@jaapies: het is en blijft een type waar de meeste van ons niet blij van worden, maar als er zo’n voorkant op wordt gezet gaat het geen favoriet worden nee. Maar heel veel auto’s hebben er last van
Wlpt is geen probleem, wat wel een uitdaging is om natuurlijk de instellingen motor en bak af te stemmen op een lagere uitstoot van de wlpt. En er schijnt een wachtrij te zijn
@kraakensmaak: dit wordt een diesel, er komt ook een rsq8 met hetzelfde blok als de Urus, de sq7 (zoals deze) heeft 4 uitlaat pijpen de rs heeft 2 pijpen
lekkerlinksrijden zegt
Wat is de voorkant lelijk zeg.
gulli zegt
@lekkerlinksrijden: That’s what she said!
lekkerlinksrijden zegt
@gulli: klopt ;-)
e90320d208pk zegt
@lekkerlinksrijden: Ik heb met alle drie merken (Mercedes, BMW en Audi) nog mixed feelings betreft looks en dat is niet positief.
jaapies zegt
@lekkerlinksrijden: alleen de voorkant?!
lekkerlinksrijden zegt
@jaapies: het is en blijft een type waar de meeste van ons niet blij van worden, maar als er zo’n voorkant op wordt gezet gaat het geen favoriet worden nee. Maar heel veel auto’s hebben er last van
kraakensmaak zegt
Wordt dit een diesel of benzine? SQ7 maken ze niet meer namelijk, iets met WLTP.
bitd zegt
@kraakensmaak: komt denk ik gewoon terug: https://www.autozeitung.de/audi-q7-facelift-2019-preis-technische-daten-194616.html?image=3#
Wlpt is geen probleem, wat wel een uitdaging is om natuurlijk de instellingen motor en bak af te stemmen op een lagere uitstoot van de wlpt. En er schijnt een wachtrij te zijn
renaulthater zegt
@kraakensmaak: dit wordt een diesel, er komt ook een rsq8 met hetzelfde blok als de Urus, de sq7 (zoals deze) heeft 4 uitlaat pijpen de rs heeft 2 pijpen
harrie zegt
Buitenboordbeugels waren vroeger al niet cool
wingkel zegt
Is’ie nog niet gelanceerd dan? Zag ‘m staan bij het Volkshotel in A’dam