@willeme: Als hij origineel was dan was het interessant geweest, maar ik gok dat deze een keer wat schade heeft gereden want er zit een andere voorbumper en motorkap op. De V-Spec II Nür is het meest in trek, de M-Spec was ten slotte de wat luxere minder performance georiënteerde versie.
@MrSkyline: als ik goed kijk heeft deze wel leren stoelen en dat had alleen de M spec. De bumper en motorkap kun je zo wisselen en heel veel GTR eigenaren hebben het origineel gewisseld voor Z Tune delen.
@MrSkyline: nou nou, dat is wel erg snel schade verklaren ;). Het zijn gewoon Nismo onderdelen, dus dat klopt volledig. Daarbij hoort een Japanse auto niet origineel te zijn.
En uiteraard nemen we alle uitvoeringen mee in de Special ;)
@willeme: Tsja het is maar net aan wie je het vraagt, ik been geen fan van overdreven spoilerwerk en goedkope bodykitjes. Er is een hoop namaak en ja dit zijn (in iedergeval op het oog) Nismo onderdelen, maar in mijn ogen is dat even nep als een BMW M bodykit op een 520i plakken. En gezien de enorm hard stijgende waarde van de Nür modellen (maar ook de normale V Spec II en M Spec) is het meer waard als het origineel is.
Vergeet voor de special ook de N1 modellen niet, van de V-Spec II N1 zijn er bijvoorbeeld slechts 18 gemaakt en is dus zeldzamer dan de Z-Tune met 20 stuks. Van de R33 GT-R V-Spec N1 series 3 zijn er slechts 10.
@MrSkyline: de Z tune bumper en motorkap zijn niet alleen voor de looks. Een RB motor genereert enorm veel warmte en daarom nemen veel eigenaren deze bumper en motorkap om die warmte af te voeren.
@MrSkyline: Ik weet het, maar het verschil tussen een 520i en M5 is levensgroot. Alle Skyline’s GT-R’s schelen slechts op details. Erg gave details, maar details desalniettemin. Nismo onderdelen moet gewoon kunnen op een GT-R, wat maakt die waarde nu uit.
Dat is net zoiets als de originele M3 remmen op een E46 of E90 te houden. Ze zijn gewoon bagger, vervangen. Ook met de Skyline is er voldoende wat je kan verbeteren.
@willeme: Leuk om mee te nemen in de special zijn de schokbrekers van de M-Spec en M-Spec Nür, deze zijn ontworpen met het zogenaamde “Ripple control” principe. Deze vering zorgt er voor dat de kleinste imperfecties in de weg gevoelloos worden. Dit zorgde er voor dat desondanks de M-Spec de “Luxe” GT-R is deze toch beter was als de normale GT-Rs op het gebied van wegligging. Overigens is de M-Spec Nür geleverd met de N1 motor zoals de V-Spec II Nür.
@cpp1: het is gewoon wit. Je weet wel, de kleur die in Japan voor reinheid en ordentelijkheid staat. En mede daardoor op 70% van alle auto’s is gespoten.
@MrSkyline: Ja, dit is Pearl White. De M-Spec Nür was leverbaar in Pearl White en gewoon wit, maar dat bestelde niemand volgens mij. Silica Breath (dat beige) is een typische M-Spec kleur, terwijl dat Millennium Jade de Nür kleur is. Ook wel grappig, de M-Spec Nür kon je bestellen in Bayside Blue (de GT-R R34 kleur) en Athlete Silver (dat donkere grijs), maar niemand deed dat.
lotec zegt
leuke man,die Japanse wagens zij top
ik had vandaag nog een Supra
bmwfreak038 zegt
@lotec: alleen vandaag?
galgootje zegt
@bmwfreak038: in de garage waar @lotec werkt misschien..?
alcantara zegt
@bmwfreak038: In Need for Speed bedoelt hij
willeme zegt
Het is zelfs een M-Spec Nür!!! Misschien maar eens een artikeltje aan wijden…
sr20det zegt
@willeme: eindelijk!
