GT3 vs GT2 RS
De nieuwe GT3RS en GT2RS. Wat lijken ze toch eigenlijk verschrikkelijk veel op elkaar. Jammer van Porsche..
De nieuwe GT3RS en GT2RS. Wat lijken ze toch eigenlijk verschrikkelijk veel op elkaar. Jammer van Porsche..
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Vind ik echt heel erg meevallen. Voor mij de GT3 RS aub.
Is het niet gewoon dezelfde auto?? :-P
Voor mij toch de gt3
Hoezeer ik ook van atmosferisch hou, toch de 2RS s.v.p. want wat een beest is dat!
@shenkie: precies, qua geluid absoluut de GT3 RS! Maar qua performance en uiterlijk zeker de GT2 RS!
Je vraagt een vader toch ook niet van welk kind ie meer houdt?
@schoen85: maar als ik dan toch moet kiezen de GT3RS want atmosferische legende!
GT4RS!
Oow wacht deze moet nog gemaakt worden, dus wens: GT3 specs op de 718, vermogen van de GT2RS is lichtelijk over de top en ik heb liever iets zonder turbo
Atmosferische motoren hebben een streep voor bij mij. Beter geluid, meer lineaire vermogens afgifte en nodigt veel meer uit om door te trekken naar het rode gebied op de toerenteller. Een turbo motor kan je veel meer op koppel rijden. Dat hoort niet echt bij een supersportwagen. Daarom de GT3 RS voor mij.
@Original_Arnoud: maar ondertussen terwijl jij bezig bent om naar het rode gebied vd toerenteller door te trekken heeft de 2rs al rondjes om jou gereden en verdwijnt daarna aan de horizon
@Original_Arnoud: Helemaal met je eens. Voor straat gebruik is zo’n RWD turbo eigenlijk nutteloos. Zie Ferrari dat begrensd het koppel van hun geblazen V8 om het vermogen niet te explosief af te geven. Dus lekker Atmosferisch in de toerenklimmen is in de praktijk het meest bruikbaar. Maar we hebben volgens de fabrikanten bij ieder nieuw model toch écht meer PK en koppel nodig :p
Wat een saaie kleuren zeg, zonde
Altijd de 2. Als ik een GT3 zou kopen dan altijd de normale met touring package.
De 996 GT3 RS! Zal wel minder goed zijn, maar wat een gaaf ding vind ik dat zeg! Lekker basic, goede spoiler, rode wielen en een kaal interieur.
@willeme: bij een 996 wordt het interieur zelf kaler en kaler naarmate ze ouder worden. Ingebouwde extra premium.
@willeme: Alleen zijn de koplampen afzichtelijk..
Misschien wel de GT3RS 4.0 (997) op foto 3, en dan zonder stickerset. Al die luchtinlaten en roosters van de huidige RS’en maken het net wat te veel van het goede.
Ik zie net dat Scuderia Hanseat weer bezig is. Volgens mij kun je dan zondag weer heel veel mooie dingen zien bij de Abschlußprufung. Google helpt voor meer informatie.
Waanzinnig cool hoe gedateerd de gt3 er uit ziet naast de gt2, echt een goede zet van Porsche!
Jullie mogen ze beiden houden, voor mij een wat meer ingetogen ‘simpele’ S of 4S, een Targa mag ook nog een keer. Alles daarbuiten is in mijn ogen te schreeuwerig, opvallend en minder gefocust op de prachtige basislijnen van de 911.
@simonferrari: De vraag is: ‘Welke GT-RS kies jij?’ en niet ‘Welke 911 wil je liever hebben dan deze GT2 en 3 RS?’
Gewoon de vraag beantwoorden, niks meer, niks minder. Valt me vaak op dat mensen helemaal de vraag niet beantwoorden maar zelf met iets anders komen om hun punt te maken.
De GT3 RS draait net wat hoger in de toeren. Deze dus. Echter in wat voor een kleur koop je deze dan. Op intranet is shmee150 groen populair.
@min2max: Dat is een inkopper… atmosferisch vs turbo en dan vaststellen dat de NA meer toeren draait…
Doe die grijze maar ?
Niet die met die zwarte velgen. Hopelijk heb ik de atmosferische.
Voor mij de GT3.
Overigens een vreemde opmerking dat ze zo op elkaar lijken… Beetje als zeggen: goh wat lijkt die S4 toch veel op die RS4, ja duh… (Alhoewel Audi misschien een slecht voorbeeld is, want die lijken allemaal op elkaar).
Van deze twee de GT2 RS, ook vanwege de juiste velgkleur.
Gt2 voor mij, alleen al voor de achterkant. Die dubbele uitlaten in het midden vind ik echt helemaal niks.
mij maakt het niet uit zelfs mijn hond of mijn schoonmoeder mag in mijn plaats kiezen