@povel: wow, mijn vriendin en ik behoren tot de middenstand, wonen in een leuk huisje en hebben beide een prima baantje waarmee je goed kan rondkomen. Daarnaast kan er af en toe een vakantie vanaf. Wat ik wil zeggen is, wij zijn een doorsnee gezin zonder kinderen.
Ik zou echt niet weten hoe ik in godsnaam op een legale manier aan 61k moet komen in een korte tijd :’)
@johnhert: gros van de bevolking niet, misschien wel veel maar ja allemaal aan de (private) lease. Nee, ik koop liever zodat het écht van mij is. Maar wat een mooie bak!
Best een dik ding, al vind ik die lage bumpers en zijskirts een beetje jammer. Net als de Insignia OPC-line. De auto heeft een veel beter profiel zonder.
Ziet er idd beetje fake uit, alsof het een onderdeel van de bumper is en de uitlaat een klein pijpje is ergens achter de bumper. Zo lelijk. Heeft mijn (huur) Passat GTE ook. wannabee uitlaatjes.
De laatste stuiptrekkingen van het uitlaatpijpenprincipe. Over een decennium of wat word je met de nek aangekeken voor je CO2-en-andere-troep-uitspuwende schoorstenen. En wat meer on topic: het is nogal potsierlijk, zo’n koetswerkpiercing om je credibiliteit op te schroeven. Minder blabla, meer boemboem graag.
@BaRa: Haha, ik zal altijd een auto blijven rijden met een mooi zichtbare uitlaat. Lekker Groenlinks pesten. Daarnaast, de bomen smullen van die CO2’tjes. Dus CO2 is oké!
Eerst hadden we de BMW 316i met M3 badges en 115 pk’s…
Daarna kwam de Mercedes-Benz 200 Kompressor met AMG badges en 163 pk’s…
Nu hebben we de Volvo V60 met Polestar badges en 190 pk’s….
We gaan de goede kant op!……
Ziet er goed uit. Lekker veel uitlaat eindstukken voor de uitlaatstaarders. Alleen jammer van het donkere glas, dat staat toch een beetje bestelbus op een witte en is erg onsympathiek naar medeweggebruikers dat je ze de doorkijk door je auto niet gunt.
Ziet er niet verkeerd uit maar doe mij toch maar een BMW 3 serie touring. Die heb je ook voor 60K, is lichter, heeft achterwielaandrijving en is ook nog sneller.
Ben geen fan van wit maar dit ziet er wel strak uit. Vraag mij alleen af of die velgen niet te erg ten kosten gaan van het rijcomfort.
Laat dat maar over aan amg..
@marijnvv: nope. Amg was mooi met de 4 ovalen
@nasty: zijn nog steeds nieuwe amg’s met ovalen uitlaatpijpjes ?
Een van de weinige écht mooie auto’s welke bereikbaar is voor het gros van de bevolking.
De Mazda 6 op een mooie 2e plaats.
@johnhert: dus je denkt dat het gros vd bevolking dit kan betalen… Ja misschien over 13 jaren ofzo…
@johnhert: het gros van de bevolking doet aan leasen
@johnhert: net even een kenteken check gedaan en 61.000 lijkt mij niet echt bereikbaar voor het gros van de bevolking..
@povel: wow, mijn vriendin en ik behoren tot de middenstand, wonen in een leuk huisje en hebben beide een prima baantje waarmee je goed kan rondkomen. Daarnaast kan er af en toe een vakantie vanaf. Wat ik wil zeggen is, wij zijn een doorsnee gezin zonder kinderen.
Ik zou echt niet weten hoe ik in godsnaam op een legale manier aan 61k moet komen in een korte tijd :’)
@87sandyd: bitcoin!
@sjonniedeluxe: ook aflopende zaak dus nee.
@87sandyd: Jezelf doodwerken natuurlijk!
@johnhert: bereikbaar? In wat voor utopie leef jij?
@johnhert: gros van de bevolking niet, misschien wel veel maar ja allemaal aan de (private) lease. Nee, ik koop liever zodat het écht van mij is. Maar wat een mooie bak!
Super vet!
Best een dik ding, al vind ik die lage bumpers en zijskirts een beetje jammer. Net als de Insignia OPC-line. De auto heeft een veel beter profiel zonder.
Dat zal wel lekker klinken met die uitlaten? Buiten dat, mooie bak
@kennone: met een 4-cilinder? Dat is zelfs Porsche nog niet gelukt.
