Vind de 456 normaliter één van de minder aantrekkelijke Ferrira’s uit die periode, maar op deze foto’s – het moet gezegd – komt dit exemplaar heel aardig uit de verf. Desondanks tóch liever een 550 Maranello.
Heel mooi! Vind de 456M wel een stuk mooier dan het origineel. En nog met een handbak ?. Geen idee of het beter rijdt met automaat, maar dit schakelpatroon ziet er nog steeds fantastisch uit!
@rickthestig: ja, na deze werd het een hele poos flink minder qua design. Ik heb de 456 hier al eens de laatste mooie Ferrari genoemd. Maar misschien klopt dat niet meer, de Roma heeft goede kaarten.
Tijdloze schoonheid!
Verse import mooie toevoeging aan het Nederlandse wagenpark…. Topspot
@ferrucio2: scheelt veel geld maarja… achterstallig onder doet dat ook.
@mondial: En hoe kom je aan deze wijsheid? Is het jouw auto geweest waar je geen onderhoud aan hebt laten doen?
@lecomte: Nee, maar dat is ondanks mijn naam doet vermoeden, geen Italiaans raspaartje.
Zowel van binnen als buiten prachtig. Ik mis die tijd.
Prachfig.
Tijdloze auto in een prachtige kleuren combinatie.
Klapkoplampen. Altijd +1.
28 liter op 100 km. Je moet het maar willen. Wel echt een plaatje deze 456.
@114i210pk: plezier mag een beetje benzine kosten!?
@114i210pk: Als je je daar druk om moet gaan maken bij zo’n auto…..
@lecomte: het is een optelsom he. Wegenbelasting is t goedkoopste, verzekering duur. Onderhoud heel duur en het verbruik is ook gortig.
@lecomte: dan denk je te klein idd
@114i210pk: t verbruik is bijzaak bij deze machines. Onderhoud, daar gaat t mis.
@114i210pk: het is geen Aygo, Je koopt geen Ferrari omdat je zuinig wilt rijden :) er bestaan nog echte auto liefhebbers die hun dromen waarmaken, top
@114i210pk: Brandstofkosten. Least of your problems.
Prachtig. Een van de mooiste Ferrari’s imo.
Wow wat een beauty… hulde!
Godverdorie wat is die toch lelijk en oud.
@mijnporsche: gokje, jouw bouwjaar ligt ná dat van de Ferrari..?
@mijnporsche: Ik zeg altijd, Porsche, de Volkswagen onder de sportauto’s. Je ziet ze praktisch op elke straathoek hier.
@lecomte: origineel…
@matter: Zekers, zeg ik al 35 jaar.
@matter: nee..dat is Porsche idd niet;)
Prachtig, samen met de 550M één van de laatste mooie, échte Ferrari’s !
@johnhert: en de f355.
@thijsj en @johnhert: Helemaal mee eens
3 pedalen …super
Dat schakelpatroon ?
@geenidee: echt he? Dat is dé reden waarom je een Ferrari wil hebben :)
Vind de 456 normaliter één van de minder aantrekkelijke Ferrira’s uit die periode, maar op deze foto’s – het moet gezegd – komt dit exemplaar heel aardig uit de verf. Desondanks tóch liever een 550 Maranello.
@amghans: amen
Schitterende wagen! Dit is echte klasse.
Echt een geweldige tijdloze schoonheid ?
Wouw
.
Heel mooi! Vind de 456M wel een stuk mooier dan het origineel. En nog met een handbak ?. Geen idee of het beter rijdt met automaat, maar dit schakelpatroon ziet er nog steeds fantastisch uit!
@rrk147: er zit nou niet bepaald veel verschil tussen de 456 en de 456modificato.. andere voorbumper en luchtinlaten boven de klapkoplampen ontbreken.
@papa:Klopt de gril vind ik wat chiquer. Maar bij de 456 Modificato is de motorkap (lijkt) ook iets anders gevormd, vind hem daardoor eleganter.
Lekker met 2 kids achterin stijlvol rondrijden…
Handbak top!
Toch een beetje stiekem jaloers…
Toen Ferrari’s nog mooi waren.
@rickthestig: ja, na deze werd het een hele poos flink minder qua design. Ik heb de 456 hier al eens de laatste mooie Ferrari genoemd. Maar misschien klopt dat niet meer, de Roma heeft goede kaarten.
@mashell: Vind de Roma ook een verademing naast al die ruimteschepen van nu.
@mashell: Die moet bij mij nog even rijpen maar dat is vaak wel een goed teken.
Hebben !!!!!!!!!!!!!!!
Voor een fijne 40K heb je dat vandaag wel en zo enorm fijn rijdt het wel, dat je er zomaar klem komt te zitten achter het stuurtje.