@stijnn: klopt, een high speed vierdeurs sedan. Zeer indrukwekkend. Heb er fotos van gemaakt, zal ze eerdaags even uploaden. Sowieso zijn vrijwel alle apota van het concours moderne auto’s…!.?
Kijk dan doe je wat als ’tuner’ niet ff laf een paar kilos carbon met bedenkelijke vormgeving ergens aanhangen. Mooi of niet mooi wel een bizar stukje engineering.
Een verlengde 911 waarbij de motor 180 graden is gedraaid en voor de achteras ligt. Ik neem even aan dat ze de “Mezger” gebruiken met een dubbele turbo, 777 pk en 980 Nm, in de RtR nog wat verder opgepompt tot > 800 pk.
Dus met een Carrera GT heeft het niets te maken en met een GT3 ook niet heel veel.
Bijzonder zijn ook de horizontaal liggende veren/dempers en de sequentiële versnellingsbak.
Die achterspoiler blijft er toch een beetje op geplakt en vanuit sommige hoeken wat vreemd ogen. De oude “lift”-spoiler op de originele CTR3 oogt fraaier al zal die wellicht minder downforce genereren.
Anyway, porn op wielen.
Mooie spot
Carrera GT met de achterlichten van een Cayman?
@edjehaze: is een gt3 aangepakt door RUF waardoor het nu een middenmotor sportwagen is.
Best de moeite om je eens over in te lezen.
@foramen: klinkt gaaf, ga ik eens doen!
@foramen: Basis is een Cayman?
@nigelbennisphotography: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/RUF_CTR3 en nu niet meer zo eigenwijs doen ;-)
Oh die is lekker O
vrolijk ding hoor ..
Absurd tof ding.
Hoe het ooit afliep na een wilde nacht met een 911, een cayman en die Audi TT…….
@ablogjunk: haha, exact!
Heel erg lekker??. Wel een beetje een saaie kleur.
@thijsj: in het roze is de auto natuurlijk veel mooier…
Gave auto
Volgens mij ook een Monteverdi 375 op foto 1?
@stijnn: klopt, een high speed vierdeurs sedan. Zeer indrukwekkend. Heb er fotos van gemaakt, zal ze eerdaags even uploaden. Sowieso zijn vrijwel alle apota van het concours moderne auto’s…!.?
@dizono: apota=foto’s
@dizono: oh nee, ik wilde ‘spots’ typen. Gaat lekker :’). Vroeger had ik daar een knopje voor…
@Dizono: Nice!
Belissimo
Gadverdamme
Kijk dan doe je wat als ’tuner’ niet ff laf een paar kilos carbon met bedenkelijke vormgeving ergens aanhangen. Mooi of niet mooi wel een bizar stukje engineering.
Dus eigenlijk een carrera GT?
Een verlengde 911 waarbij de motor 180 graden is gedraaid en voor de achteras ligt. Ik neem even aan dat ze de “Mezger” gebruiken met een dubbele turbo, 777 pk en 980 Nm, in de RtR nog wat verder opgepompt tot > 800 pk.
Dus met een Carrera GT heeft het niets te maken en met een GT3 ook niet heel veel.
Bijzonder zijn ook de horizontaal liggende veren/dempers en de sequentiële versnellingsbak.
Die achterspoiler blijft er toch een beetje op geplakt en vanuit sommige hoeken wat vreemd ogen. De oude “lift”-spoiler op de originele CTR3 oogt fraaier al zal die wellicht minder downforce genereren.
Anyway, porn op wielen.