@kilum: tjonge jonge jonge.. Via de browser naar Autoblog. Voor het eerst in m’n leven iemand z’n profiel opzoeken omdat er, volgens jou, de immens dikke M3 van meneer Spykerboy te zien zou zijn. En dan is er vervolgens niks te zien. Al dat werk voor Jan stront. En ik geloofde je gewoon hé. Met je “staat gewoon op z’n profiel”. Waarom doe jij dit een normale Autoblog bezoeker aan? De duivel ben je..
@kareljansen: zoals je in de beschrijving kan zien staat er BIJ het circuit, niet op. En aan de Ringtaxi te zien tegenover de M3 zal het wel bij de Ring in de buurt zijn.
Dat is niet waar. Ik zag een veel mooiere M3 en t… Ohnee, toen werd ik wakker. Zo stap ik weer in mijn Mitsubishi Outlander PHEV, of zoals mijn vrouw zegt: jouw plastic batterij ‘auto’.. Ik blijf gewoon lekker dromen! ?
Je ziet aan de slotted brake discs voren dat dit een echt circuit monster is. Circuit auto’s hebben altijd slotted ipv drilled. Drilled disks breken vaak bij intensief circuit gebruik.
Veel te dik voor de smalle wegen in de Zwitserse bergen!? Wel de goede kleur voor wanneer het sneeuwt. Je speelt je wel in de kijker van de altijd aanwezige politie daar met de spoilers + ontbijttafel achterop.
@bfvo: Dat is niet echt waar , want de geometrie wordt ook veel aangepast uiteraard. Bovendien wordt de auto opgezet aan de hand van je snelste rijstijl.
Best wel vet zo.
Gaaf, maar vind mn eigen M3 toch echt dikker…
@spykerboy: Hm, de mijne is wat tammetjes in vergelijking met deze.
@RubenPriest: dus beter
@lekkerlinksrijden: dat is heel subjectief
@rhellema: klopt, was ook mijn mening
@spykerboy: deel een foto, zou ik zeggen.
@rikus: Staat gewoon op z’n profiel
@kilum: nee dat is mijn oude M3
@kilum: tjonge jonge jonge.. Via de browser naar Autoblog. Voor het eerst in m’n leven iemand z’n profiel opzoeken omdat er, volgens jou, de immens dikke M3 van meneer Spykerboy te zien zou zijn. En dan is er vervolgens niks te zien. Al dat werk voor Jan stront. En ik geloofde je gewoon hé. Met je “staat gewoon op z’n profiel”. Waarom doe jij dit een normale Autoblog bezoeker aan? De duivel ben je..
@spykerboy: mijn Pagani Zonda (ECHT WAAR!) vind ik ook mooier.
@spykerboy: 1
Perfect op die spoiler na
@ritchie: Eens
@ritchie: ik vermoed dat deze op deze auto nog wel van enig nut zal zijn. Maar puur esthetisch gezien hoeft dit van mij inderdaad ook niet zo.
Ik denk ook (puur gevoelsmatig) dat deze M3 het nog steeds aflegt tegen de M5 ringtaxi die je op foto’s 4 en 5 kunt zien staan.
@RRRobert: dat is een M3 F80
@RRRobert: Goeie kennis van de BMW modellen ??
Dit is toch niet op het circuit?
@kareljansen: zoals je in de beschrijving kan zien staat er BIJ het circuit, niet op. En aan de Ringtaxi te zien tegenover de M3 zal het wel bij de Ring in de buurt zijn.
Haha die Corsa op foto 4.
@soes750: ha goed gezien!
Ziet er strak uit, als een behoorlijk gefocuste tracktool. Thumbs up, dus.
Mi dispiace, ma penso che sia orribile
@smart2000: wat heb je?
Dat is niet waar. Ik zag een veel mooiere M3 en t… Ohnee, toen werd ik wakker. Zo stap ik weer in mijn Mitsubishi Outlander PHEV, of zoals mijn vrouw zegt: jouw plastic batterij ‘auto’.. Ik blijf gewoon lekker dromen! ?
Hahaha, die Citroën ax op foto 4/5.
@3rotorboi: die uitlaat haha
@3rotorboi: Opel Corsa A.
Je ziet aan de slotted brake discs voren dat dit een echt circuit monster is. Circuit auto’s hebben altijd slotted ipv drilled. Drilled disks breken vaak bij intensief circuit gebruik.
Ziet er goed uit zo
@spykerboy leip man!!!! Deel wat foto’s zou ik zeggen?
Zo dik, hij past niet in het parkeervak
@hehe: gewone bmw modellen denken dit ook vaak van hun eigen hehe
Veel te dik voor de smalle wegen in de Zwitserse bergen!? Wel de goede kleur voor wanneer het sneeuwt. Je speelt je wel in de kijker van de altijd aanwezige politie daar met de spoilers + ontbijttafel achterop.
Schitterende auto!
Als circuitbak natuurlijk rete gaaf. Voor op de openbare weg vind mn eigen m3 mooier.
Ik vind het zó ontzettend lelijk als een auto zo verlaagd is. De wielen zitten dan off-center in de wielkasten. Jakkes!
@bfvo:
Deel je mening, maar als je zo hard mogelijk het circuit rond wil kunnen is het zo ongeveer een noodzakelijk kwaad. Dus vooruit dan maar.
@bfvo: Dat is niet echt waar , want de geometrie wordt ook veel aangepast uiteraard. Bovendien wordt de auto opgezet aan de hand van je snelste rijstijl.
Mooie petjes bak