Ciao bella!
Ze is weg! Het afgelopen half jaar veeeeel aan gedaan (o.a. nieuwe tank en zowat alles wat je kunt vervangen vervangen), maar het paste me toch niet helemaal.
Nu opzoek naar een vervanger. Bij voorkeur eentje die af en toe een rondje circuit niet schuwt, voorzien is van een twee of driecilinder en iets moderner is dan de Duc. Zaterdag eerste bezichtiging…
w115 zegt
En wat gaat het worden, een 848?
por100 zegt
zo puur zie je een ‘oer’ monster eigenlijk nooit.
Succes met vervanging zoeken …
2wheeler zegt
Erg gaaf ding! Jammer dat ‘ie weggaat maar een 999 is ook leuk?
Dizono zegt
@2wheeler: tja, mij toch iets te extreem. Iets met een klein beetje fairing is wel leuk, maar ik hoef geen die hard supersport meer. Als ik de ruimte heb komt er tzt vast een keer een circuitfiets, dus de nadruk ligt toch vooral op een leuk sturende fiets voor op de weg.
2wheeler zegt
@Dizono: snap ik hoor, ik ben ook gewisseld van SS naar SM/Tour. Als je iets met 2 of 3 cilinders, kappen en af en toe het circuit doen kom je denk ik al snel uit bij Triumph.. misschien een Soes SV1000 of Honda VTR1000 sp/1 of 2? Al is die laatste best wel weer een sportief ding. Niet de meest gangbare keuzes wellicht maar wel leuk! De meest gangbare keuzes zal je zelf allemaal al op een rijtje hebben..
Dizono zegt
@2wheeler: Ik heb een ongelofelijke zwak voor de T595 in het goud, maar lees toch wel her en der dat de betrouwbaarheid matig is. Ik heb nu iets op het oog dat weliswaar iets minder kappen heeft dan ik aanvankelijk zou willen, maar die een ‘bijzonder’ Italiaans uiterlijk combineert met brute Japanse tweecilinderpower.
kennone zegt
@2wheeler: dan toch liever een 998S of R
2wheeler zegt
@kennone: ook gaaf, maar die dubbele koplampjes boven elkaar van de triple 9 zijn onovertroffen wmb!
abertelink zegt
Super gaaf ding ! Succes met verder zoeken??
foramen zegt
MV F3, blijf je bij een Italiaanse schone maar nu met een heerlijke driecilinder.
mynameisjeroen zegt
Jammer. Gelukkig heb je de foto’s nog.