Volgens mij is deze als rollend chassis gekocht van V. Müller. Daarna is de aandrijflijn van een Touareg W12 erin gebouwd. De bouw is verzorgd door hetzelfde bedrijf dat ook die Bentley Continental 4×4 maar kom even niet meer op de naam.
@ghost: de eerste versie had de w12. Deze d12 peking to paris die is donker blauw en is iets ronder van vorm. Dit is de D8 peking to paris hier is een grijze versie van geweest de witte is de zelfde concept alleen iets aan gepast en van nieuwe kleur voor zien. In zowel de D12 als in D8 heeft nooit een motor gezetten die werkte. Interieur was ook niet functioneel de concept car is gebouwd bij karrman in duitsland. Van de D8 peking to paris kan alleen aan bestuurders zijde de deuren op passagiers kant is een groot aan elkaar gekoppeld paneel..
ghost zegt
Volgens mij is deze als rollend chassis gekocht van V. Müller. Daarna is de aandrijflijn van een Touareg W12 erin gebouwd. De bouw is verzorgd door hetzelfde bedrijf dat ook die Bentley Continental 4×4 maar kom even niet meer op de naam.
raym zegt
@ghost: de eerste versie had de w12. Deze d12 peking to paris die is donker blauw en is iets ronder van vorm. Dit is de D8 peking to paris hier is een grijze versie van geweest de witte is de zelfde concept alleen iets aan gepast en van nieuwe kleur voor zien. In zowel de D12 als in D8 heeft nooit een motor gezetten die werkte. Interieur was ook niet functioneel de concept car is gebouwd bij karrman in duitsland. Van de D8 peking to paris kan alleen aan bestuurders zijde de deuren op passagiers kant is een groot aan elkaar gekoppeld paneel..
mvdd zegt
Deze was z’n tijd toch aardig vooruit
fendercd60 zegt
Gaaf. Mooi is wat anders.
suzikubelona zegt
Van alle Spykers vind ik deze het mooist oud worden. Jammer dat het bij een concept gebleven is.