@acizane80: de auto komt hoger te staan en de velgen zijn veel zwaarder. Ben benieuwd of dat nog een beetje rijdt. Nog afgezien van het aanlopen in de wielkasten.
@janjansen: hoger staan bij dezelfde afrolomtrek lijkt mij sterk. De velgen zijn groter en de bandwang kleiner dus de hoogte zou gelijk moeten blijven.
@JanJansen: Zwaarder dan? Een Model 3 Performance komt standaard met 20″ (maar ok, gezien de catalogusprijs zal het eerder een LR zijn, die heeft maar 18 of 19″).
@stephane8200: Deze zijn volgens mij inderdaad T Sportline velgen. Vind ze overigens geen porum omdat ze niet assymetrische sets leveren. De “schoepen”-spaken draaien de verkeerde kant op aan de rechterzijde van een Tesla. OEM+ design is leuk maar dan moet je wel of voor detail hebben vind ik…
Waaauuuuwwwwww….een zwarte Model 3 op zwarte Model S wielen. Reken maar dat er wat fansla’s zijn die hem nu even vreselijk hard door de hand laten gieren!!
Waar de model S een serieus een goed ogende auto is, vind ik de 3 met of zonder 20inch echt een “nee”
@kennone: maar buiten dat, die 20inch vult de te grote gaten wel netjes op
@kennone: doch stel ik mij de vraag wat dat doet met de range, aangezien grotere velgen meer verbruik veroorzaken.
@acizane80: de auto komt hoger te staan en de velgen zijn veel zwaarder. Ben benieuwd of dat nog een beetje rijdt. Nog afgezien van het aanlopen in de wielkasten.
@janjansen: hoger staan bij dezelfde afrolomtrek lijkt mij sterk. De velgen zijn groter en de bandwang kleiner dus de hoogte zou gelijk moeten blijven.
@JanJansen: Zwaarder dan? Een Model 3 Performance komt standaard met 20″ (maar ok, gezien de catalogusprijs zal het eerder een LR zijn, die heeft maar 18 of 19″).
@b00st: performance heeft een rode streep onder dual motor
@frankvr: en rode remklauwen dacht ik
Ja hoor, groter is (meestal) beter.
Graf auto
Performance heeft ook 20”. Zijn dit overigens geen T Sportsline wielen? Geen Tesla dus.
Mijne houdt gewoon 19” trouwens.
@stephane8200: Deze zijn volgens mij inderdaad T Sportline velgen. Vind ze overigens geen porum omdat ze niet assymetrische sets leveren. De “schoepen”-spaken draaien de verkeerde kant op aan de rechterzijde van een Tesla. OEM+ design is leuk maar dan moet je wel of voor detail hebben vind ik…
@AutomotiveDesigner: *oog voor detail
@stephane8200: Nee dit zijn de Monaco GP6 velgen. Ik ben ook erg tevreden met mijn OEM 19″
@frankvr: staat inderdaad ook Monaco op de naafdopjes. Dankjewel.
Lekker hoor die zwanzigers, staat príma
Blijft Duckface car
Test
In één woord Lelijk.
Staat netjes ook al vind ik een rijdende accu niks
Fugazi velgen dus: Nee!
Dan lijkt t nog tenminste nog wat..
En al die Golfjes met A8 wielen.
Ook artikel-waardig?
@detroitv8: dit is toch de nieuwe Golf?
@spideriv: lol touché. Maar dan letterlijk hetzelfde als die van je buurman.
De Model S vond ik nog wel mooi, maar dit dit is compleet uit verhouding..lijkt wel een breedbekkikker
Blijft een lelijke wagen. Kan je met een setje wielen niet oplossen.
Hij kan het goed hebben. Ik vind de Model 3 trouwens steeds mooier worden.
@tenaci: mee eens, ik ook
Nu nog naar beneden!
@beardman: idd het is net de tesla truck… Maar hoe ver je ham naar beneden kwakt maakt niets uit… blijft een lelijk ding.
Ik zou ze er zelf niet onder zetten. Maar als deze eigenaar dat wel wil/doet staat ‘m dat (uiteraard) geheel vrij.
Ze zijn allebei lelijk dus het maakt niks uit
Al draagt een aap een gouden ding…
@basr32: het is en blijft een electrisch ding?
Waaauuuuwwwwww….een zwarte Model 3 op zwarte Model S wielen. Reken maar dat er wat fansla’s zijn die hem nu even vreselijk hard door de hand laten gieren!!
@rhellema: pff inderdaad zeg. Autoblog gaat er de laatste tijd ook behoorlijk op achteruit als je het mij vraagt