• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

9ff RSR 1150PK

WAT EEN BIZAR DING!! 1150PK!! Gekkenwerk deze wagen

Spotter: wolfssjrd
Geüpload op: 23 september 2018
Plaats: 58
Kenteken: Onbekend
911 997 9ff Porsche rsr tuning zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Porsche 997 Speedster
    Porsche 997 Speedster
  • wat te weten als je een italiaan koopt!!!!!
    wat te weten als je een italiaan koopt!!!!!
  • RS Q3 Sportback
  • Porsche 9FF Turbo RSR
    Porsche 9FF Turbo RSR
  • Porsche RSR
    Porsche RSR
  • e36 M3
    e36 M3
  • Porsche 911 GT3 RSR
    Porsche 911 GT3 RSR
  • porsche gt3 rsr
    porsche gt3 rsr

Lees Interacties

Reacties

  1. goodolddays zegt

    24 september 2018 om 10:11

    Hahaha dit is ziek joh

    Login om te reageren
    • bmwfreak038 zegt

      24 september 2018 om 13:17

      @goodolddays: hoezo is dit grappig?

      Login om te reageren
      • domusdimaria zegt

        24 september 2018 om 13:52

        @bmwfreak038: nee we gaan met z’n allen huilen om deze auto…

        Login om te reageren
      • jamesbond007 zegt

        25 september 2018 om 21:11

        @bmwfreak038: giechel jij nooit als je ergens van onder de indruk bent? Als in happy? Toch prachtig die reactie!

        Login om te reageren
        • bmwfreak038 zegt

          26 september 2018 om 01:37

          @jamesbond007: Ja misschien interpreteer ik het verkeerd, maar je kunt 2 kanten op he.

          Login om te reageren
          • eferrari zegt

            26 september 2018 om 10:33

            @bmwfreak038: mooie uitspraak johan Cruyf

            Login om te reageren
  2. rallypowerr zegt

    24 september 2018 om 11:51

    Heftig!

    Login om te reageren
  3. tigersport zegt

    24 september 2018 om 12:08

    Probeer dat maar eens fatsoenlijk op de weg te houden …

    Login om te reageren
    • asmulders zegt

      26 september 2018 om 17:56

      @tigersport: Ja graag, zeg maar waar ik terecht kan. Bel jij dat ik eraan kom?

      Login om te reageren
  4. porschepdk zegt

    24 september 2018 om 17:25

    Wat een bruut ding zeg

    Login om te reageren
  5. ikleesookoverautos zegt

    25 september 2018 om 18:39

    Bizar bruut

    Login om te reageren
  6. g60gti zegt

    25 september 2018 om 20:08

    Tering wat dik!

    Login om te reageren
  7. dees zegt

    25 september 2018 om 21:14

    En past niet in een parkeervak

    Login om te reageren
    • wolfssjrd zegt

      25 september 2018 om 21:23

      @dees: Paste prima in de garage waar die eerst stond

      Login om te reageren
  8. Stylez zegt

    25 september 2018 om 21:15

    Wat een heerlijke achterkant.

    Login om te reageren
  9. justsomebody zegt

    25 september 2018 om 21:18

    Waarom? Omdat het kan en beter klinkt als batterij opladers, top meer van dit graag!

    Login om te reageren
  10. piquet1986 zegt

    25 september 2018 om 21:22

    Ohohoho Duitse porno! Daar houd ik wel van!

    Login om te reageren
  11. potjak zegt

    25 september 2018 om 21:25

    Uber dik en mooi vind ik het niet. Boeien… dik!

    Login om te reageren
  12. moveyourmind zegt

    25 september 2018 om 21:27

    Geweldig apparaat… En met de benzineprijzen daar kan het gas d’r nog eens een keer goed op.

    Login om te reageren
  13. lekkerlinksrijden zegt

    25 september 2018 om 21:51

    Prijsvraag: hoe lang kun je vol trappen voordat de tank droog staat?

    Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      25 september 2018 om 21:53

      @lekkerlinksrijden: En hoe tank je vervolgens zonder je motorkap (ja, ik weet het..) onder te knoeien?

      Login om te reageren
      • Dizono zegt

        25 september 2018 om 22:11

        @kareljansen: dat weet elke motorrijder. Vulpistool omhoog draaien boven de opening.

        Login om te reageren
        • baardmijt zegt

          26 september 2018 om 13:31

          @Dizono: Bíjna elke motorrijder. https://goo.gl/images/Xz1yv7

          Login om te reageren
      • phaeton zegt

        25 september 2018 om 22:43

        @kareljansen: Je krijgt in elk geval een zere duim.

        Login om te reageren
  14. iphonistvongates zegt

    25 september 2018 om 22:02

    Heb je een Ultra Superlicentie nodig om deze Porsche te mogen rijden/besturen?

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      25 september 2018 om 22:54

      @iphonistvongates: hoogstens een rijbewijs

      Login om te reageren
  15. loserboi932 zegt

    25 september 2018 om 22:18

    Vraag me toch af hoe het met de slijtage van motoren gaat die getjoent zijn tot dit soort vermogens. ijzervijlsel uit het kwartet halen elke week.

