@ariif: jup! De duurste auto in de RDW database is een Peugeot 5008 die voor 6,3 miljoen erin staat…maar auto’s worden tegenwoordig ingevoerd Obv uitstoot dus niemand geeft ene reet om de prijs die wordt vermeld. Meer een pikkenmeterij dingetje voor de eigenaar om te kunnen patsen.
@ghost: Voor de bijtelling is de cat. waarde van belang, zoals jij het stelt zou je een oneerlijk voordeel kunnen behalen bij import.
Voor de BPM is inderdaad V7 (CO2) leidend voor het bepalen van de bruto BPM, echter als je op koerswaarde restbedrag berekent ben je gebaat bij het correct invullen van de (hoge) nieuwwaarde, dit moet je ook aantonen.
Fout maar gaaf.
Staat deze niet te koop bij Vd Akker
400.000,- euro voor een Cayenne, iemand enig idee hoe dit kan?
@thomcarspotter: wordt cata waarde niet handmatig ingevuld bij importjes?
@ariif: jup! De duurste auto in de RDW database is een Peugeot 5008 die voor 6,3 miljoen erin staat…maar auto’s worden tegenwoordig ingevoerd Obv uitstoot dus niemand geeft ene reet om de prijs die wordt vermeld. Meer een pikkenmeterij dingetje voor de eigenaar om te kunnen patsen.
@ghost: Wat is het kenteken van die 5008?
@ghost: Voor de bijtelling is de cat. waarde van belang, zoals jij het stelt zou je een oneerlijk voordeel kunnen behalen bij import.
Voor de BPM is inderdaad V7 (CO2) leidend voor het bepalen van de bruto BPM, echter als je op koerswaarde restbedrag berekent ben je gebaat bij het correct invullen van de (hoge) nieuwwaarde, dit moet je ook aantonen.
@thomcarspotter: lijkt mij onmogelijk hoor.
Zeker lekker dik hoor!