@simonferrari: dat laatste vooral???? Ik kocht ooit een oer EVO voor €3000,- en mijn buurman kocht een nieuwe 996 4S. Evo’tje reed hem gewoon elke keer weg bij het stoplicht. Gaf toch wel een goed gevoel voor die 3000 euro ?
@kennone: ik weet ‘t nog goed, net na de oorlog na, zo rond de watersnood, toen kocht je die dingen voor een knaak en een bos wortels. 3k voor een Evo?!1? Ik denk dat je buurman z’n Kever voorzichtig in wilde rijden…
Elkekeer zeker als ik hem tegen kwam haha denk het niet. Maar ik was alleen sneller met een sprintje van af 0. Op een tussen sprint op de snelweg liep hij toch wel weg van mij. Zal nog eens proberen om wat foto’s van dat ding up te loaden. Lukte vorige keer helaas niet.
Dit is een hele gave auto!
Ik heb een keer in een EVO X sedan gereden en dat was de meest heftige auto ooit. (Voor mij dan :) Ongelofelijk hoe je zo’n ding een haakse hoek om kan smijten.
Echt een onbeschoft brute auto!
Welke versie is dit?
@dirkv: Ik heb eens meegereden met een Evo sedan laatste generatie, waar ik het uiterste rempunt voorzie voor mijn auto om de rotonde hier in Tubize aan de brug te nemen ging de rallyrijder achter het stuur van de Evo doodleuk vol op het gas, met als gevolg dat ik me vanaf dan een eeuwige loser voelde! (en ik heb al wat ervaring met gooi- en smijtwerk met auto’s…) Ik durfde zelfs niet meer te vragen of ik toch ook even achter het stuur mocht zitten.
@rickthestig: wat is het dan net wel? T is snel, heeft meer ruimte dan dat je ooit nodig hebt, het gaat aanzienlijk beter de bocht om dan wat dan ook in zn segment en vele daarboven.
Nice! Zijn er 1200 van gemaakt af fabriek en exclusief voor de Japanse martk! Dus inderdaad behoorlijk zeldzaam.
Staat er eigenlijk al 1 op Nederlands kenteken? Ik zou het wel vet vinden om er 1 te importeren maar weet niet exact hoe zoiets in zn werk gaat vanuit Japan.
Dik hoor!
Deze is zo dik! Lekkere foute japstyle uitlaat er onder zoals het hoord!!????
@kennone: dat noemen we een jappenklapper
@2wheeler: Steigerpijp uitlaat voldoet ook
@kennone: Hoord? Serieus?
@joostdetaalnazi: hep j’y 1 proplem ?
@sntial: Ik wel, dat is toch verdomme tenenkrommend man. Hoord???? Wtf.
Oeh vet!!
Gaaff!!!
Ik weet nog dat een oud-leraar van mij zo’n ding had. Lelijk als de nacht maar bloed snel! Trok menig Porsche eruit. Gaaf hoor!
@simonferrari: getjoend zeker
@simonferrari: dat laatste vooral???? Ik kocht ooit een oer EVO voor €3000,- en mijn buurman kocht een nieuwe 996 4S. Evo’tje reed hem gewoon elke keer weg bij het stoplicht. Gaf toch wel een goed gevoel voor die 3000 euro ?
@kennone: Haha kijk dat is pas waar voor je geld! Mooi ??
@kennone: ik weet ‘t nog goed, net na de oorlog na, zo rond de watersnood, toen kocht je die dingen voor een knaak en een bos wortels. 3k voor een Evo?!1? Ik denk dat je buurman z’n Kever voorzichtig in wilde rijden…
Elkekeer zeker als ik hem tegen kwam haha denk het niet. Maar ik was alleen sneller met een sprintje van af 0. Op een tussen sprint op de snelweg liep hij toch wel weg van mij. Zal nog eens proberen om wat foto’s van dat ding up te loaden. Lukte vorige keer helaas niet.
Vet
Dit is wel porno hoor…
Gaaf !
Ondanks mijn nick heb echt een zwak voor JDM. Nice ride.
Vraagje, zijn deze van fabriek af zo gebouwd? Want ik dacht dat deze aftermarket zijn gemaakt, niets op tegen, uiteraard!!!
Dit is een hele gave auto!
Ik heb een keer in een EVO X sedan gereden en dat was de meest heftige auto ooit. (Voor mij dan :) Ongelofelijk hoe je zo’n ding een haakse hoek om kan smijten.
Echt een onbeschoft brute auto!
Welke versie is dit?
@dirkv: Ik heb eens meegereden met een Evo sedan laatste generatie, waar ik het uiterste rempunt voorzie voor mijn auto om de rotonde hier in Tubize aan de brug te nemen ging de rallyrijder achter het stuur van de Evo doodleuk vol op het gas, met als gevolg dat ik me vanaf dan een eeuwige loser voelde! (en ik heb al wat ervaring met gooi- en smijtwerk met auto’s…) Ik durfde zelfs niet meer te vragen of ik toch ook even achter het stuur mocht zitten.
Wat een beest!
Tja, een station. Is het allemaal net niet.
@rickthestig: wat is het dan net wel? T is snel, heeft meer ruimte dan dat je ooit nodig hebt, het gaat aanzienlijk beter de bocht om dan wat dan ook in zn segment en vele daarboven.
Lekker hoor zo bij de ring
Nice! Zijn er 1200 van gemaakt af fabriek en exclusief voor de Japanse martk! Dus inderdaad behoorlijk zeldzaam.
Staat er eigenlijk al 1 op Nederlands kenteken? Ik zou het wel vet vinden om er 1 te importeren maar weet niet exact hoe zoiets in zn werk gaat vanuit Japan.