Vind de Amerikaanse achterlichten veel mooier dan de Europese versie; maar wat eeuwig zonde van onze BPM regeling in NL; had graag meer op de wegen gezien of er zelfs eentje willen kopen (voor de prijzen die ze er in BE en DE voor vragen) …
We missen dit soort klassieke sportcoupe’s in ons moderne led-koekblik straatbeeld …
Twee weken geleden in de VS z’n 1000 km gereden met de 2018 Mustang GT. Heerlijke bergwegen mee gereden en doet qua wegligging echt niet onder voor de Europese concurrentie. Alleen de 10 traps automaat mag net wat sneller schakelen met de flippers. Dat vond ik het grootste nadeel. Schakelt verder wel enorm soepel maar ik zou zelf voor de handbak gaan. Ik vroeg er ook naar bij Avis maar ze keken mij met fronsende wenkbrauwen aan….
joost1234 zegt
Brute bak, in het wild een stuk mooier dan op de persfotos
flik2punt0 zegt
Leuk!
toyotafortuner zegt
Prachtige uitvoering! Maar ik vind de neus van de facelift wel minder geslaagd zo.
White_Lightning zegt
Kenteken is van een garagehouder om tijdens testritten te gebruiken. Provisorisch vastgemaakt?
cossiekiller zegt
@White_Lightning: Bijna. Testrittenplaten zijn *-ZZ*-***
Die platen zijn meestal met magneten vastgemaakt, omdat ze vaak wisselen van auto.
dawwg zegt
Vind de Amerikaanse achterlichten veel mooier dan de Europese versie; maar wat eeuwig zonde van onze BPM regeling in NL; had graag meer op de wegen gezien of er zelfs eentje willen kopen (voor de prijzen die ze er in BE en DE voor vragen) …
We missen dit soort klassieke sportcoupe’s in ons moderne led-koekblik straatbeeld …
jannemaneke zegt
Hij heeft de plaat die verplicht achteraan moet hangen vooraan gehangen. Gevalletje amateuristisch geklungel.
smoked zegt
@jannemaneke: gezien zijn kenteken is ie dronken…
wimof zegt
@jannemaneke: Het gemiddelde niveau van een verkoper, nooit echt met hun werk bezig.
schnor zegt
Twee weken geleden in de VS z’n 1000 km gereden met de 2018 Mustang GT. Heerlijke bergwegen mee gereden en doet qua wegligging echt niet onder voor de Europese concurrentie. Alleen de 10 traps automaat mag net wat sneller schakelen met de flippers. Dat vond ik het grootste nadeel. Schakelt verder wel enorm soepel maar ik zou zelf voor de handbak gaan. Ik vroeg er ook naar bij Avis maar ze keken mij met fronsende wenkbrauwen aan….