Carrera GT of 918?
Geweldige Porsche combo op de paddock van Circuit Zandvoort, twee weken terug tijdens de LIVA Circuitdag. De prachtige Carrera GT heeft mijn voorkeur, welke zouden jullie kiezen?
Geweldige Porsche combo op de paddock van Circuit Zandvoort, twee weken terug tijdens de LIVA Circuitdag. De prachtige Carrera GT heeft mijn voorkeur, welke zouden jullie kiezen?
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.
CGT natuurlijk! Atmosferische V10 VS hybride V8 met turbo’s ik weet het we
Er zijn nieuwe foto’s en specs van de Taycan op AutoCar.
@mats106rallye: 918 is ook atmosferisch
@mrrallycross: ooh aah maar toch downsizing en hybride…
@mats106rallye: de 918 heeft geen turbo’s
@mats106rallye: 918 heeft geen turbo’s. 605 atmosferische paardjes uit een 4,6 liter V8 bij 9000 toeren of zo. Blijft idd moeijlijk kiezen, doe maar allebei.
@mats106rallye: de 918 heeft een NA V8 dus geen turbo’s haha. Wel de elektromotoren idd
de looks van de 918 met het blok van de GT als dat zou kunnen ?
In dit geval de gt maar heb de 918 al mooier gezien
CGT zonder twijfel. Één van de gaafste auto’s ooit gebouwd.
Toch wel die schreeuwende/gillende V10! ?
Pooaaaaaah wat een lekkere foto’s! Én natuurlijk lekkere auto’s. Het zal een moeilijke keuze zijn voor mij, maar ik denk dat ik het geschreeuw van de GT niet kan weerstaan..
Ik zie nu eigenlijk pas dat de 918 eigenlijk een evolutie van de Carrera GT, soort van ‘Carrera GT mk2’. Ze hebben beide dezelfde ‘blik’ en uitstraling.
@julez: …evolutie is…
@julez: Dankjewel! Dat heerlijke geluid overtuigt mij inderdaad ook!
@julez: Hou je vast er is eigenlijk zelfs een nog oudere broer….de Carrera GT1?
De Carrera GT graag.
Ookal zou ik veel eerder voor de nieuwe auto kiezen, kan ik het toch niet laten om voor de GT te gaan. Alleen al dat geluid…
@fendercd60: Nu begin ik toch wel weer te twijfelen. ? Ik ga toch voor de 918, maar het geluid van de CGT is toch wel het mooiste auto geluid wat d’r is imo.
2 VW’s… Doe me maar een Alfa159.
@cossiekiller: wat moet je met zo’n opgedirkte Fiat?
@sr20det: Opel bedoel je?
De 918 natuurlijk. Die is niet alleen mooier maar ook technisch veel interessanter. De Carrera GT is gewoon ouderwets, een wagen, dikke racemotor achterin en klaar.
@mashell: juist daarom de Gt ;-)
De CGT. Die heerlijk huilende V10 gecombineerd met een handbak. En qua looks net wat stijlvoller.
De GT, anytime!
Mijn hart zegt Carrera GT, maar mijn verstand 918. In de praktijk zal je altijd snellere tijden kunnen neerzetten met de 918, ook al weegt die een ferme lap meer. De Carrera GT heeft nooit de juiste banden gekregen, de koppeling is zeer moeilijk aan te voelen en het rijgedrag is listig.
@SimonMc: in de praktijk zal geen van ons stervelingen ook maar in de buurt van de potentie van beide wagens komen..
@SimonMc: alsof je die tijden gaat bereiken. Doe mij maar de meest pure, welke dat is geef je zelf al aan :)
erg lastige keuze maar na lang twijfelen ga ik toch voor de cgt omdat dat geen rijdende computet is met elektronische zooi
De zwarte CGT maar als hij zilver was had ik waarschijnlijk de 918 gekozen.
Jezus wat een heerlijke foto’s! Vooral foto 4 doet het heel goed bij me, erg mooie kleuren in deze serie!
@pist1: Dankjewel, leuk om te lezen!
CGT is waar je als liefhebber voor gaat, 918 is waar je als patser voor gaat (vind ik).
De GT is nostalgie. De 918 is gewoon de betere wagen.
@hollow: V10 gehuil en een handbak worden nooit oud qua beleving; batterijen en automaten wel …
De widowmaker natuurlijk. Als zelfs walter hem listig vind is dat de auto die je moet hebben
De GT
De 918!
Ik heb de GT nog nooit mooi gevonden. De 918 daarentegen is niet alleen mooi, maar ook nog (een beetje verrassend) de beste hypercar van z’n generatie.
Mooie platen, prachtige wagens.
@maferick74: Bedankt!
Mooie foto,s!
@dutchautomotive: Dankje!
De GT of, nee de 918 of nee toch de GT, sorry ik kan echt niet kiezen. ALLEBEI GRAAG
Ik vind foto 2 erg gaaf. Het is vaak kleauteweer op Zandvoort, maar dat levert soms wel lekker duistere luchten op. Mooi gebruikt, 1 :)
@davelepeef: Dankjewel! Het weer was die dag inderdaad waardeloos voor het betere circuitwerk, maar het gaf wel een gaaf duister beeld wat voor fotografie een leuke uitdaging was :)
Met beide in de crusher aub
918 absoluut
Als je de CGT kan betalen dan kan je de 918 ook wel betalen dus hoef je niet te kiezen.
100% GT, alleen al om die handbak met dat balsahout. En dat ik er waarschijnlijk niet mee kan wegrijden zonder afslaan.
De 918 voor mij; de CGT heeft een nogal listige koppeling heb ik begrepen.
De 918 doet me ongeveer evenveel als de gemiddelde koel/vries combinatie.
Als ik hem niet mocht verkopen dan hoef ik hem niet eens, doe de gt maar :P.
Carrera GT natuurlijk. Handbak, atmospherische v10 rwd. Perfectie
De oude
Ehhhm na lang wikken en wegen heb ik besloten; beide.
Uhhh geen van beide…mag dat ook?
Graag beide inpakken in kadopapiet
Carerra gt! Wat een geluid, ik krijg soms echt kippenvel als ik die motor hoor janken
Ik kies voor dat geld liever een nieuw huis….
@vroaaar: maar daar kan je niet in vroaaaaren.
Al is de Carrera GT een erg speciale auto met een hoogtoerige V10 die niet te evenaren is qua sound, toch ga ik voor de 918 Spyder. Die biedt zoveel meer en is technisch inderdaad veel interessanter zoals @mashell zegt. Lijkt me echt een bizarre ervaring om daar in te mogen rijden.
@autoriteit: LFA qua geluid toch wel lekkerder.
Ten eerste wat een heelijke platen wederom van Lenny! Echt super mooi vastgelegd.
Ik zou toch voor de 918 gaan. Als ik een schreeuwende V10 zou willen haal ik wel een LFA.
@emping: Bedankt! Leuk om te lezen!
Carrera GT.
911 GT
CGT!
918 voor mij graag