Spyker Zagato
Heerlijke Spycker 12C Zagato in Interclassics. Wat een bijzondere machine! Vooral met dat panoramadak welke in nog het gaafste vind
Heerlijke Spycker 12C Zagato in Interclassics. Wat een bijzondere machine! Vooral met dat panoramadak welke in nog het gaafste vind
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
fendercd60 zegt
?
jeppie zegt
Doet mij denken aan zo een lykan ofzo
tenaci zegt
Van wie is die tegenwoordig? Steeds volgens mij altijd bij ome Vic op kantoor in Zeewolde. Zal nu niet meer lukken boven de kapperszaak.
madvillain zegt
@tenaci: op z’n kantoor stond een C8 #1, niet deze.
raym zegt
@tenaci: Bij victor muller op kantoor stond een c8 double 12 met bmw motor. Dit was eerrst double 12 en er was toch noet beslist wat voor motoren in gingen.
banaan7 zegt
Vond hem erg gaaf tot ik de achterkant zag
kaymommer zegt
Ik heb helemaal niets met Zagato. Ik vind de originele versies altijd mooier. Alhoewel de voorkant hier wel geslaagd is gaan ze aan de achterkant ( zoals gewoonlijk) de mist in naar mijn bescheiden mening.
lekkerlinksrijden zegt
Tussen kunst en kitsch
ghost zegt
Had hem op Essen motor show al zien staan, ook toen al te koop, zonder motor, maar kennelijk is er niemand die de klus ziet zitten. De D12 Peking to Paris schijnt weliswaar wel opgelapt te worden. Ook die is zonder motor verkocht.
borrelnoot zegt
De achterkant is wel stiekem heel erg lelijk.
janjansen zegt
Echt een supergaaf handgemaakte one-off. Waar is hij te koop? (serieuze vraag overigens)
rensss zegt
@janjansen: jet cars zag ik hem laatst staan
toyotaprius zegt
@rensss: met een meerprijs op de motor en velgen voor €100?
harald111 zegt
Op Interclassics stond de auto op de stand van een autoblad (Octane?) en niet op een verkopersstand. Voor zover ik weet stond hij ook niet actief te koop. Maar ach, voor het juiste bedrag kan hij vast de jouwe zijn :-)
amghans zegt
@harald111:
Stond idd op de stand van Octane Magazine en heb er ook geen ‘Te koop’ bordje op zien staan.
madvillain zegt
@amghans: werd geregeld door de vriend van de uitgever. Ben nog in de kelder geweest toen de complete Spyker inboedel daar stond, samen met Le Mans-wagen en #1 die bij Victor op kantoor stond. En ook de Basic Instinct wagen stond er. Zagato is niet te koop trouwens.
alcantara zegt
Dit is alsof je een nieuwe knappe vriendin hebt en dan voor het eerst haar blote kont ziet die behoorlijk tegenvalt (understatement).
Gauw dumpen.
emping zegt
@alcantara: daar heb ik nog nooit zo ervaren…
crashingduke zegt
@alcantara: Gelukkig is liefde blind.
joostgrn zegt
@alcantara: Het is net een baviaan met die lampen…
hp525i zegt
Oehhh goede ‘basis’ LS-swap ???
marcus1963 zegt
Ik zag hem van de week op interclassics. In het echt SUPER gaaf..!! Zoveel speciale details .! Denk ook dat de auto niet te koop was.
drdre1 zegt
@marcus1963: eens, hele auto is geweldig en qua design uniek toen en nu nog.
seicilindri zegt
@marcus1963: Wat een schitterende auto inderdaad. Ik heb altijd grote moeite gehad met de vissebek neus van de Spykers, maar dit… geweldig. Ik heb lang staan kijken bij die auto. Wat een prachtige details en ja daar hoort voor mij zeker ook de achterkant bij. Voor mij een 10 met een griffel.
clubbtraxx zegt
Zagato… Maakt mooie auto’s meestal ENORM lelijk.
1975mini zegt
Wel slecht afgewerkt op veel plekken. Kon een vinger kwijt tussen deur en spatbord.
cabrioot zegt
@1975mini: deze auto heeft al het nodige “meegemaakt” dus het strakke is er wel een beetje vanaf
Alfarobert zegt
De hamvraag blijft: Bestaan ze wel of bestaan ze niet? Het zijn juweeltjes maar zijn ze overgenomen door de Chinees of is de stekker er nu echt uit?
volvosaab zegt
@Alfarobert: Ze blijven volgens mij bestaan totdat alles witgewassen is. Heb geen idee hoever ze daar mee zijn.
kapiteinknalgordel zegt
De voorkant heeft een nog dommere uitstraling dan een 612 Scaglietti.
En de achterkant lijkt op een kruising tussen een open haard en een schoorsteenmantel.
goodolddays zegt
-edit: nutteloze bijdrage-