@rensso: idd als je het logo zou afplakken zou het zo een nieuwe Kia kunnen zijn. En haal je die mega nieren weg aan de voorkant , zelfde verhaal. Niet een heel uitgesproken ontwerp, dan doet Porsche het toch beter moet ik zeggen
@lekkerlinksrijden: Precies! Helaas gaan steeds meer merken die kant op. Als ik bijvoorbeeld de nieuwe Audi A1 zie, wat een gaten en lijnen en gedoe. Waar zijn de strakke elegante auto’s die mooi zijn door weinig lijnen? En wat betreft deze BMW, de gemiddelde Mazda oogt naar mijn mening meer premium..
@alcantara: Mazda is niet premium en dat willen ze ook helemaal niet. Ze bouwen gewoon mooie, goede auto’s die goed rijden en dat blijven doen. Dan maar niet premium, maar ik rij nu liever in een 6 dan een 3-serie
@lekkerlinksrijden: Want je rijdt nu eenmaal liever met fwd en een vermogen van max een pk of 180? Aparte keuze.
Voor de looks en kwaliteit zou ik absoluut liever voor Mazda kiezen, maar het rijgenot staat bij mij nog altijd bovenaan.
@alcantara: als je niet regelmatig Duitsland bezoekt is 180 pk meer dan genoeg om aan te sluiten in de file onderweg naar je werk. Daarnaast is PK of Rwd/fwd ook niet alles wat een auto maakt of kraakt.
Het lijkt wel alsof BMW stiekem de occasionmarkt wil stimuleren: elk nieuw model zorgt ervoor dat je het voorgaande model weer meer gaat waarderen! De 2e X5 blijft de mooiste/minst lelijke.
Net als de concurrenten van Mercedes en Audi koop je deze wagens denk ik meer voor het comfort dan puur voor de looks. Kan natuurlijk ook een keuze zijn.
@VeniVidiVici: lol. Da’s waar. En met het duurste pakket is het glossy plastic. Of zelfs écht carbon. Wat maar liefst 200 gram scheelt voor de hele auto. Maar wel 6 mille kost.
@VeniVidiVici: lol. Da’s waar. En met het duurste pakket is het glossy plastic. Of zelfs écht carbon. Wat maar liefst 200 gram scheelt voor de hele auto. Maar wel 6 mille kost.
vandaag zag ik in de verte een BMW op een autoambulance. Vreemd, ik zag helemaal geen ruimte tussen de BMW en de ambulance. Pas toen ik wat dichterbij kwam zag ik het. Het was een X5.
Jeetje wat een reacties allemaal weer.. de beste stuurlui staan aan wal?
Het is gewoon een mooie auto geworden, maar de configuratie van deze is niet top. Bovendien zal de nieuwe X5 weer goed verkopen, zoals alle andere generaties.
Wat mij ook opvalt is dat er heel weinig petjes mensen met een X5 rijden, ook de E en F generatie. Kan je niet zeggen van de Q7 en ML.
rensso zegt
Vanachter meer Koreaans dan Duits als je het mij vraagt. Maar ja, de achterkant is nog nooit t sterkste punt vd X5 geweest
slickrick zegt
@rensso: idd als je het logo zou afplakken zou het zo een nieuwe Kia kunnen zijn. En haal je die mega nieren weg aan de voorkant , zelfde verhaal. Niet een heel uitgesproken ontwerp, dan doet Porsche het toch beter moet ik zeggen
graafke zegt
Lijkt wel Peschiera del Garda
Jochempie zegt
@Graafke: Nee joh, een Nederlander die aan het Gardameer vakantie houdt, en een andere Nederlander die dit herkent? Ongehoord!
peke zegt
@Jochempie: we zijn niet allemaal gezegend met financiën om verre reizen te maken, of willen het gewoon niet.
Maar gezien je zure karakter ben ik blij jou niet op dat soort locaties tegen te komen.
allardb zegt
@peke: ??
Jochempie zegt
@peke: Pas maar op, hoe zuurder ik word, hoe sneller ik op vakantie ga.
porschepdk zegt
@Jochempie: hahaha
autospotterkerkrade zegt
@graafke: mooie plek
kris911 zegt
In deze spec; mislukt. Oogt Aziatisch (niet premium).
gilettelubbers zegt
Sjezus die nieren
cossiekiller zegt
Om een niercrisis van te krijgen…
lekkerlinksrijden zegt
Meer, meer, meer flapjes en openingen en lijntjes en en en ………… Het wordt er echt niet beter op bij BMW
simonferrari zegt
@lekkerlinksrijden: Precies! Helaas gaan steeds meer merken die kant op. Als ik bijvoorbeeld de nieuwe Audi A1 zie, wat een gaten en lijnen en gedoe. Waar zijn de strakke elegante auto’s die mooi zijn door weinig lijnen? En wat betreft deze BMW, de gemiddelde Mazda oogt naar mijn mening meer premium..
alcantara zegt
@simonferrari: Maar qua motoren aanbod is het bij Mazda verre van premium.
