat, niet dat het een origineel Nederlandse auto is. Het kenteken is overigens wél origineel Nederlands, die is niet eerst ergens anders gebruikt ?
Wat is er met Autojunk aan de hand? Er worden telkens oude posts weer geplaatst…
@spacemoon24: goede oplossing toch voor de hongerige lezers tijdens Kerst. Kunnen de redacteuren zelf ook Kerst vieren.
Erg mooi
Hier was het gister niet bepaald weer voor de korte broek, maar wellicht in Limburg wel ?
@kareljansen: in Den Haag is het altijd lekker warm, zelfs zonder vreugdevuren, van het binnenhof komt altijd een flinke stroom gebakken lucht.
Hele gave auto, maar hoezo is dit origineel Nederlands kenteken? Toelating 1989, eerste afgifte NL 1996. Gewoon import dus. Het is wél leuk dat de huidige eigenaar de auto al 21 jaar in bezit heeft. En met een mooie zescilinder erin.
@frederik: de kwaliteit van deze reposts is dan ook bedroevend. Gisteren nog een spot uit “Amsterdam” aka Den Haag.
@hondas2000nl: maar als Friesland Amsterdam Lake district is, Zandvoort Amsterdam beach dan is Den Haag gewoon Amsterdam government quarter.
@frederik: Lezen… Er staat dat deze al jaren op NL-kenteken staat, niet dat het een origineel Nederlandse auto is. Het kenteken is overigens wél origineel Nederlands, die is niet eerst ergens anders gebruikt ?
@potver7: de titel is snel aangepast.. Er stond wel degelijk “originele gele platen”.
Oude post, toch? Foto 2: meneer met bril vind het meiske in roze wel heul erg spannend…
Blijft enorm gaaf. Zou er ooit nog wel eens een willen bezitten.
Bekend Z1 kwaaltje: vocht in stadslichtjes voor. Mooie auto. Veel aan gewerkt. Jammer van het windschermpje. Nooit op een Z1 geleverd.