Knalpijpen? Knal randjes, lijken me gewoon sierstukjes
Ziet er idd beetje fake uit, alsof het een onderdeel van de bumper is en de uitlaat een klein pijpje is ergens achter de bumper. Zo lelijk. Heeft mijn (huur) Passat GTE ook. wannabee uitlaatjes.
@tjaam: is ooj fake(; zit ook gewoon in de bumper en dan aan allebei de kanten 1 pijp:p
Niet mooi in het wit met dit spoilerpakketje, terwijl het wel echt een mooi model is de nieuwe(en de oude) v60. 4 uitlaten bij een 4 cilinder….. tja……
Even type aanduiding eraf en een strakke kentekenplaat en dan is die zo goed als af voor de sportieve huisvader.
De laatste stuiptrekkingen van het uitlaatpijpenprincipe. Over een decennium of wat word je met de nek aangekeken voor je CO2-en-andere-troep-uitspuwende schoorstenen. En wat meer on topic: het is nogal potsierlijk, zo’n koetswerkpiercing om je credibiliteit op te schroeven. Minder blabla, meer boemboem graag.
@BaRa: Haha, ik zal altijd een auto blijven rijden met een mooi zichtbare uitlaat. Lekker Groenlinks pesten. Daarnaast, de bomen smullen van die CO2’tjes. Dus CO2 is oké!
Een uitlaat is rond. Klaar
@davelepeef: deze ook alleen de sierstukjes niet.
@ikleesookoverautos: wijsneus :)
Wel erg veel uitlaat voor een schraal dieseltje…. Verder wel een knappe wagen.
Gaaf dikke v8 toch wel… ow 4 cilinder ? nee dan laat maar.
Eventueel 4 cil met 300 pk + ,dan kan ik 4 x wel begrijpen. Maar 190 pk diesel ?
Zo’n fraaie auto en dan nu al in de uitverkoop? Zonde!!
Het enige porno eraan is dat een mooie auto is verneukt.
Eerst hadden we de BMW 316i met M3 badges en 115 pk’s…
Daarna kwam de Mercedes-Benz 200 Kompressor met AMG badges en 163 pk’s…
Nu hebben we de Volvo V60 met Polestar badges en 190 pk’s….
We gaan de goede kant op!……
Hetg is toch zo dat ie als je dat label hebt ook chiptuning hebt gehad van polestar dan gaat ie toch naar 200 pk :)
@sidelo: ook dan is hij nog steeds een stuk trager dan mijn 1996 Volvo met 1 uitlaat
Ziet er goed uit. Lekker veel uitlaat eindstukken voor de uitlaatstaarders. Alleen jammer van het donkere glas, dat staat toch een beetje bestelbus op een witte en is erg onsympathiek naar medeweggebruikers dat je ze de doorkijk door je auto niet gunt.
@mashell: ook om kinderen op de achterbank uit de zon te houden, hè. Heb je niet van die zuignap-units nodig.
@stephane8200: hoe heb je dat ooit zelf overleefd?
Wat is deze auto zwaar zeg. 1639kg. Dan is 190pk lekker maar niet meer dan dat. Mooie uitvoering btw.
@bartsmit: Inderdaad een erg hoog gewicht. Een BMW 335xD touring, dus met 6 cil en 4×4 is ongeveer even zwaar als deze.
@evdw: een volvo koop je tegenwoordig dan ook voor de looks, niet voor de prestaties.
Was vroeger andersom
Mooie ford hoor.
@blo3to3t: Aan de nieuwe modellen zit geen enkel FoMoCo onderdeel meer aan…
@blo3to3t: Jij bent af.
Volvo is kwa design echt goed bezig.
@blaze3027: jammer dat ze het innerlijk verknalt hebben door uitsluitend 4-cilindertjes aan te bieden.
Qua uiterlijk, vind ik het een groot verschil maar wel geslaagd. 20 inch ??Ik kan alleen wit wit niet waarderen…
Wat een beest
Ziet er niet verkeerd uit maar doe mij toch maar een BMW 3 serie touring. Die heb je ook voor 60K, is lichter, heeft achterwielaandrijving en is ook nog sneller.
Zijn er veel particulieren die dit kopen? In België alvast niet: daar is ‘leasen’ het toverwoord.
Nu nog een dikke motor.