Gemiste kans.
lekkerlinksrijden zegt
@alcantara: Mazda is niet premium en dat willen ze ook helemaal niet. Ze bouwen gewoon mooie, goede auto’s die goed rijden en dat blijven doen. Dan maar niet premium, maar ik rij nu liever in een 6 dan een 3-serie
alcantara zegt
@lekkerlinksrijden: Want je rijdt nu eenmaal liever met fwd en een vermogen van max een pk of 180? Aparte keuze.
Voor de looks en kwaliteit zou ik absoluut liever voor Mazda kiezen, maar het rijgenot staat bij mij nog altijd bovenaan.
miezemiez zegt
@alcantara: als je niet regelmatig Duitsland bezoekt is 180 pk meer dan genoeg om aan te sluiten in de file onderweg naar je werk. Daarnaast is PK of Rwd/fwd ook niet alles wat een auto maakt of kraakt.
cloverleaf zegt
@alcantara: De beste auto OOIT gemaakt, de Alfa Romeo 159 SW, is immers ook FWD….
bizzarrini zegt
Nierfalen…
punicaoase zegt
Lomp en lelijk!
alcantara zegt
Schijthok, boehhhh!!!
henkhupelschoten zegt
BMW, simply clever…
87sandyd zegt
@henkhupelschoten: het design oogt niet echt simply he…
Wat een drukte
henkhupelschoten zegt
@87sandyd: ik vind hem met name op een Skoda lijken, vandaar de simply clever.
povel zegt
@henkhupelschoten: Ja, nu je het zegt! Had ik niet gezien, maar las je comment scrolde terug en vooral die achterkant lijkt heel veel op Skoda.
frederik zegt
Het lijkt wel alsof BMW stiekem de occasionmarkt wil stimuleren: elk nieuw model zorgt ervoor dat je het voorgaande model weer meer gaat waarderen! De 2e X5 blijft de mooiste/minst lelijke.
kifta zegt
Wauw ziet er super vernieuwend uit!
jvdberg zegt
Dikke bak, met bling bling, ben ook niet zo weg van die joekels van nieren… maar kom zeg, een rondje Europa hierin is toch geen straf …
gilettelubbers zegt
@jvdberg: klopt, maar om daar nou grofweg een ton voor uit te geven, nee bedankt
venividivici zegt
Ja en Nee. Sowieso mooier dan het PR introductie witte geval. Maar die achterlichten… werkelijk verschrikkelijk lelijk!
kareljansen zegt
Net als de concurrenten van Mercedes en Audi koop je deze wagens denk ik meer voor het comfort dan puur voor de looks. Kan natuurlijk ook een keuze zijn.
loserboi932 zegt
Lelijk dat harde plastic aan de buitenkant.
venividivici zegt
@loserboi932: Ja anders besteld niemand het M-pakket meer.
loserboi932 zegt
@VeniVidiVici: lol. Da’s waar. En met het duurste pakket is het glossy plastic. Of zelfs écht carbon. Wat maar liefst 200 gram scheelt voor de hele auto. Maar wel 6 mille kost.
loserboi932 zegt
@VeniVidiVici: lol. Da’s waar. En met het duurste pakket is het glossy plastic. Of zelfs écht carbon. Wat maar liefst 200 gram scheelt voor de hele auto. Maar wel 6 mille kost.
sel777 zegt
Lelijk! Je kunt er wel een leuke buurtbarbeque mee houden
greytonic zegt
Peschiera?
graafke zegt
@greytonic: @Jochempie kom d’r maar in
Jochempie zegt
@Graafke: Een man van de wereld, die @greytonic !
lalancia zegt
Als ik de ontwerper was geweest had ik de grille wat groter gemaakt. Vind ‘m nogal klein uitgevallen…
mashell zegt
De donkere kleur helpt het ontwerp niet. Dit vraagt (zoals wel vaker bij BMW) om een lichtere kleur.
jippie zegt
BMW daagt je in elk geval niet uit om Premium te gaan rijden. Wat een hork van een auto.
volvo940polar zegt
Eigenlijk best wel mooi?
super007 zegt
Mooie Ford
bischero zegt
Nou dat is geen knapperd
intimrasiert zegt
Het is een en al drama wat het design van BMW betreft. Katslelijk.
frank2b zegt
vandaag zag ik in de verte een BMW op een autoambulance. Vreemd, ik zag helemaal geen ruimte tussen de BMW en de ambulance. Pas toen ik wat dichterbij kwam zag ik het. Het was een X5.
jorden zegt
Uuuhhh tijd voor een nieuw team van ontwerpers? Dit is vlees nog vis.
mistermini zegt
Jeetje wat een reacties allemaal weer.. de beste stuurlui staan aan wal?
Het is gewoon een mooie auto geworden, maar de configuratie van deze is niet top. Bovendien zal de nieuwe X5 weer goed verkopen, zoals alle andere generaties.
Wat mij ook opvalt is dat er heel weinig petjes mensen met een X5 rijden, ook de E en F generatie. Kan je niet zeggen van de Q7 en ML.
ikleesookoverautos zegt
Die nieten zijn wel erg opzichtig.