MrSkyline zegt
@willeme: Als hij origineel was dan was het interessant geweest, maar ik gok dat deze een keer wat schade heeft gereden want er zit een andere voorbumper en motorkap op. De V-Spec II Nür is het meest in trek, de M-Spec was ten slotte de wat luxere minder performance georiënteerde versie.
deora zegt
@MrSkyline: als ik goed kijk heeft deze wel leren stoelen en dat had alleen de M spec. De bumper en motorkap kun je zo wisselen en heel veel GTR eigenaren hebben het origineel gewisseld voor Z Tune delen.
willeme zegt
@MrSkyline: nou nou, dat is wel erg snel schade verklaren ;). Het zijn gewoon Nismo onderdelen, dus dat klopt volledig. Daarbij hoort een Japanse auto niet origineel te zijn.
En uiteraard nemen we alle uitvoeringen mee in de Special ;)
MrSkyline zegt
@willeme: Tsja het is maar net aan wie je het vraagt, ik been geen fan van overdreven spoilerwerk en goedkope bodykitjes. Er is een hoop namaak en ja dit zijn (in iedergeval op het oog) Nismo onderdelen, maar in mijn ogen is dat even nep als een BMW M bodykit op een 520i plakken. En gezien de enorm hard stijgende waarde van de Nür modellen (maar ook de normale V Spec II en M Spec) is het meer waard als het origineel is.
Vergeet voor de special ook de N1 modellen niet, van de V-Spec II N1 zijn er bijvoorbeeld slechts 18 gemaakt en is dus zeldzamer dan de Z-Tune met 20 stuks. Van de R33 GT-R V-Spec N1 series 3 zijn er slechts 10.
deora zegt
@MrSkyline: de Z tune bumper en motorkap zijn niet alleen voor de looks. Een RB motor genereert enorm veel warmte en daarom nemen veel eigenaren deze bumper en motorkap om die warmte af te voeren.
willeme zegt
@MrSkyline: Ik weet het, maar het verschil tussen een 520i en M5 is levensgroot. Alle Skyline’s GT-R’s schelen slechts op details. Erg gave details, maar details desalniettemin. Nismo onderdelen moet gewoon kunnen op een GT-R, wat maakt die waarde nu uit.
Dat is net zoiets als de originele M3 remmen op een E46 of E90 te houden. Ze zijn gewoon bagger, vervangen. Ook met de Skyline is er voldoende wat je kan verbeteren.
kenmeri zegt
@willeme: Leuk om mee te nemen in de special zijn de schokbrekers van de M-Spec en M-Spec Nür, deze zijn ontworpen met het zogenaamde “Ripple control” principe. Deze vering zorgt er voor dat de kleinste imperfecties in de weg gevoelloos worden. Dit zorgde er voor dat desondanks de M-Spec de “Luxe” GT-R is deze toch beter was als de normale GT-Rs op het gebied van wegligging. Overigens is de M-Spec Nür geleverd met de N1 motor zoals de V-Spec II Nür.
cpp1 zegt
Mooi ding in een walgelijke kleur.
t1mothys zegt
@cpp1: grappig, vind deze kleur (zeker met deze velgen) wel vet :)
willeme zegt
@cpp1: het is gewoon wit. Je weet wel, de kleur die in Japan voor reinheid en ordentelijkheid staat. En mede daardoor op 70% van alle auto’s is gespoten.
MrSkyline zegt
@willeme: Zou pearl white moeten zijn
willeme zegt
@MrSkyline: Ja, dit is Pearl White. De M-Spec Nür was leverbaar in Pearl White en gewoon wit, maar dat bestelde niemand volgens mij. Silica Breath (dat beige) is een typische M-Spec kleur, terwijl dat Millennium Jade de Nür kleur is. Ook wel grappig, de M-Spec Nür kon je bestellen in Bayside Blue (de GT-R R34 kleur) en Athlete Silver (dat donkere grijs), maar niemand deed dat.
deora zegt
@willeme: mijn R34 GTT heeft de kleur Cloud White (QM1) en bij de GTR heet die kleur gewoon White. Beide keren heeft deze ze code QM1.
blaze3027 zegt
Blijft toch een jongens droom een r34 gtr
ikleesookoverautos zegt
Hele gave spot.