@bosje: Het één en ander om ‘m leuker te maken op het circuit:
– Stripped interior (no interior panels, removed radio + speakers, removed carpet, removed headliner, removed seats and rear bench)
– Sabelt GT140 (FIA) bucket seat
– LTEC (FIA) four-point harness
– LTEC 330mm steering wheel
– Moved battery (Varley Redtop 25) to former passenger seat position
– TTE shortshifter
– Replaced stock intake with a 50mm throttle body and a Pipercross filter directly behind the headlight
– TTE 90mm backbox
– New radiator with Revotec high capacity fan
– Summit front strut brace
– Cusco front subframe brace
– Polybushed front ARB
– Whiteline rear ARB
– BC Racing BR coilovers (5 kg/mm front, 4 kg/mm rear)
– Black Diamond brake discs front
– Carbone Lorraine RC5+ brake pads front
– Toyota discs rear
– Ferrodo OEM replacement pads rear
– Ferrodo racing brake fluid
@z3mcoupe: Niet veel. Groter gasklephuis, iets grotere radiateur, dat soort dingen. Niet direct zaken die flink meer vermogen opleveren. Ik wil iets waarmee ik betrouwbaar naar de Ring kan rijden, daar wat rondjes lol kan hebben en dan weer naar huis kan rijden zonder zorgen om betrouwbaarheid. En, de auto is nu nog sneller dan ik dus meer vermogen is een beetje zinloos nog.
@b088y: Hahaha, betrouwbaar en goedkoop rondjes rijden. ;) Minder hoeven vervangen = meer geld voor Ringrondjes!
En ja, ik wil ooit nog weleens iets met een livery maar het undercover uiterlijk heeft ook zo z’n voordelen. Geen petjes die willen racen bij het stoplicht, geen politie die constant klaarstaat met het bonnenboekje, dit gevalt wel.
Gaaf bakkie!
Mooie foto!
@bmwfreak038 & @jansti: Thanks!
Cool! Wat heb je er inmiddels aan versleuteld?
@bosje: Het één en ander om ‘m leuker te maken op het circuit:
– Stripped interior (no interior panels, removed radio + speakers, removed carpet, removed headliner, removed seats and rear bench)
– Sabelt GT140 (FIA) bucket seat
– LTEC (FIA) four-point harness
– LTEC 330mm steering wheel
– Moved battery (Varley Redtop 25) to former passenger seat position
– TTE shortshifter
– Replaced stock intake with a 50mm throttle body and a Pipercross filter directly behind the headlight
– TTE 90mm backbox
– New radiator with Revotec high capacity fan
– Summit front strut brace
– Cusco front subframe brace
– Polybushed front ARB
– Whiteline rear ARB
– BC Racing BR coilovers (5 kg/mm front, 4 kg/mm rear)
– Black Diamond brake discs front
– Carbone Lorraine RC5+ brake pads front
– Toyota discs rear
– Ferrodo OEM replacement pads rear
– Ferrodo racing brake fluid
@alex: motorisch nog wat aangepast?
@z3mcoupe: Niet veel. Groter gasklephuis, iets grotere radiateur, dat soort dingen. Niet direct zaken die flink meer vermogen opleveren. Ik wil iets waarmee ik betrouwbaar naar de Ring kan rijden, daar wat rondjes lol kan hebben en dan weer naar huis kan rijden zonder zorgen om betrouwbaarheid. En, de auto is nu nog sneller dan ik dus meer vermogen is een beetje zinloos nog.
Topheid van luiheid, een Toyota nemen als sleutel bak ?.
Geintje natuurlijk, leuke auto! Komt er nog iets van een striping op?
@b088y: Hahaha, betrouwbaar en goedkoop rondjes rijden. ;) Minder hoeven vervangen = meer geld voor Ringrondjes!
En ja, ik wil ooit nog weleens iets met een livery maar het undercover uiterlijk heeft ook zo z’n voordelen. Geen petjes die willen racen bij het stoplicht, geen politie die constant klaarstaat met het bonnenboekje, dit gevalt wel.
@alex: laat die petjes maar lekker gaan joh. En als je gewoon normaal rijd laat de politie je ook wel met rust. Gave auto!