@Joost1990_2: Lichter in de neus zou ik niet durven zeggen. Het V6 en het V8 blok zijn net even groot. Bij de V8 zitten er gewoon 4 gaten in voor pistons aan elke kant.
Maar ben zelf ook meer fan van die fantastisch klinkende V6. 340 of 380 is meer dan genoeg. Maar ook wel een coupé graag, die is echt veel mooier.
@cossiekiller: ja de V6 klinkt ook fantastisch. De V8 klinkt dieper, ben gewoon V8 fan. Dit was voor mij de ideale combi: sportief, mooi, cabrio, V8, snelle automaat met flippers (maar geen saaie PDK) die er lekker inklapt en dat geluid: als je terugschakelt, even wacht en dan een licht tikje tegen het gaspedaal geeft dan knettert hij erover :)
Vorige week stond er eentje schuin voor mij bij het stoplicht. Gelukkig bleef het lang rood, het is en blijft echt zo’n mooie auto. Daar wordt papa wel hebberig van ja
@erind:
Van de Evo Magazine website. Die zijn wat objectiever dan een JijBuis filmpje en bovendien is het een Brits blad, die zetten hun homemade spullen graag in een goed daglicht :
QQ
With the V8 under the bonnet the extra grip of the all-wheel drive system does improve the 0-62mph time over rear-wheel drive alone. The difference isn’t a yawning one however, with the rear-wheel drive car hitting 62mph in 4.2 seconds dead and the AWD car shaving a tenth off at 4.1 seconds.
UNQQ
Mooie auto, maar het aantal paarden is onderbemeten. 495 halen hothatches tegenwoordig met een simpele ingreep. Het is een v8 he, dan verwacht je minstens 550+
Netjes die wrap, zou het zo niet eens zien. Gaaf icm met de witte stoelen .
@emping: ‘zou het zo niet eens zien’. Ik neem aan dat dat ook de bedoeling is van een wrap, dat je NIET ziet welke originele kleur/lak er onder zit. ?
@e90320d208pk: nee er zijn namelijk genoeg wraps zoals bv camo/matte/livery wraps waarvan het overduidelijk is dat het niet de originele kleur is.
Supercool ??
Mooi uitgevoerd zo. ??
zow mooie wrap, kan niet goedkoop zijn geweest
@gove: €250 korting want cabrio ?
@ghost: lolll
Wat een lekker ding blijft zo’n F-Type toch. Al vind ik wel dat een handgeschakelde V6 S de lekkerste uitvoering is.
@joost1990_2: waarom die boven de V8?
@ouwedibbes83: lichter in de neus, vloeiender motorkarakter en persoonlijk vind ik het geluid en de dubbele uitlaat mooier dan de 2×2 configuratie.
@Joost1990_2: Lichter in de neus zou ik niet durven zeggen. Het V6 en het V8 blok zijn net even groot. Bij de V8 zitten er gewoon 4 gaten in voor pistons aan elke kant.
Maar ben zelf ook meer fan van die fantastisch klinkende V6. 340 of 380 is meer dan genoeg. Maar ook wel een coupé graag, die is echt veel mooier.
@cossiekiller: ja de V6 klinkt ook fantastisch. De V8 klinkt dieper, ben gewoon V8 fan. Dit was voor mij de ideale combi: sportief, mooi, cabrio, V8, snelle automaat met flippers (maar geen saaie PDK) die er lekker inklapt en dat geluid: als je terugschakelt, even wacht en dan een licht tikje tegen het gaspedaal geeft dan knettert hij erover :)
@ouwedibbes83: geluid, handgeschakeld, achterwiel versus vierwiel, gewicht (en dus balans).
@BaRa: de pre-facelift V8 was ook leverbaar als RWD
@BaRa: deze heeft achterwielaandrijving :)
@ouwedibbes83: oh en dat de V8 alleen te krijgen is met automaat, natuurlijk :)
Dan moet je eens met beiden rijden. De V8 is een totaal andere auto
Zo. Mijn maandag begint jaloers!!
Lekker hoor met een lekker geluidje
R coupé staat zeer hoog op mijn verlanglijstje :)
Vorige week stond er eentje schuin voor mij bij het stoplicht. Gelukkig bleef het lang rood, het is en blijft echt zo’n mooie auto. Daar wordt papa wel hebberig van ja
Ziet er heel netjes uit, goeie kleur voor de F-type! Wie heeft m gewrapt?
Fraaie bolide hoor. ??
Nice, mn buurman heeft er sinds kort ook 1, mooi geluid blijven ze hebben!
Mooi en anders. Goed geluid en looks. Enige minpunt is de bijna 1700 kilo en acceleraties. En mogelijk afschrijvong
@eselkaa: de mijne doet 0-100 in 3 sec. Hoezo is dat een probleem?
@erind:
Er is een cijfertje weggevallen, 0-100 gaat volgens Carbase in 4,3 sec. Is overigens nog steeds behoorlijk snel.
https://youtu.be/h_vrJCBnUQ4. De V8 rwd doet het in 4,1.de svr en de mijne r awd doen met gemak 3,5.met lc is het 3 sec
@erind:
Van de Evo Magazine website. Die zijn wat objectiever dan een JijBuis filmpje en bovendien is het een Brits blad, die zetten hun homemade spullen graag in een goed daglicht :
QQ
With the V8 under the bonnet the extra grip of the all-wheel drive system does improve the 0-62mph time over rear-wheel drive alone. The difference isn’t a yawning one however, with the rear-wheel drive car hitting 62mph in 4.2 seconds dead and the AWD car shaving a tenth off at 4.1 seconds.
UNQQ
Maar, zoals gezegd : nog steeds behoorlijk snel.
Oh ja waarom kentekenplaten blurren en vervolgens wel onder de foto alle gegevens incl kenteken erbij vermelden?!
Logo van het vliegende spaghetti monster maakt hem echt af?
Gave wagen!
Mijn favoriete moderne auto.
Is dit niet de V6 S? De bronzen accenten in het interieur waren namelijk voor dat model bij mijn weten?
Deze post dient alleen maar om jaloerse gevoelens op te wekken. En dat werkt.
@mashell: en of dat werkt, wat een heerlijke bak blijft het toch!
Mooie auto, maar het aantal paarden is onderbemeten. 495 halen hothatches tegenwoordig met een simpele ingreep. Het is een v8 he, dan verwacht je minstens 550+
@tjongejongen: man man wat een onzin, een geblazen 4 cilinder vergelijken met een echt raspaard als dit. geniale wagen dit!! pure porno.
Oke mooie auto maar cabrio is altijd beetje tochtig :'(
Heerlijke bak!
Gave bak!