BMW 5 Serie G30 -Cobra Suspension Lowering Springs
Wat blijft zo'n 5 serie toch een heerlijke auto om te rijden. De G30 is naast de E39 misschien wel één van mijn favorieten. Zo smooth, verfijnd en volwassen qua gevoel en ondanks zijn relatief grote body toch een fijne rijdersauto. Omdat hij zelfs met M-onderstel vrij hoog staat, hebben we een 30mm verlagingsset ontwikkeld voor de 5. Staat nu toch wel echt een stuk leuker en ondanks dat er verder niks veranderd is aan de auto, toch wel íets anders dan wat er normaal bij de buurman of bij de kantoren staat.
davelepeef zegt
Maar, wat is er nu bijzonder of beter aan deze veren dan de rest van alle verenboeren? 30mm is zowat de standaard, dus wat is het ‘unique selling point’??
jzaero zegt
@davelepeef: in de basis niks. Wij gebruiken dezelfde wikkelmachines als Eibach en H&R, dezelfde materiaalleveranciers en daarom zullen ze qua kwaliteit vergelijkbaar zijn. Waar ze in verschillen is manier van denken. Over het algemeen: H&R is erg sportief en relatief stug, Eibach zit wat aan de mildere sportieve kant en wij kiezen voor een comfortabelere straat-setup die zoveel mogelijk OEM benaderd, in plaats van heel stug te gaan. Het wordt altijd wat stugger omdat je lager gaat, maar we willen niet het complete karakter verpesten zeg maar.
ko4n zegt
@jzaero: kijk dit is de uitleg die in de beschrijving zou moeten staan. Dit is imo het interessante stukje!
maikel2303 zegt
Ik dacht dat sluikreclame verboden was hier? Ik kom hier om speciale auto’s te kijken niet reclame meuk
jzaero zegt
@maikel2303: in principe gewoon BMW en MINI liefhebber, vandaar bijna enkel uploads van deze merken laatste jaren, onder andere van mijn eigen autootjes. Fotografie is hobby en erg blij dat ik dit mag doen on a daily :) Ze mogen wat mij betreft de tekst aanpassen, naar enkel ‘verlaging’.
introductiemap zegt
Fraai gedaan. Verlagen zonder verpauperen kan ik wel waarderen.