    Login om te reageren
    • loserboi932 zegt

      25 september 2018 om 22:19

      @loserboi932: kwartet is carter

      Login om te reageren
    • e90320d208pk zegt

      26 september 2018 om 08:08

      @loserboi932: Mita goed gekoeld, kunnen deze boxer sixxes heul heeuul heeeuuul veul krachten aan..

      Login om te reageren
    • ghengiskhan zegt

      26 september 2018 om 09:38

      @loserboi932: met een magnetische carterplug hoef je niet te vissen. Gewoon plug losdraaien, schoonmaken en terugdraaien.

      Login om te reageren
    • postzegel zegt

      26 september 2018 om 11:12

      @loserboi932: Slijtage zal groot zijn, als het vermogen ook gebruikt wordt. Maar belangrijker zal de loopcultuur zijn. Of hoe je dat in het Nederlands zegt. Zo’n blok zal waarschijnlijk rauw als de pest zijn, met een stationaire loop van een kleine 2000 rpm, een koppeling die alles of niets doet, etc etc.
      Rustig wegrijden bij ’t stoplicht zal een drama zijn.

      Allemaal niet fijn voor dagelijks verkeer, en dus wordt zo’n bak waarschijnlijk veel meer op het circuit gebruikt ( waar je van al dat rauwe geen last hebt ). En dan maakt slijtage niet meer zoveel uit: Hoeveel km’s wil je jaarlijks op ’t circuit maken?

      Login om te reageren
      • wolfssjrd zegt

        26 september 2018 om 12:38

        @postzegel: @Loserboi92: Heb info opgevraagd bij 9ff. Zij zeiden het volgende:
        Thank you very much for your email.
        We build this car some month ago for a customer.
        We used original Porsche Motorsport body parts in combination with special made BBS racing wheels and Michelin CUP tires in 295 front and 345 rear.
        The car is 206cm wide and made for daily use.
        The engine is a 1.000+HP 3.8 liter 9FF stroker engine with Garrett turbochargers and 2.2 bar of boost. It creates an unbelievable torque of more than 1.3000 Nm!!!

        Dit is motorisch gebeurt:

        9ff 3.8 litre motor
        – 9ff forged aluminium pistons with compression ratio 8,0:1
        – 9ff forged steel cylinder liners
        – Extra strong 9ff forged titanium connecting rods
        – RS crank shaft for higher rpm`s
        – Crank case machined for higher strength (935 style)
        – Special strong rod bearings
        – 9ff cylinder heads with bigger CNC ports and valves
        – 9ff sport camshafts for Porsche „VarioCamPlus“
        – 24x 9ff harder valve springs
        – Special chains for higher rpm`s
        – Bosch big 7-hole injectors
        – Bosch 5,0 bar fuel pressure regulator
        – 9ff fuel line set
        – Additional Bosch Motorsport fuel pump ECU controlled
        – 2x turbocharger GTX3076R
        – Turbocharger billet and ball-bearing
        – 9ff turbocharger oil lines set
        – 2x external 45mm Waste-Gates
        – 9ff s/s header set polished 48mm
        – 9ff valve sport exhaust s/s polished
        – 4x 9ff end pipes 80mm s/s polished with 9ff logo
        – 2x 200cell HJS metal sport catalytic converters
        – 997tt intake manifold with resonance tube
        – 74mm throttle
        – 9ff monster aluminium intercoolers 130mm “bare and plate”
        – 9ff air filter box with carbon cover
        – BMC air filter
        – Bosch 3,0 bar MAP sensor
        – 9ff intake pipes with 80mm diameter
        – 9ff s/s Y-pressure pipe polished 63mm
        – NGK spark plugs
        – 9FF 2-disc organic clutch kit for max. 1.600 Nm
        – 9ff „RamAir“ intake system on top of the engine bonnet
        – 9ff ECU reprogramming with 3 boost programs
        – ECU programs switch controlled.

        Installation:
        – Remove engine
        – Remove gearbox
        – Disassemble engine
        – Cleaning engine parts
        – Measuring engine parts
        – Assembling the engine with new / modified parts
        – Clutch installation
        – Gearbox installation
        – Engine installation
        – ECU reprogramming
        – Building the exhaust and header set in house
        – Installation of headers and exhaust
        – Intercooler installation
        – Vehicle end installation
        – Heat up the engine
        – Test drive
        – ECU mapping on Dyno
        – RPM max. 7.600
        – 2.2 bar Boost from 3.900 up to 7.600 RPM

        Alleen de motor heeft een kleine 70.000 euro gekost.

        Login om te reageren
        • wolfssjrd zegt

          26 september 2018 om 13:26

          @wolfssjrd:
          0-100 km/h : 2.8s
          100-200 km/h : 4.0s
          200-300 km/h : 8.1s
          Vmax : 354 km/h

          Login om te reageren
  16. sappy zegt

    25 september 2018 om 22:41

    Mooiste auto die ik sinds jaren hen gezien. Pracht exemplaar

    Login om te reageren
  17. ab1963 zegt

    25 september 2018 om 22:56

    Doe mij maar die Thunderbird van het volgende topic

    Login om te reageren
  18. robbycarr zegt

    27 september 2018 om 21:53

    mooie porsche maar ik de martini sticker of de gulf nog.

    Login om te reageren
  19. daveb zegt

    28 september 2018 om 13:14

    Kreeg spontaan een cargasm….

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North