Het kan zijn dat beide wagens de moeite waard zijn, maar wij kan/zal het betalen.
Onderschat het niet, de tienduizenden euro’s vliegen zo de deur uit met als resultaat een oude auto waar altijd wel iets mis mee is.
Ik weet waarover ik praat, ben zelf eigenaar van een bijna perfecte Citroën DS.
Die 2002 zal nauwelijks een 2002 zijn, omdat in Griekenland de belasting op auto’s gruwelijk progressief was naar cilinderinhoud, een 1502 lijkt me aannemelijker.
Zeker omdat Spiros Pappalamellulos als eerste eigenaar iedereen in het dorpje met zijn 1502 het snot voor de ogen wegreed.
En ja, als ik voor de keuze zou staan, nam ik die VW Bus mee, zonder erover te hoeven nadenken.
De eerste de beste hipster – barrista – foodtruck eikel geeft je er zo tien rootjes voor.
@desjonnies: Die indruk had ik inderdaad al. Maar ik weet er te weinig van om vast te kunnen stellen wat het dan wel is. Kon sowieso op internet weinig voorbeelden vinden met dubbele koplampen. Maar jij denkt dus 1502?
@Praeses:
De 02 serie is nooit met dubbele koplampen geleverd, de dikste en gemeenste 2002 Turbo had enkele koplampen en de 2002 Tii idem ditto, dat was eigenlijk de allersnelste burger uitvoering van de 02 series.
@Praeses:
Die dubbele koplampen is aftermarket spul.
Het is zo niet te zien welke motor deze heeft, maar het is alleszins een BMW E10, de tourings heetten E6.
Jammer, ze hebben in de deurpanelen gaten gezaagd voor speakers, anders had ik hem opgehaald.
Nee ff zonder gekheid, het blijft soms verbazingwekkend hoe een auto in een droog klimaat toch zó kan roesten, het zal het effect van de zilte zeewind wel zijn. Die auto’s worden nog door de lak bij elkaar gehouden. Doodzonde inderdaad.
Over tien jaar Pikes Peak onder de tien minuten! Wie biedt?
Kan wel wat liefde gebruiken indd.
T2 is ook leuk
Bus is met waard denk ik
@papa: t2b. Mwoah. Ja waarschijnlijk wordt ie duurder verkocht. Maar meer waard? Mwoah.
@stamp: welkom Kimi.
@laptom: boh.
Waar is dit?
Ziet er nog redelijk solide uit.
Nieuwe resident evil set
Het kan zijn dat beide wagens de moeite waard zijn, maar wij kan/zal het betalen.
Onderschat het niet, de tienduizenden euro’s vliegen zo de deur uit met als resultaat een oude auto waar altijd wel iets mis mee is.
Ik weet waarover ik praat, ben zelf eigenaar van een bijna perfecte Citroën DS.
@wimof: Nice! Heb de mijne uit geldgebrek een jaar of 15 geleden moeten verkopen…
Die 2002 zal nauwelijks een 2002 zijn, omdat in Griekenland de belasting op auto’s gruwelijk progressief was naar cilinderinhoud, een 1502 lijkt me aannemelijker.
Zeker omdat Spiros Pappalamellulos als eerste eigenaar iedereen in het dorpje met zijn 1502 het snot voor de ogen wegreed.
En ja, als ik voor de keuze zou staan, nam ik die VW Bus mee, zonder erover te hoeven nadenken.
De eerste de beste hipster – barrista – foodtruck eikel geeft je er zo tien rootjes voor.
@desjonnies: met driedubbele knot
Het 2002 type plaatje is overigens 100% nep.
@desjonnies: Die indruk had ik inderdaad al. Maar ik weet er te weinig van om vast te kunnen stellen wat het dan wel is. Kon sowieso op internet weinig voorbeelden vinden met dubbele koplampen. Maar jij denkt dus 1502?
@Praeses:
De 02 serie is nooit met dubbele koplampen geleverd, de dikste en gemeenste 2002 Turbo had enkele koplampen en de 2002 Tii idem ditto, dat was eigenlijk de allersnelste burger uitvoering van de 02 series.
@Praeses:
Die dubbele koplampen is aftermarket spul.
Het is zo niet te zien welke motor deze heeft, maar het is alleszins een BMW E10, de tourings heetten E6.
Zonde! En jammer dat heel veel mist qua interieur en exterieur, want een net exemplaar kost al snel 30k
Jammer, ze hebben in de deurpanelen gaten gezaagd voor speakers, anders had ik hem opgehaald.
Nee ff zonder gekheid, het blijft soms verbazingwekkend hoe een auto in een droog klimaat toch zó kan roesten, het zal het effect van de zilte zeewind wel zijn. Die auto’s worden nog door de lak bij elkaar gehouden. Doodzonde inderdaad.
@RRRobert: serieus? ?
Heel Griekenland staat vol met die oude zooi. Vooral die VW busjes, daar struikel je over.
Heb al een paar keer het idee gehad om ze op te kopen, in een zeecontainer te duwen en naar NL te verschepen…