• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW E31 850i -Cobra Suspension Verlaging

Foto's doorgestuurd gekregen van een klant. Wat een pracht exemplaar! Als hij niet in USA rondreed, had ik graag zelf wat foto's van geschoten. Lekker bescheiden gehouden met de M-parallels en een subtiele verlaging.

Spotter: jzaero
Geüpload op: 8 april 2019
Plaats: 231
Kenteken: Onbekend
8-serie 850i BMW E31 klassiekers verlaagd wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Flying Spur W12 of M6 Coupe?
    Flying Spur W12 of M6 Coupe?
  • BMW 850i
    BMW 850i
  • Bmw 850i E31
    Bmw 850i E31
  • Mclaren 720S
    Mclaren 720S
  • Maybach.
    Maybach.
  • Zweten in een Aventador
    Zweten in een Aventador
  • BMW 850i [E31]
    BMW 850i [E31]
  • BMW 850i E31
    BMW 850i E31

Lees Interacties

Reacties

  1. goodolddays zegt

    8 april 2019 om 15:24

    Kleur: cocaine white. Zonder gekheid echt heel mooi!

    Login om te reageren
    • nvn1993 zegt

      10 april 2019 om 19:51

      @goodolddays: beste kleur voor elke proletenbak

      Login om te reageren
  2. fendercd60 zegt

    8 april 2019 om 18:37

    Erg mooi zo!

    Login om te reageren
  3. mar10us zegt

    10 april 2019 om 19:15

    Achter wat mij betreft iets teveel door de hoeven. Verder een droomauto.

    Login om te reageren
    • rickthestig zegt

      10 april 2019 om 23:09

      @mar10us: helemaal mee eens. Achterkant had een centimeter of 2 hoger gemogen.

      Login om te reageren
    • j4cks0n zegt

      11 april 2019 om 10:15

      @mar10us: precies wat ik dacht.

      Login om te reageren
  4. sleepyj zegt

    10 april 2019 om 19:18

    Wat blijft dit toch zoveel mooier dan de nieuwe 8.

    Login om te reageren
    • boomhauwer zegt

      10 april 2019 om 19:25

      @sleepyj: de kia picanto 2004 gaat al lopen met die eer als het daar zij tussen gaan..

      Login om te reageren
      • lekkerlinksrijden zegt

        10 april 2019 om 19:27

        @boomhauwer: ???

        Login om te reageren
        • boomhauwer zegt

          10 april 2019 om 20:01

          @lekkerlinksrijden: kia picanto vs nieuwe 8. En autocorrect die vreemd doet.

          Login om te reageren
  5. ghost zegt

    10 april 2019 om 19:20

    Net exemplaar.

    Login om te reageren
  6. moveyourmind zegt

    10 april 2019 om 19:21

    Wat is zo’n 850 toch ongelooflijk mooi. Nog steeds net zo’n imponerende verschijning als het bij zijn introductie was. En helaas nog net zo onbereikbaar.

    Login om te reageren
    • benzv8rijder zegt

      10 april 2019 om 19:52

      -Edit: ook deze reactie is niet welkom.-

      Login om te reageren
      • skinnybmw zegt

        10 april 2019 om 23:39

        @benzv8rijder: Gelukkig zijn de onderdelen ruim voorradig en niet al te duur. (Wat is duur). De prijzen zijn wel vertweevoudigd de afgelopen paar jaar. Kon je +/- 10 jaar geleden nog een redelijke 850i krijgen voor rond de 10k moet je nu echt het dubbele rekenen inderdaad. En nog maar te zwijgen over een puntgave 850CSI…

        Login om te reageren
  7. sanderp zegt

    10 april 2019 om 19:27

    Dit blijft een werkelijk schitterende bak!

    Login om te reageren
  8. sketcher zegt

    10 april 2019 om 19:28

    Heerlijke wagen, zo er graag een in mijn collectie hebben ooit.

    Login om te reageren
  9. michaelb zegt

    10 april 2019 om 19:36

    Betonblokken in de achterbak werkt goed zo te zien.

    Login om te reageren
  10. krankjorem zegt

    10 april 2019 om 19:44

    Voorkant te hoog of achterkant te laag.
    Precies niet goed.

    Login om te reageren
    • davelepeef zegt

      10 april 2019 om 20:04

      @krankjorem: precies. Voor lijkt meer ruimte boven de band te zijn dan achter. Zal wel een reden hebben maar leg dan achter op zodanige hoogte dat die afstand overeenkomt?

      Login om te reageren
      • theblazerunner zegt

        10 april 2019 om 20:08

        @davelepeef: Dit is standaard op elke BMW, let er maar eens op.

        Ben verder met jullie eens dat de stance het mooiste is als ‘ie voor en achter op gelijke hoogte staat!

