De eerste en enige Audi R8 V10 Decennium van Nederland
Wittebrug heeft de eerste en enige Audi R8 V10 Decennium van Nederland afgeleverd. Dit betreft een gelimiteerde oplage van 222 stuks, waarvan dit nummer 147 is. Inruilauto: Audi R8 V10 Plus ;)
Wittebrug heeft de eerste en enige Audi R8 V10 Decennium van Nederland afgeleverd. Dit betreft een gelimiteerde oplage van 222 stuks, waarvan dit nummer 147 is. Inruilauto: Audi R8 V10 Plus ;)
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
fendercd60 zegt
Wat een lekkere auto’s… ik neem licht blauwe.
hhitalia zegt
@fendercd60: dan voor mij die donkerblauwe. Gaaf zeg, die special edition!
fendercd60 zegt
@hhitalia: Ik zou ze het liefst allebei willen maar de licht blauwe is net ietsjes mooier.
kuifje zegt
Noemen ze dit eigenlijk een nieuwe generatie R8 of een facelift?
mab zegt
@kuifje: facelift.
mashell zegt
@Kuifje: modeljaaraanpassingen.
macz46 zegt
Iemand heeft heel veel geld bijgelegd voor niet veel meer dan een ander kleurtje ?
macz46 zegt
Iemand heeft heel veel geld betaald voor een ander kleurtje…Zou de verschillen te klein vinden om hem in te ruilen..
gove zegt
porno, alleen nog een handbakje erin, toch vind ik het nog raar dat je een supercar kunt kopen voor een rootje of 40-45 gebruikt
ghost zegt
Zover ik nu op de hoogte ben is er nog een decennium editie naar NL gekomen. De decennium mag dan gelimiteerd zij , ik vind de arablauwe R8 mooier. Veel plezier ermee.
autoriteit zegt
De prefacelift R8 is verreweg de mooiste wat mij betreft. Veel strakker en een echte beauty. De facelift heeft m er niet mooier op gemaakt. Zeg maar de Marijke van Helwegen look ?
rollingstoned zegt
Geen van beide, mag dat ook?
lekkerlinksrijden zegt
@rollingstoned: jawel, dit is een blog en dan mag je een mening hebben
fendercd60 zegt
@rollingstoned: waarom zou je zo’n dikke wagen niet willen hebben?!
rollingstoned zegt
@fendercd60: ik vind het design van de R8 gewoon niet mooi. Het klopt gewoon niet. Enige leuke van de R8 is de V10, maar dan zou ik eerder voor een Galardo of Huracan gaan.
kareljansen zegt
@rollingstoned: doe maar dan maar de voorkant van de nieuwe met de achterkant van de oude.
reactief zegt
Ik vind de achterzijde van de nieuwe mooier. Iets cleaner. Bij de voorzijde vind ik de grille en die openingen erboven ook toffer.
Maar dat rare extra hoekje aan de zijkant voorzijde ziet er niet uit.
donjunior zegt
Die wielen van de oude (lichtblauwe) vind ik persoonlijk wel veel mooier.
mp014 zegt
@donjunior: ik ook, veel vetter! Dus dan koes in voor de donkerblauwe maar dan met de wielen van de “oude”
minicoopers zegt
beide prachtig
RRRobert zegt
Lood om oud ijzer. Maar zonder ze te kort te willen doen, want ik vind ze allebei gaaf.
AutomotiveDesigner zegt
De nieuwe is voorzien van een stationaire toerenbegrenzer op 3000tpm en een benzine partikelfilter. Hij klinkt stuk minder leuk dan de vorige.
kareljansen zegt
@AutomotiveDesigner: Dat zal Ghost niet bepaald fijn vinden, niet meer revven bij de Mac..
mashell zegt
De donkerblauwe heeft de mooiere wielen en mooiere achterbumper. Maar de lelijkere uitlaten en koplampen. De wat mooiere kleur geeft voor mij de doorslag, donkerblauw.
mats106rallye zegt
Facelift!
potjak zegt
De donkerblauwe is net een tikje minder ingetogen. Maar vind ze beide erg mooi.
HZW zegt
De Pre-Facelift is veel mooier IMHO.
Maar ik zou “geen” van beide nemen.
Dan liever de vorige R8 met V10 en “Handbak”.
En om het af te maken een VF Supercharger.
mpgc zegt
De donkerblauwe, maar dan in de lichtblauwe kleur :-)
clubbtraxx zegt
Die enorme kachelpijpen zijn ook nep zoals bij de meeste VAG auto’s tegenwoordig?