283k kostende Bentayga V8
Bijzonder genoeg koos deze Bentayga eigenaar niet voor een W12, of een diesel. Maar voor de V8 instapper. En toch is deze Bentayga gespect tot 283k. Bijzonder.
Bijzonder genoeg koos deze Bentayga eigenaar niet voor een W12, of een diesel. Maar voor de V8 instapper. En toch is deze Bentayga gespect tot 283k. Bijzonder.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Ik snap het wel, je koopt deze auto toch niet voor de performance en met 550pk is het allerminst een stakker. Kun je het restant van je geld steken in comfort verhogende opties, want daar koop je hem wél voor.
@2wheeler: 100% waar, ook zullen de onderhoudskosten aan de motor minimaal 25% goedkoper zijn aangezien de v8 een veel meer voork komende motor is. En wat is in hemelsnaam de meerwaarde van een w12 in een auto die mega goed geïsoleerd is? V8 zal ongetwijfeld met zo fijn rijden.
@alex1589: penisverlenging. Je kunt niet op de miljonairsclub aankomen met je instapmotor terwijl de W12 de norm is. Besparen? Doen we niet. Deze Bentayga-eigenaar heeft verder gedacht dan dat, maar dat is hoe het werkt in dat wereldje.
Instapper? De hybride (als ie eindelijk leverbaar is) is de instapper. Snap het trouwens wel, zoveel beter is die w12 ook niet. V8 heeft meer dan zat vermogen, is lichter in de neus, slurpt minder, is waarschijnlijk betrouwbaarder en is nog goedkoper ook.
Mooie uitvoering. De bentley begint steeds beter te smoelen.