        Login om te reageren
        • griffendahl zegt

          10 april 2019 om 21:13

          @theblazerunner: nah, dan gooien BMW’s hun kont in de lucht als een gewillig… You get the point, vooral 3ers hebben daar veel last van. Dit is imho precies goed. Mag van mij zelfs nog een tandje lager maar dan alleen met een inchmaat grotere wielen en een set spacers (of gewoon wielen met een lagere ET)

          Login om te reageren
          • jzaero zegt

            10 april 2019 om 21:36

            @griffendahl: Juist! Voor en achterkant van oude BMW’s kunnen zo 30mm schelen. Teveel op de vooras verlagen is vaak kontje teveel omhoog

            Login om te reageren
          • srthellcat zegt

            11 april 2019 om 08:30

            @griffendahl: ik ga bij mijn verlaagde e34 de verlagingsveren (-10mm) op de achteras weer vervangen voor normale veren. Nu staat die opzich mooi vlak als je naar de dorpels kijkt. Maar wanneer je naar de wielrand tov de velgen kijkt hangt die achter een stuk lager, zoals veel bmw’s. Daardoor krijg je de impressie dat de kofferbak helemaal ramvol zit. Wanneer ik m aftank, boodschappen doe en ook nog iemand meeneem zakt die achter zo ver in dat de halve band erachter verdwijnt. Ik vind t dat niet zo zeer een geslaagd achterscherm ontwerp (De rest van de e34 is perfect imo). Dus bij mij gaat die kont iets omhoog binnenkort, hoop maar dat t niet te veel aan de wegligging doet.

            Login om te reageren
            • jzaero zegt

              11 april 2019 om 10:57

              @srthellcat: Neem gerust volgende keer even contact met mij op! Wij doen niet moeilijk over het samenstellen van diverse voor en achterveren, terwijl je bij de Duitsers enkel in een set gekocht kan worden, of heel duur gesplitst. :)

              Login om te reageren
  11. cossiekiller zegt

    10 april 2019 om 19:46

    Amai. Als je dit ziet besef je pas hoe lelijk die nieuwe 850 is.
    Die cleane vormen allemaal… Hopelijk worden ze bij BMW nog ooit eens terug wakker.

    Login om te reageren
    • ouwedibbes83 zegt

      11 april 2019 om 00:24

      @cossiekiller: daar hoop ik ook op, maar het lijkt alsof elke generatie meer frutsels toevoegt. Wat is er mis met een strak, clean ontwerp?

      Login om te reageren
  12. e36thuglife zegt

    10 april 2019 om 19:54

    Dope! Hij heeft de E36 vibe dus bonuspunten.

    Login om te reageren
  13. amsterdam zegt

    10 april 2019 om 19:57

    Zooooo mooi! De huidige is een vreselijk lomp en zwaar ding. Wit staat deze prachtig, evenals de velgen, de verlaging en zelfs de Amerikaanse knippers. Alleen jammer van die lelijke uitlaten, aftermarket, terwijl de originele uitlaten juist prachtig zijn!

    Login om te reageren
    • stradale888 zegt

      10 april 2019 om 22:44

      @amsterdam: Deze uitlaten staan inderdaad voor geen meter. De standaard vier pijpen zijn zoveel mooier. En die passen ook een stuk beter in de uitsparingen in de bumper.

      Login om te reageren
      • srthellcat zegt

        11 april 2019 om 08:31

        @stradale888: zoals op foto 2?

        Login om te reageren
  14. baklava zegt

    10 april 2019 om 20:18

    Wat een gave bak blijft dit

    Login om te reageren
  15. woertquattro zegt

    10 april 2019 om 20:24

    Een van de meest mooie en tijdloze auto’s

    Login om te reageren
  16. mats106rallye zegt

    10 april 2019 om 20:31

    Prachtig! Perfect verlaagd maar moet dan ook geen milimeter lager

    Login om te reageren
    • emping zegt

      11 april 2019 om 07:44

      @mats106rallye: voor staat iets hoger dan achter.

      Login om te reageren
  17. kapiteinknalgordel zegt

    10 april 2019 om 20:51

    Perfect laag. Maar een witte blijf je mee zitte.

    Login om te reageren
  18. dutchdriftking zegt

    10 april 2019 om 22:19

    Hier kan de nieuwe 850 toch niet aan tippen…

    Login om te reageren
    • skinnybmw zegt

      10 april 2019 om 23:42

      @dutchdriftking: moet je ook niet met elkaar vergelijken…hele andere periode qua ontwikkeling.

      Login om te reageren
  19. elemento zegt

    11 april 2019 om 00:28

    850 waren sterke motoren . 650i 640d daarentegen helaas.minder van kwaliteit. Ik hoop dat 850 weer betere en sterker blok hebben

    Login om te reageren
  20. niex zegt

    11 april 2019 om 06:55

    Het staat mss mooi maar ik zou deze auto niet verlaagd willen het is immers de ultieme GT en geenszins een sportwagen.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North