@porschepdk: Bij de 911 vind ik het doorlopende achterlicht goed staan! Benadrukt de lekker dikke achterkant. Alleen wat is dat stuk plastic boven de kentekenplaat in de bumper aan de achterkant?
Ik vind t (nog) geen succes; achterkant is een rommeltje, totaal niet clean wat een 911 hoort te zijn en ook altijd was.
Het is begonnen met die leuzen van type aanduidingen over de hele breedte ( hier nog niet eens aanwezig).
Uitlaten zitten voor mijn gevoel helemaal verkeerd, vond het bij de 997 turbo al lelijk dat deze in de bumper verwerkt zijn.
Voor de rest vrij voorspelbaar; breder en lagere/ kleinere cabine, ziet er nu zelfs bijna lachwekkend uit.
@343bhp: helemaal eens…voor iedereen die twijfelt: kijk nog es hoe een 964 en 993 eruit zagen…en waar de pijpen zaten…en hoe die eruit zagen…ach, die tijden komen niet meer terug. Opa moet nu blij zijn dat er uberhaupt nog uitlaatpijpen aanzitten. :)
porschepdk zegt
Goed om te zien dat het echt een 911 blijft, wel jammer dat ze allemaal een doorlopend achterlicht hebben. Wat mij betreft was de 991.2 echt perfect.
patrik zegt
@porschepdk: Bij de 911 vind ik het doorlopende achterlicht goed staan! Benadrukt de lekker dikke achterkant. Alleen wat is dat stuk plastic boven de kentekenplaat in de bumper aan de achterkant?
porschepdk zegt
@patrik: geen idee, zat ook al te kijken. Verwacht niks eigenlijk
wouterjeuring zegt
@patrik: Waarschijnlijk alleen voor de testauto, of iets bewust lelijk maken zodat mensen meer gaan betalen om het mee te laten spuiten
wouterjeuring zegt
@wouterjeuring: https://www.motorauthority.com/news/1115374_2019-porsche-911-leaked zo gaat hij eruit zien toch?
jeppie zegt
Die kont is even wennen
pist1 zegt
Hoe zie je nou aan deze auto dat het een 4s is? Ze hebben toch allemaal de brede body nu
bloemhof010 zegt
@pist1: 4s heeft rode klauwen
888natan zegt
@bloemhof010: S heeft ook rode klauwen, toch?
laptom zegt
@pist1: 4s rijden de dames in. In een 2s de mannen.
lekkerlinksrijden zegt
@laptom: noem míj dan maar een dame, ik zeg geen nee tegen een 4s
porschepdk zegt
@laptom: S is inderdaad veel leuker, RWD zolang het nog kan.
991abc zegt
@porschepdk: Benzine zo lang het nog kan…
gulli zegt
Voorbereiding voor de nieuwe Dakar-versie?
343bhp zegt
Ik vind t (nog) geen succes; achterkant is een rommeltje, totaal niet clean wat een 911 hoort te zijn en ook altijd was.
Het is begonnen met die leuzen van type aanduidingen over de hele breedte ( hier nog niet eens aanwezig).
Uitlaten zitten voor mijn gevoel helemaal verkeerd, vond het bij de 997 turbo al lelijk dat deze in de bumper verwerkt zijn.
Voor de rest vrij voorspelbaar; breder en lagere/ kleinere cabine, ziet er nu zelfs bijna lachwekkend uit.
jippie zegt
@343bhp: volgens mij zou het een stuk beter worden als de kentekenplaat iets omhoog gaat. Op dat zwarte vlak. Nu is het een rommeltje inderdaad.
wouterjeuring zegt
@343bhp: https://www.motorauthority.com/news/1115374_2019-porsche-911-leaked volgens mij is dit hoe hij echt gaat worden
wouterjeuring zegt
@343bhp: staat 343 pk voor de z4m trouwens? Of niet aangezien je bhp hebt staan :P
p993 zegt
@343bhp: helemaal eens…voor iedereen die twijfelt: kijk nog es hoe een 964 en 993 eruit zagen…en waar de pijpen zaten…en hoe die eruit zagen…ach, die tijden komen niet meer terug. Opa moet nu blij zijn dat er uberhaupt nog uitlaatpijpen aanzitten. :)
343bhp zegt
Oh ja en de spiegels waren voor een ‘96 Mondeo wel mooi maar anno 2018 beetje lomp
Volvo_440_turbo zegt
Hoog op zijn poten? Wellicht klaargemaakt dan om hier in België te testen! ;)
wildbeest zegt
Hoe vies dik! Ga heel lekker op die stance
smart2000 zegt
Van mij mag Sinterklaas hem zo in mijn laarsje doen. ?
alfamail2018 zegt
Porsche Scout?
991abc zegt
Dat ding gaat knetterhard een rotonde over, logisch dat hij iets lift waardoor het lijkt dat hij hoog op de poten staat.
991abc zegt
Dat ding gaat knetterhard een rotonde over, logisch dat hij iets lift waardoor het lijkt dat hij hoog op de poten staat.
991abc zegt
Dat ding gaat knetterhard een rotonde over, logisch dat hij iets lift waardoor het lijkt dat hij hoog op de poten staat.